Elää almuilla ja tyytyy vähään.
Se on vihreää se.
;)
Pitkäaikaistyötön on kuin buddhalainen munkki
3
201
Vastaukset 3
- Anonyymi
Juu, en tarvitse kuin jonkunlaisen asunnon, johon ei tule sadevesi ja kylmä sisään. Siihen päälle jotain murkinaa, niin se on siinä.
- Anonyymi
Muuta kun ei ole enää. Ei ole caraa kun halpaan asuntoon ja ruokaan
- Anonyymi
Suomeen halutaan pitkäaikaistyöttömiä. Riittävän suuri työttömien määrä on perusedellytys koko sen systeemin toiminnalle, mistä erityisesti SDP ja KOK haaveilevat.
Sehän olisi suorastaan pyhäinhäväistys jos työttömien työ pääsisi markkinoille kunnollisilla hinnoilla, mutta elinkeinoelämähän olisi tyytymätön kun eivät saisi orjatyövoimaa te-toimiston painostustoimien avulla.
Vähän hullunkurista edes väittää että kyse olisi työttömien omasta valinnasta, kun tämä asia on mitä suurimmassa määrin nimenomaan työn kysynnästä päätöksiä tekevien valinta.
Tämä tarkoittaa käytännössä kaikkia kolmikannassa käyviä ryhmiä, ay-liike, elinkeinoelämä ja hallitus, jokainen omalta osaltaan tekee sellaiset päätökset että työtä ei haluta työttömille saada, työhön tarvittava rahoitus ohjataan muualle, jonka jälkeen käynnistetään näytelmä "työllisyystoimista" joka on usein vain peitesana pakkotyölle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521063Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll211020Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 49811
- 46725
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan61596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560