Otetaanko se uhittelemaan muille, että itse saa kiusata muitametelillä?
Minkälainen ihminen haluaa koiran
10
92
Vastaukset
- Anonyymi
Minä ainakin tahdon lenkki kaverin,ja hyväksi ystäväksi koiran. Voin kiusata kyllä ilman koiraakin jos sitä tahdon
- Anonyymi
Millä tavalla se on sinua uhitellut?
- Anonyymi
Koirat uhittelee pihoissaan ohikulkijoita, pihoissa liikkujia, jäniksiä, lintuja, kaikkea haukutaan, jotta isäntäperheen rauhaa puolustetaan.
Ihminen kehitti koiran haukkumaan muille ja puolustamaan ruokkijaansa.
Ehkä uhittelu on väärä sana. Koirat ei kuitenkaan varsinaisesti tervehdi haukkumalla vaan päinvastoin siis reviiriä vartioi, jolloin haukkumisen tarkoitus on tuottaa uhka. Jos löhestyt, minä puren, raatelen, hyökkään kimpppuun.
Vai tervehtivätkö koirat haukkunalla?
- Anonyymi
Ei ole kiva asia jos naapurit siitä kärsii. Se ei ole tarkoitus. Harmillista tuollainen. Tosi ikävää. Olisiko hyvä kysyä jotenkin, että voisiko koiran haukuntaa saada vähäisemmäksi jotenkin?
Mikähän olisi hyvä tapa lähestyä naapuria tuollaisessa? Onko jollain ideoita?
Ei ole tarkoitus saada naapuriväleijä huonoksi joten oikea lähestymistapa olisi hyvä olla.
Voisiko " tiesitkö että koirasi haukkuu hyvin usein" . Mikä?- Anonyymi
Taajamassa omakotialueella koiran haukkuminen loppuu jos koira otetaan seurakoiraksi itselle eikä vahtimaan ulos ja koira pidetään sisällä. Virikkeitå tarjotaan metsäpoluilla liikkumalla.
Maalla koiria pidetään häkeissä haukkumassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taajamassa omakotialueella koiran haukkuminen loppuu jos koira otetaan seurakoiraksi itselle eikä vahtimaan ulos ja koira pidetään sisällä. Virikkeitå tarjotaan metsäpoluilla liikkumalla.
Maalla koiria pidetään häkeissä haukkumassa.Millääm muulla tavalla melu ei lopu ja yleensä koirat pidrtään sisälllä jos taloja paljon ja piha ei rajoitu esim metsöän jolloin koira pidetään kaukama ulkopuolisista ihmisistä,jotka koiraa eivät ole ottaneet.
Aika harvoin ainakaan keskustojen kalliissa omakotipihoissa on koirahäkkejä.
Itse asiassa en ole koskaan nähnyt
Koirat pidetään sisällä.
- Anonyymi
Kerran oli sellanen seköpääkoira ykkoskerroksessa, että kaikki sen jälkeen on tuntunut "normaalilta".
Eihän sillä koiraraukkaparalla ole muuta tapaa kommunikoida. - Anonyymi
Ihminen joka joutuu ottamaan koiran seurakseen on henkisesti eristäytynyt omasta ryhmästään.
Koira joutuu pyytämään kaikki ihmiseltä ruoka, liikunta jne.
Koiran elämän tarkoitus on olla ihmiselle kohde johon purkaa pahan olon tai ilon. Lyönnit, potkut, paijaukset. On siinä elämän tarkoitusta. - Anonyymi
Otakaa kissa.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
❤️ Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1175472Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744361711- 2001203
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111173Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201169Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861063Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47951- 64951
- 64906
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64846