Brittiläinen transpariskunnan lapsihaaveet

Anonyymi

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei minkäänlaisia ajatuksia.

    • Anonyymi

      Olen tiennyt jo pennusta saakka, että TV:stä tulee valtaosin paskaa.

      • Anonyymi

        Vai että lapsen hankinta on mielestäsi paskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai että lapsen hankinta on mielestäsi paskaa.

        Kyseessä on tietysti televisioitu friikki-show, yksi reality muiden joukossa. Ja niistä pitää tietysti tehdä aina vain yhä eksoottisempia että riittää katsojia ja yhtiö saa rahaa.


    • Anonyymi

      Hannah kommentoi kuinka oli varautunut siihen, että ei koskaan löydä kumppania ja seurustele. Syynä tähän pessmistiseen asennoitumiseen oli hänen mukaansa se kuinka yhteiskunta, media jne korostavat koko ajan sitä kuinka rumia transihmiset ovat ,eivätkä ansaitse rakkautta.

      • Anonyymi

        Yhteiskunta ja mediahan rummuttavat koko ajan transiuden ihanuutta. Joka maassa on omat monablinginsa, TV-sarjojakin tehdään kuten tässä nähtävä. Tietyt poliittiset liikkeet ovat nostaneet 0,00jotain % väestön ja heidän WC-tilansa ja pronimininsa kaikista akuuteimmaksi kysymykseksi koko yhteiskunnassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhteiskunta ja mediahan rummuttavat koko ajan transiuden ihanuutta. Joka maassa on omat monablinginsa, TV-sarjojakin tehdään kuten tässä nähtävä. Tietyt poliittiset liikkeet ovat nostaneet 0,00jotain % väestön ja heidän WC-tilansa ja pronimininsa kaikista akuuteimmaksi kysymykseksi koko yhteiskunnassa.

        Siinä mitään ihanaa ole vaan inhimillinen tragedia ja ehkä siksi media yrittää tsempata, koska lähtökohtaisesti kaikki ymmärtävät, kuinka hirveää on olla trans.


    • Anonyymi

      Noillakin on ollut ilmeisesti siittämiseen ja synnyttämiseen soveltuvat vehkeet, jotka on tärvelty hormonien ja leikkauksien voimin, ja sitten pitää jonkun kiertotien kautta hommata lapsi.

      • Anonyymi

        En minä ainakaan itseni mieheksi kokevana ikinä synnyttäisi. Ja toisaalta en halua luoda tilannetta, jossa lapsen äiti on mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ainakaan itseni mieheksi kokevana ikinä synnyttäisi. Ja toisaalta en halua luoda tilannetta, jossa lapsen äiti on mies.

        Kaikkea ei voi saada elämässä. Joskus menee putkeen, osa asioista ei, ja sitten kuollaan kaikki lopulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ainakaan itseni mieheksi kokevana ikinä synnyttäisi. Ja toisaalta en halua luoda tilannetta, jossa lapsen äiti on mies.

        Ei Jake, ohjelman transmies siis itse synnyttänyt, vaan sijaisynnyttäjä oli käytössä.
        Jake oli säästänyt, alkioita, joita siis istutettiin sijaissynnyttäjään. Siittiöt saatiin luovuttajalta, Hannah ei ollut säästänyt siittöitään, kun ei ollut nähnyt sille tarvetta. Luovuttaja oli kuitenkin Hannahin tyyppinen, pitkä, matemaattislooginen insinöörityyppi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Jake, ohjelman transmies siis itse synnyttänyt, vaan sijaisynnyttäjä oli käytössä.
        Jake oli säästänyt, alkioita, joita siis istutettiin sijaissynnyttäjään. Siittiöt saatiin luovuttajalta, Hannah ei ollut säästänyt siittöitään, kun ei ollut nähnyt sille tarvetta. Luovuttaja oli kuitenkin Hannahin tyyppinen, pitkä, matemaattislooginen insinöörityyppi.

        En katsonut ohjelmaa, tarkoitin vaan tuossa kun joku kommentoi, että tuollakin oli synnyttämiseen tarkoitetut elimet ja pilasi sen, ettei itseäni olisi auttanut, vaikken olisi "pilannut" kykyäni synnyttää, koska en olisi siihen muutenkaan pystynyt.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 97
      1824
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1815
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1804
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1563
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1340
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1300
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1276
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1271
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe