Kunpa löytäisin poikakaverin! :/

Anonyymi

Oon 18v poika ja toivoisin löytäväni jostain joskus poikaystävän. Pojan jonka kanssa jakaa elämääni, ja siis ylipäätään seurustella.. en ole koskaan vielä seurustellut. Olis niin ihanaa jos löytäisin jostain söpön poikakaverin😍 Ei oo aikasempaa kokemusta.

Oon miettiny että jos jostain löytäis ees yhen illan juttuja yms, olis kiva. En haluaisi jäädä neitsyeks🙁
En tykkää alkoholista/päihteistä eli baareissa käynti ei tule kyseeseen. Jostain syystä en myöskään tykkää ajatuksesta saada poikakaveri jonkun tinderin kautta yms. En ihan tiedä miksi - en vain tykkää. Nope.

Tykkään söpöistä, hoikista/urheilullisista pojista 16-20v. Ite oon kans hoikka mutten pahemmin urheile. Tosin tykkään seurata sitä televisiosta ja myös muista televisio/Netflix-sarjoista pidän. Oon rauhallinen ja sanoisinkos "espanjalaistyyppinen".😆

Olen mielestäni ihan normaalin näköinen, jotkut on sanonu mua söpöksikin. Mutta jostain syystä oon jäänu yksin :( ehkä vika on siinä etten oo yrittäny tarpeeks - en osaa sanoa. Olis kuitenkin kiva jostain löytää jotain juttua. Ja kun tuossa nyt mainitsin tuon Netflixin - odotan Young Royalsin toista kautta! Montakoha kuukautta siinäki viel menee.?😂

10

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haluun jostain poikaystävän!🥺😟

• Anonyymi

Jos et tee mitään ei tilanne muutu. Sun täytyy keksiä jotenkin mistä löytäisit. Muuten 98% todennäkösyydellä jäät yksin. Voithan sä mennä esim. homobaariin ja ottaa alkoholittomia juomia? Ne on iha hyviä!

Tsemppiä😟

• Anonyymi

Ala treenata jotain urheilua vaikka uintia ... suihkussa sä voit katsoa katsooko kukaan sua. Ja jos joku alkaa puhua sun kanssa niin vastaa ihmeessä sille, älä oo hiljaa.

• Anonyymi

🙂hyvä idea🦊 kiitti

• Anonyymi

Mut en tiiä onko musta ihan esim. uimahalliin. Haluisin kyllä mut mulla on myös sosiaalisten tilanteiden pelko/jännitys. Oon ajellu kaikki karvat jaloista pois, uimahalleissa ei saa käyttää uimashortseja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut en tiiä onko musta ihan esim. uimahalliin. Haluisin kyllä mut mulla on myös sosiaalisten tilanteiden pelko/jännitys. Oon ajellu kaikki karvat jaloista pois, uimahalleissa ei saa käyttää uimashortseja.

ei siellä uimahallissa kukaan sun jalkakarvoja katso....ja ei siellä tarvii olla sosiaalinenkaan, mutta se olis vähä eduksi jos etsii vähäänkään seuraa, joten muuta pikkuhiljaa taktiikkaa !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kaikki on nuorena vähän jännää ja pelottavaa, mutta kyllä sitä rohkeutta tulee kun ikää tulee enempi ja löytää myös kumppaneita.... nou hätä ! ei kannata olla huolissaan ku oot niin nuorikin vielä.

• Anonyymi

Jännittäminen katoaa kun juttelet usein ihmisten kanssa. Jos sä olet aina yksin, niin jännittäminen vaan lisääntyy. Ja jos sä et haluu uida, niin käy katsomassa urheilukilpailuja. Ihan sama mitä urheilua kun vaan käyt.

• Anonyymi

ota reilusti yhteyttä KIK gaykallu

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2718
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1341
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1000
    6. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      996
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      885
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe