Onko nykyaika sellaista että ihastutaan niihin varattuihin ettei tarvitse pettyä ja voi sitten sanoa että se oli varattu joten ei meistä mitään tullu.
Torjutko varatun?
Kertooko varattu omalleen, otatko riskin sotkusta mitä siitä seuraa?
Ikävä tilanne
39
657
Vastaukset
- Anonyymi
EOS
- Anonyymi
Jos varattu eroaa niin ainakin tunteita löytyy.
- Anonyymi
Ensin pitää eron olla selvä ja asiat sovittu entisen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten asiat voi " sopia" erossa?
Ai että : Mä meen nyt nu**imaan ja kokeilemaan ton seuraavan kanssa, varmaan ymmärrät?"
Vai " VIKA ON MINUSSA, EI SINUSSA".
Vai "Bye bye en rakasta sua enää!" - Anonyymi
check
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
also check
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
check
Oho, arvostettavaa
- Anonyymi
Ei voi valikoida kehen rakastuu. Joskus tunteet herää ennenkuin tietää onko toinen varattu vai ei. Minä en tiedä vieläkään ja jos meistä ei mitään tule, tarviiko minun tietääkään. Varaus ei minua haittaa, jos suhde on jo ehtoopuolella. Tässä iässä jo tietää miten suhteet helposti muuttuu platonisiksi pitkissä liitoissa.
- Anonyymi
Entäs jos paria yhdistää vielä intohimo ja seksi muttei muuten kiinnosta. Uskotko että pysyvät erossa toisistaan tai että eivät palaa vielä yhteen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs jos paria yhdistää vielä intohimo ja seksi muttei muuten kiinnosta. Uskotko että pysyvät erossa toisistaan tai että eivät palaa vielä yhteen?
Ei semmoiset duhteet pääty, tollo. Turhaan kyselet. 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei semmoiset duhteet pääty, tollo. Turhaan kyselet. 😅
Päättyy ne joskus.. jos arvot ei kohtaa tai tulee muuta
- Anonyymi
Mistä voit tietää onko suhde jo ehtoopuolella vai kääntyikö se sinne vain sen takia että sinä nyt halusit vain jotain ja hän sattui olemaan varattu? Kaikissa suhteissa on myös huonompia hetkiä ja satuit juuri sellaisessa tilanteessa ilmestymään, käytit ihastuksesi heikkoa hetkeä hyväksi ja mahdollisesti aiheutit vain lisää ongelmia suhteeseen joka muuten olisi ollut hyvällä pohjalla ja ongelmat siinä oli helposti korjattavissa.
Ehkä ihastuksesi oli hetkellisesti allapäin jos hänen puolisonsa joutui keskittymään johonkin tärkeään työ- tai opiskeluprojektiin eikä voinut huomioida toista täysin 100%, ehkä tuo projekti olisi kestänyt vain muutaman viikon ja asiat olisivat palautuneet ennalleen ja suhteessa olisi ollut kaikki taas hyvin.
Sellaisessa tilanteessa voi ulkopuolisen huomio sekoittaa kaiken ja ongelmia rupeaa tulemaan vain enemmän joita ei olisi koskaan tullut ilman sitä ulkopuolista eli sinua.
Jos sinua ei haittaa että toinen on varattu niin sinua ei sitten voi haitata myöskään se jos joku tulee pilaamaan teidänkin suhteen, vai?
Sinulle on siis ok jos sinulta viedään elämäsi rakkaus tai sinua petetään ja sinulle valehdellaan? Sinua ei haittaa jos joku ku*ilum**u rupeaa väkisin tyrkyttämään itseään rakkaimmallesi ja manipuloi hänet kääntymään sinua vastaan ja vaikka tekisit kaikkesi rakkaimpasi vuoksi ja yrittäisit pelastaa suhteenne turhaan niin riittäisikö sinulle selitykseksi ettei tunteilleen mitään voi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä voit tietää onko suhde jo ehtoopuolella vai kääntyikö se sinne vain sen takia että sinä nyt halusit vain jotain ja hän sattui olemaan varattu? Kaikissa suhteissa on myös huonompia hetkiä ja satuit juuri sellaisessa tilanteessa ilmestymään, käytit ihastuksesi heikkoa hetkeä hyväksi ja mahdollisesti aiheutit vain lisää ongelmia suhteeseen joka muuten olisi ollut hyvällä pohjalla ja ongelmat siinä oli helposti korjattavissa.
Ehkä ihastuksesi oli hetkellisesti allapäin jos hänen puolisonsa joutui keskittymään johonkin tärkeään työ- tai opiskeluprojektiin eikä voinut huomioida toista täysin 100%, ehkä tuo projekti olisi kestänyt vain muutaman viikon ja asiat olisivat palautuneet ennalleen ja suhteessa olisi ollut kaikki taas hyvin.
Sellaisessa tilanteessa voi ulkopuolisen huomio sekoittaa kaiken ja ongelmia rupeaa tulemaan vain enemmän joita ei olisi koskaan tullut ilman sitä ulkopuolista eli sinua.
Jos sinua ei haittaa että toinen on varattu niin sinua ei sitten voi haitata myöskään se jos joku tulee pilaamaan teidänkin suhteen, vai?
Sinulle on siis ok jos sinulta viedään elämäsi rakkaus tai sinua petetään ja sinulle valehdellaan? Sinua ei haittaa jos joku ku*ilum**u rupeaa väkisin tyrkyttämään itseään rakkaimmallesi ja manipuloi hänet kääntymään sinua vastaan ja vaikka tekisit kaikkesi rakkaimpasi vuoksi ja yrittäisit pelastaa suhteenne turhaan niin riittäisikö sinulle selitykseksi ettei tunteilleen mitään voi?Tämä on totta, ei pitäisi mutta moni tekee noin.
Toki pareissa on eroja ja jotkut on tossun alla, ja tykkää siitä toiset ei. Jotkut rakastuu johonkin rikolliseen vaikka ei pitäisi ja tulee vaan ongelmia.
Maailma on tarinoita täynnä. Yleensä kun juttelee rehellisesti eikä ala liikuttelemaan selviää sen hetkinen tilanne ja jos toinen on rehellinen joko loppuu siihen tai sitten ei. Varmasti riippuu mitä toinen vastaa aika pitkälti.
Sitten on ne jotka nimenomaan haluaa varastaa muilta ja se on aivan se ja sama kun saa olla parempi. Useilla miehillä taas uusi suhde joka kerta alla ennen eroa, vähänkuin tavaksi muodostunut.
- Anonyymi
Naiset luulee että varattu tai ne joilla lapsia hyviä tyyppejä vaikka eivät välttämättä ole. Miehet ei kerro pettämisistään ja palaaavat muina miehinä takaisin.
Kai sitä ihastuu ihmiseen, kun ihastuu eikä se parisuhdestatus aina vaikuta mieltymiseen, vaikka sen tietäisikin, ettei juttu johda mihkään varatun kanssa.
Voihan ihmisestä silti tykätä, koska on tykättävä ihminen.- Anonyymi
Jännittäviä elokuvia no tuollainen varmssnkin Yhr Osterman Weekend.
tämä bondin jutu istanbulissa, aika hyvä kyllä. Jos saan tietää että toinen on varattu, niin annan olla ja yritän unohtaa. Eihän toisen parisuhteesta tiedä ihastumisvaiheessa, eikä se vaikuta ihastumiseen.
- Anonyymi
Siinä vaiheessa harmittaa kun nykyinen levittää sen kaikille, tulee ovelle tai laittaa tekstaria mitä miehestä haluaa
- Anonyymi
Jos olisi tilanne tuo, joskus kuullut tuollaista käyneen
- Anonyymi
Juuri eronneet ja exissään roikkuvat halaua usein vaan seksiä ja ovat sekaisin kun seinäkellot.
- Anonyymi
Loppuviimeks varatut ovat suhteistaan ihan itse vastuussa. Jos siihen väliin pääsee joku niin se kertoo vain ja ainoastaan varatun liitosta että vikaa on. Joko parantuu asioita korjailemalla taikka sitten ei ja varattu lopettaa liittonsa ja aloittaa onnellisemman elon ’väliintulijan’ kanssa. Liitto jossa puolisot rakastavat ja kunnioittavat toisiaan, kanssaeläjiään, suhdettaan, kotiaan ja elämäänsä niin siihen väliin ei pääse hyttynenkään eikä liitto hetkahda juuri mistään, piste. Se kuinka kauan suhde uuden kanssa jatkuu ja miten jää nähtäväksi ja kuuluu ainoastaan näille kahdelle, yleensä ottavat opikseen eivätkä toista virheitä edellisestä, epäonnistuneesta liitosta. Onnea vaan.
- Anonyymi
Tuo nyt on illuusio ettei mihinkään väliin pääse edes ajatuksentasolla ja sillä ajatuksella voi mukama mennä kokeilemaan kepillä jäätä ja enemmänkin.
- Anonyymi
Jos suhteessa on vikaa eikö silloin vikaa ole henkilöiden jotka on suhteessa, eikä vastuuta ratkaista niitä.
Vikaa on pettäjän päässä, ja sen joka kärkkyy pettämään.
Elämässä tulee aina vastaan kiinnostavia ihmisiä mutta rajaton henkilö ei niitä ymmärrä, vaan päästää tunkee paikkoihin joihin ei kuulu.
Pettäminen on melko radikaali teko, varsinkaan kun ei välttämättä kovinkaan tunne henkilöä.
- Anonyymi
Itse kohtasin yhden tyypin ja ihastuin,vasta myöhemmin sain tietää,että varattu...ei varattu välttämättä heti paljasta,että on varattu...että näin,mistä tiedät,jos ei sormustakaan...
- Anonyymi
ja siis,tarinan loppu: tunteita sen suurempia ei tähän varattuun minulla ollut,ihastusta vaan ja sekin laimeni lopulta
- Anonyymi
Tänmöisen tilanteen estämiseksi kerron aina kaikille ensimmäisenä olevani varattu ja sen jälkeen vasta nimeni. Minulla on myös sormus sormessa. Lisäksi olen ruma ja nörtti. Eli niin sanottu triplavarmistus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänmöisen tilanteen estämiseksi kerron aina kaikille ensimmäisenä olevani varattu ja sen jälkeen vasta nimeni. Minulla on myös sormus sormessa. Lisäksi olen ruma ja nörtti. Eli niin sanottu triplavarmistus.
Onhan sulla hidaste
Vai onko se este - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja siis,tarinan loppu: tunteita sen suurempia ei tähän varattuun minulla ollut,ihastusta vaan ja sekin laimeni lopulta
Hyvä kun ajoissa selviää. Minä kierrän kaikki mahdolliset vaihtoehdot kaukaa. Nauretaan kun oltiin tyttären kanssa yhtaikaa rakastuneita hän poikaystäväänsä ja minä yhteen mieheen. Nyt ollaan kummatkin saatu tarpeeks mielitietyistä tuntuukin hyvältä vetää vaan ovi kiinni perässä olla vaan kotona kaukana kavalasta maailmasta.
- Anonyymi
Mä saatan olla tyhmä ja ärsyttävä ja ajatusmaailmani poikkeaa paljon. Kukaan ei päätä keneen ihastuu, kenen kanssa menee yhteen. En puollusta pettämistä, missään nimessä, se ei ole oikein, mutta jokainen päättää omasta elämästä, kenen kanssa on ja mitä tekee. T. Varatun kanssa vehtailjia, joka ei ota tosissaan sitä juttua, mutta jos siitä muodostuisi jotain niin sitten muodostuisi, se on heidän ongelma ei minun. Leikkinä sitä pidetään, vaikka toisten silmiin pahalle näyttääkin.
- Anonyymi
No onpa hyvä tai siis huono trollaus, kun jos siitä muodostuisi jotain, niin sehän olis nimenomaan sinun ongelma ja tiedä vaikka se eroon päässyt osapuoli olis, että paskan möin. Yrität prvoilla reaktioita joiltain hölmöläisiltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onpa hyvä tai siis huono trollaus, kun jos siitä muodostuisi jotain, niin sehän olis nimenomaan sinun ongelma ja tiedä vaikka se eroon päässyt osapuoli olis, että paskan möin. Yrität prvoilla reaktioita joiltain hölmöläisiltä
Ei todellakaan ole minun ongelma, jos varattua ei kiinnosta oma avopuoliso nii ei kiinnosta, kukin pitää huoli omasta puolisostaan, jos sellaisen haluaa pitää! Minkä minä sille voin, jos kummatkin lähestyy toisia, mä en peräänny, vaan katon mihin se johtaa, jos se johtaa heidän eroon sit johtaa, syy ei ole minun vaan heidän suhteen ongelmissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan ole minun ongelma, jos varattua ei kiinnosta oma avopuoliso nii ei kiinnosta, kukin pitää huoli omasta puolisostaan, jos sellaisen haluaa pitää! Minkä minä sille voin, jos kummatkin lähestyy toisia, mä en peräänny, vaan katon mihin se johtaa, jos se johtaa heidän eroon sit johtaa, syy ei ole minun vaan heidän suhteen ongelmissa.
Kaikki ei petä ongelmien vuoksi
- Anonyymi
Idioootti
- Anonyymi
Siis mikä tämän aloituksen pointti on, syyllistätkö varattuna jotain vapaita siitä, että he ovat olleet sinun mielestäsi ihastuneet sinuun, mutta kuitenkin torjuneet ja viimeinen heräävä kysymys onkin, että mitä kerrottavaa tässä skenaariossa oikeastaan olisi? Torjui prkl tuntehilla leikkijä. En ymmärrä aloituksen funktiota.
- Anonyymi
Enpä tiedä. Varmana virheenä 99% kuitenkin. Voi pilaata paljon kahden tai useamman välillä ellei edes ole mitenkään tiedä josko kyse muustakin kuin s....
- Anonyymi
Kommentointi on päättynyt.
- Anonyymi
Mä ihastun varattuihin koska olen sitoutumiskammoinen ja varattujen kanssa ei ole tarkoituskaan päätyä seksiä pidemmälle.
- Anonyymi
Reettako?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904342
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?502787Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132491Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082268Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281957- 321945
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2121644Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91617- 291598
- 791426