Outoa ettei sensei kysynyt numeromieheltä että missä todisteelliset todisteet tuosta temppelivierailusta? Yleensä sensei aina kysyy että mistä tietää että kuva on sinun, uusi kuva ja onko se Thaimaasta. Lomakuviin tulee lisätä notaarin vahvistama päiväys, passi leimoineen ja näkyvissä tulee olla myös mahdollinen perhe, omaisuus ja vaimo jolla on avioliittotodistus selkeänä kädessä. Taustalla tulee olla mahdollinen auto ja uima-allas.
Vasta tämän prosessin jälkeen saat senseiltä lausunnon että olette läävähotellissa romuautolla ruman lumppuhoratsun kanssa ja lapsenne näyttää siltä kuin pommi olisi osunut korealaiseen kouluun.
OUDOKSUNTANI TÄNÄÄN VAIHTEEN VUOKSI 24/7.
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Höh. Kaksikolla vallitsee luottamus ja ystävyys. Nuorempi solakka poika Hua Hinista päivittelee sitä kuinka hänen ikäistään miestä uhkaillaan, mutta kaksi vuotta vanhempi solakka poika Chiang Maista taasen aikoo laittaa kaikki pandaksi ja tarjota elämänsä selkäsaunan, kunnes sitten valot sammuu ja sitä ennen itkettää.
Entistä miestä pyydettiin kuvailemaan millaiset rinnat on hänen 40 vuotiaalla vaimollaan. Hän sanoi että ne on ikäänkuin sipulit. Vaimo huusi toisesta huoneesta että ai onko ne kiinteät ja pyöreät niin mies sanoi että ei, mutta niitä katsellessa alkaa itkettää. - Anonyymi
Moi!
Haluaisin kuulla onko muilla samanlaisia kokemuksia säännöllisestä anaaliseksistä, sillä olen ihmetellyt luettuani juttuja, joiden mukaan anaaliseksistä on tullut ikäviä seurauksia. Kirjoitin tähän omista tärkeimmistä kokemuksista anaaliseksiin liittyen.
Aloitin anaaliseksin harrastamisen reilut 2 vuotta sitten silloisen kumppanini kanssa katsottuamme aikuisviihdettä, jossa nuoretkin naiset ottivat vaivattoman näköisesti suurta penistä anaaliinsa. Olin sentään itse jo parikymppinen ja kokeilunhaluinen seksiin liittyen, joten halusin yrittää samaa. Ensimmäisillä kerroilla anaaliseksi sattui paljon liukasteiden kanssa ja myös anaaliseksin jälkeen ulostaminen tuntui epämiellyttävältä. Noin viiden kerran jälkeen anaaliseksi ei sattunut enää niin paljoa, mutta en voi sanoa, että sain siitä paljoa nautintoa. Tällöin aloin myös käyttämään masturboidessani toista vibraattoriani anaalissani. Kun olin tehnyt tätä muutamia kertoja, harrastin uudestaan anaaliseksiä kumppanini kanssa ja se tuntui todella hyvältä. Kun osasin rentoutua täysin, sain jopa orgasmeja anaaliseksin aikana. Tämän jälkeen harrastimme anaaliseksiä keskimäärin 3 kertaa viikossa noin puolentoista vuoden ajan, kunnes erosimme.
Muutaman seuraavan kuukauden aikana harrastin yhden illan juttuja ja kerran myös harrastin anaaliseksiä kolmen kimpassa kahden miehen kanssa ollessani hieman kännissä. Kyseisellä kerralla anaaliseksi kesti parin tunnin ajan ja teimme sitä useissa eri asennoissa, joissa se oli välillä kivuliasta. Tämän kerran jälkeen paikkani olivat kipeänä ja peräaukkoni tuntui hieman löysältä seuraavan päivän ajan. Tämän jälkeen en harrastanut anaaliseksiä noin kuukauteen. Tauon jälkeen harrastaessani anaaliseksiä ensimmäistä kertaa huomasin yllätyksekseni, että peräaukkoni oli taas aivan yhtä kireä kuin ennen anaaliseksin aloittamista.
Nyt viimeisen 5 kuukauden aikana olen harrastanut anaaliseksiä uuden kumppanini kanssa yleensä noin vartin ajan 3-4 kertaa viikossa ja nautin siitä paljon. Uudella kumppanillani on huomattavan suuri penis, joka on noin 20 cm pitkä ja yli 5 cm paksu. Hänen kanssaan ensimmäisillä kerroilla anaaliseksi oli vaikeaa ja varsinkin peniksen sisääntyöntyminen sattui paljon. Nyt olen tottunut anaaliseksiin hänen kanssaan ja saan paljon nautintoa, kun hänen peniksensä on kokonaan sisälläni samalla venyttäen ja täyttäen peräaukkoni täysin.
Omien kokemuksieni perusteella voin sanoa, että säännöllinen anaaliseksi suurenkaan peniksen kanssa ei löystytä peräaukkoa siten, että ei pystyisi enää pidättelemään ja lopettaessa anaaliseksin noin kuukauden ajaksi peräaukko palautuu täysin yhtä tiukaksi kuin ennen. Ainoat kerrat, jolloin sain ikäviä kokemuksia olivat silloin, kun en alussa osannut rentoutua täysin ja kun tein sitä kerran liian kauan vaikeissa asennoissa. Mielestäni anaaliseksi on todella nautinnollista, kun on opetellut rentoutumaan täysin ja se on todella hyvä lisä tavalliselle yhdynnälle.
AmaliaOlen huomannut ihan sama. Ekoilla kerroilla meinasin tulla hulluksi. Nykyään pieruni muistuttaa enemmän haukottelua kuin pierua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34285921 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12551Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692318- 1791945
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161522Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91361- 1121327
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181781305RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601300Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421207