On kiva olla äitipuoli

Anonyymi

kun saa määrätä lapsilaumaa ja olla pomo.
En koskaan ole ollut äiti, omia ei siis ole, mutta nyt on liuta miehen perheestä lapset kaikki. Ei ne kyllä mua usko, nauravat vaan ja ilkkuvat, mutta tässä opetellaan yhteistä perheenä oloa. Äidiksi itsäni kutsun, en nimeltä, siitä ne ei tykkää, eikä varsinkaan miehen eksä, se katkera eukko, mutta mies valitsi paremman, eli mut.
Olen tiukkapipo kyllä, että lapset opetetaan tekemään kottitöitä pienestä pitäen eikä huitelemaan ulkona lomallakaan. Noh, kyllä ne jää mun tehtäväksi, mutta opetellaan vielä.
Kuuden lapsen äitinä on haastavaa olla, kun pitä muistaa niin paljon asioita, koulut, harrasukset, koulu ja vaatteet ja vaikka mitä. Opetellaan.
Ei ne pennut täällä asu mutta kasvatus vastuu on mulla kuitnekin, ja se on kivaa. Aattelin et jään työttönäksi jotta voin oikein kunnolla olla äiti heille, se olisi mun haave että lapset joskus sanoisivat mua äidiksi, ja varmasti vielä sanookin. Tykkää musta tosi paljon aistin sen, mutta vielä se että voin määrätä heitä on hakusessa heillä. Luulevat mua vaan kodinhoitajksi. Hih, ylläri, olen heille äiti.
Naapurit on kateellisia kun mulla on noin monta lasta, ihmettelevät aina miten jaksan. Sanon että en suosittele kelleen, on tämä rankkaa pyörittää isoa perhettä, sanon aina et ne on mun. Hih,, kiva kiusaa miehen eksää... se reppana kun ei osaa mitään.

27

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lopeta jo nuo typerät trollaukset, aina samoja, keksi nyt jotain uutta.

    • Anonyymi

      Usein uuri ne meihen lapset ova laiskoja ja saamattomia. Monessa idipuolen uudessa perheessä on samat viestit tulleet että miehen lapset eivät osallistu kotitöihin samoin kuin äitipuolen lapset. Komentaa ei saa eikä juuri puhutellakkaan koska se kuisaa kakaroita. Äitipuolen lapet ovat usein sen vuoksi siinä mukana että antavat oppeja ja esimerkkiä hyvästä käytöksestä, kotihomien tekemisestä ja kohteliaisuudestaja nyttää asioita konkreettisesti heille.
      Onhan se raastavaa kun ei oteta oppia vaikka äitipuoli kuinka kasvattaa ja hyväntahtoisesti neuvoo, mutta siitä kärsii vaan ne miehen lapset. Eikä se ole suinkaan äitipuolen vika. Kaikkensa tekee mutta jos ei vastanoteta loistavia opeja ja neuvoja niin minkäs teet. Kokemusta on kiukkuisita ja huonosti kasvatetuista kakaroista, itse kun onnistuu niin kyllä sen huomaa heti kellä on engelmia kellä ei.

      • Anonyymi

        Koitakaa nyt ymmärtää ex äitit, mikä o juhanuksen tarkoitus, kun kuskaatte lapsenne isänsä uuteen perheeseen veiraksi . juhanus on perhe juhla, joten luulisi että itse äidit haluaa viettää sen lastnesa kanssa, eikä kapakassa tai feestareila . Me uudet puolisot haluamme olla oman perheen kesken edes juhanuksena mökillä, ette kuitenkaan tuo meille ruokaa ja juomia vaan oletatte että me uudet puolisot ostamme lapsillenne limut ja namit , ja pidämme ne täällä hodossa ja ruokimme. Eikä elarit riitä vai miksi kiikutatte lapset juhlapyhinä uuden äitipuolen ja lasten isän riesaksi?
        Me kyllä sitten sanomme koska haluamme lapset meille, ei niitä tarvi tyrkyttää, meillä on sananvalta siihen koska otamme, sillä mehän maksamme elaritkin.


    • Anonyymi

      HÖPÖ höpö , haukkasit shittiä . Kuka toisen pentuja alkaa katselemaan ? Idiootti

      • Anonyymi

        Musta on kiva komentaa vieraita lapsia. Ei ne kyllä tee mitä sanotaan ovat sen verran häiriintyneitä. Olen hyvä äiti heille ja toivon että joskus vielä kiitävät minua, uskon että näin vielä käy,. parempaa eivät olisi saaneet. Minä ja mies maksamme elarit niin on väintä että saan komenta ja sanoa äidiksi itseäni, kuitenkin kasvatan ja määrään heitä.

        Opetan myös asioita joita eivät osaa.Mutta äiti saa maksaa vaatteet ym. Kouluun olen soittanut että miten ne menestyy ja tarviiko jotian kouluspyklogoia mutta eivät kerro mitään, en kuulemma ole äiti joten en saa tietää.
        'Totateirakaan eivät näytä mulle, olen yrittny ettii mutten läydä, varmaan iti laittanu piiloon. Ei päästä kotiinsa käymään ja katsomaan, kun en minäkään päästä, miski tulisi meille?? Ei sen kuulu meille tulla. Minä taas kasvatan heitä.


    • Anonyymi

      en ymmärrä mikä siinä on nautinnollista

    • Anonyymi

      naisena hankkisin tosi nuoren miehen ja tekisin omia lapsia sen kanssa

      nuori sperma on ainutlaatuista

    • Anonyymi

      jätät itseäsi vaille ihmisoikeuksia
      sinä itse olet tärkeä ja sinun kehosi
      joka voi synnyttää

      • Anonyymi

        Uusioperhe ei ole kiva juttu kenellekkään. Meihen lasten kasvatusvastuu on kovempi kuin omien. Ja vaativampi. Yleensä useasti nemiehen lapset ovat häiriköitä ja jotenkin niin raskaita kasvatettavia, että olisi parempi ollut pysyä poissa, mutta pakkokai se on tässä nyt vaan sinnitertävä ja oltava jottei ihan kaidalle polulle menisi. Pitää olla yksi oikeea aikuinen vahtimassa ja ojentamassa-
        No tässä olen enkä muuta voi, siinähän nuo sivussa menee kun on pakko.
        Mutta kyllä ajattelisin toistenki kerran jos miettisin uusi pehreen äidin roolia uudelleen, niin en kyllä varmasti heti lähtisi mukaan.
        Mihin olen lähtenyt aas mukaan... no kivahan se on katsella miten tämä mun kasvatustyöni tekee tulosta aikanaan, se jää nähtäväksi.
        Omani ovat jo omillaan ja erinomaisia aikuisia. Toivomme varmasti kaikki täälläkin, että miehenkin lapit löytävät oman polkunsa, olenhan minä tässä kuitenkin ohjaamassa ja katsomassa heidän peräänsä vielä pitkään. Pidetöä peukuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusioperhe ei ole kiva juttu kenellekkään. Meihen lasten kasvatusvastuu on kovempi kuin omien. Ja vaativampi. Yleensä useasti nemiehen lapset ovat häiriköitä ja jotenkin niin raskaita kasvatettavia, että olisi parempi ollut pysyä poissa, mutta pakkokai se on tässä nyt vaan sinnitertävä ja oltava jottei ihan kaidalle polulle menisi. Pitää olla yksi oikeea aikuinen vahtimassa ja ojentamassa-
        No tässä olen enkä muuta voi, siinähän nuo sivussa menee kun on pakko.
        Mutta kyllä ajattelisin toistenki kerran jos miettisin uusi pehreen äidin roolia uudelleen, niin en kyllä varmasti heti lähtisi mukaan.
        Mihin olen lähtenyt aas mukaan... no kivahan se on katsella miten tämä mun kasvatustyöni tekee tulosta aikanaan, se jää nähtäväksi.
        Omani ovat jo omillaan ja erinomaisia aikuisia. Toivomme varmasti kaikki täälläkin, että miehenkin lapit löytävät oman polkunsa, olenhan minä tässä kuitenkin ohjaamassa ja katsomassa heidän peräänsä vielä pitkään. Pidetöä peukuja

        Uusiperhe ei ole kiva juttu kenellekkään. naisen lasten kasvatusvastuu on kovempi kuin omien. . Yleensä useasti naisen lapset ovat häiriköitä ja jotenkin niin raskaita kasvatettavia, että olisi parempi ollut pysyä poissa, mutta kai se on tehtävä, kun on lapsellisen naisen ottanu, se on tässä nyt vaan pärjättävä ja oltava . Pitää olla yksi oikea aikuinen vahtimassa ja ojentamassa-
        No tässä olen enkä muuta voi, koska tykkään naisestani, siinähän nuo sivussa menee kun on pakko.
        Mutta kyllä ajattelisin toistenki kerran jos miettisin uusperheen isäpuolen roolia uudelleen, niin en kyllä varmasti heti lähtisi mukaan.
        Mihin olen lähtenyt mukaan... no kivahan se on katsella miten tämä mun kasvatustyöni tekee tulosta aikanaan, se jää nähtäväksi.
        Omani ovat jo omillaan ja erinomaisia aikuisia onneksi. Toivomme varmasti kaikki täälläkin, että vaimonkin lapset löytävät oman polkunsa, olenhan minä tässä kuitenkin ohjaamassa ja katsomassa heidän peräänsä vielä pitkään. Pidetöä peukkuja


    • Anonyymi

      Ei ole uusikkoperheitä, on vaan ydinperhe ja eroperhe. Uusiopaperia on olemassa ja uusiovaatteita, mutta perhe ei ole koskaan uussio... hassu ja hyvin outo sana. Sutturat on kekanneet kummallisia sanoja,... nauran varmaan aina vuoden kerrallaan niiden ktkerille sanoille.

      Meidän talon uusiolapset, meidän talon uusiokoirat... en ymmärrä mitä ne tarkoittaakaan.

      Uusio tarkoittaa kertakäyttöistä, eli onko perheet kertakäyttöisiä.

      Koittakaa nyt perheenrikojat tajuta, että keksimällä kakenmaailman sanoja, halveeratte vaan itseänne, jos on enää mitä halveerata, iin ootte itsenne alentaneet ja romuttaneet, että ihmettelen että kehtaatte vielä kommentoida uusio asioita.

      • Anonyymi

        On olemassa uusperheitä , ydinperheitä , sateenkaariperheitä, homoperheitä , mutta eroperheitä ei ole, koska ovat eronneet. Uusiopaperia on olemassa ja kierrätysvaatteita , perhe Voi olla uusperhe ... hassu , mutta hyvin osuva sana. Häntäheikit on kekanneet kivoja sanoja,... nauran varmaan aina viikon kerrallaan niiden hauskoille osuville sanoille.

        Meidän talon uusiolapset, meidän isän käytetty auto ja äidin kirppari vaatteet, myös talossa jo ennen kaksi omistajaa. Kaikkia voidaan uus käyttää

        Uusio ei tarkoita kertakäyttöistä, monia tavaroita voidaan käyttää uudestaan , ei perheetkään ole kertakäyttöisiä, eroja tulee ja tehdään uudestaan perheitä

        Koittakaa nyt perheenhajoittajat tajuta, että aina ei onnistu tekemään uutta keksimällä kakenmaailman sanoja, mokaatte vaan itseänne, jos on enää mitä mokata , iin ootte itsenne rikkoneet ja romuttaneet, no en ihmettele , että voitte vielä kommentoida uusio asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On olemassa uusperheitä , ydinperheitä , sateenkaariperheitä, homoperheitä , mutta eroperheitä ei ole, koska ovat eronneet. Uusiopaperia on olemassa ja kierrätysvaatteita , perhe Voi olla uusperhe ... hassu , mutta hyvin osuva sana. Häntäheikit on kekanneet kivoja sanoja,... nauran varmaan aina viikon kerrallaan niiden hauskoille osuville sanoille.

        Meidän talon uusiolapset, meidän isän käytetty auto ja äidin kirppari vaatteet, myös talossa jo ennen kaksi omistajaa. Kaikkia voidaan uus käyttää

        Uusio ei tarkoita kertakäyttöistä, monia tavaroita voidaan käyttää uudestaan , ei perheetkään ole kertakäyttöisiä, eroja tulee ja tehdään uudestaan perheitä

        Koittakaa nyt perheenhajoittajat tajuta, että aina ei onnistu tekemään uutta keksimällä kakenmaailman sanoja, mokaatte vaan itseänne, jos on enää mitä mokata , iin ootte itsenne rikkoneet ja romuttaneet, no en ihmettele , että voitte vielä kommentoida uusio asioita.

        Ei ole, on vaan ydinpehre ja eroperhe. Niihin ei kuulu muut kuin omat jäsenet. Eroperheessä on vain äiti tai siä, jompikumpihuoltaja, jota nimitetään myös yksinhuoltajaperheeksi.

        Kaikki muut nimitykset on kateroituessaan ja rikkoessaan kehitetyt jotka rikkojien mukaan pehmentää sitä häpeää mitä ovat aiheuttaneet.
        Surullista luettavaa että tuollasia kanoja on, mutta niin vaan on, että he hajottavat kaiken ja haukkuvat sitten lapset ja koko suvun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole, on vaan ydinpehre ja eroperhe. Niihin ei kuulu muut kuin omat jäsenet. Eroperheessä on vain äiti tai siä, jompikumpihuoltaja, jota nimitetään myös yksinhuoltajaperheeksi.

        Kaikki muut nimitykset on kateroituessaan ja rikkoessaan kehitetyt jotka rikkojien mukaan pehmentää sitä häpeää mitä ovat aiheuttaneet.
        Surullista luettavaa että tuollasia kanoja on, mutta niin vaan on, että he hajottavat kaiken ja haukkuvat sitten lapset ja koko suvun.

        Ei ole, on vaan ydinperhe, uusperhe, sateenkaariperhe homoperhe yksinhuoltajaperhe. Niihin kuuluu muut ja omat jäsenet. Eroperhettä ei ole , on joko isä tai äiti yksin siis ,kun ovat kerran eronneet sitä nimitetään myös yksinhuoltajaperheeksi.

        Kaikki nimitykset löytyy wikipediasta Ja ovat ihan virallisia nimityksiä.
        Surullista luettavaa että tuollasia kanoja ja kukkoja on, mutta niin vaan on, että he hajottavat kaiken ja kotkottavat sitten tiput ja koko pesueen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole, on vaan ydinperhe, uusperhe, sateenkaariperhe homoperhe yksinhuoltajaperhe. Niihin kuuluu muut ja omat jäsenet. Eroperhettä ei ole , on joko isä tai äiti yksin siis ,kun ovat kerran eronneet sitä nimitetään myös yksinhuoltajaperheeksi.

        Kaikki nimitykset löytyy wikipediasta Ja ovat ihan virallisia nimityksiä.
        Surullista luettavaa että tuollasia kanoja ja kukkoja on, mutta niin vaan on, että he hajottavat kaiken ja kotkottavat sitten tiput ja koko pesueen.

        Kaikkee voi kirjottaa kukatahansa ja tehdä vaikka tietosanakirjan, mutta totuutta niissä ei ole. Ei ole kuin ydinperhe ja yksinhuoltajaperhe. Muut ovat sutturoidenkeksimiä säälittäviä puolikasihmisi perheitä. Sellasia kun nyt ei vaan ole.

        Perheenrikkojia on pilvin pimein, mutta ei puolikkaita ihmisiä. Meidänkin koiralla on neljä jalkaa, ei ole puolikas, meidän kaikilla jäsenillä on kaikki raajat tallessa, ei koskaan ole tullut puolikasta ihmistä vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkee voi kirjottaa kukatahansa ja tehdä vaikka tietosanakirjan, mutta totuutta niissä ei ole. Ei ole kuin ydinperhe ja yksinhuoltajaperhe. Muut ovat sutturoidenkeksimiä säälittäviä puolikasihmisi perheitä. Sellasia kun nyt ei vaan ole.

        Perheenrikkojia on pilvin pimein, mutta ei puolikkaita ihmisiä. Meidänkin koiralla on neljä jalkaa, ei ole puolikas, meidän kaikilla jäsenillä on kaikki raajat tallessa, ei koskaan ole tullut puolikasta ihmistä vastaan.

        Miten voit olla noin tyhmä, kyseenalaistat kaikki muut ,paitsi itsesi, pidät itseesi parempana, kun muut, mutta tosiasiassa olet tyhmä, kun käyt vain puoliaivoilla, sulla ainakin aivoista vaan toinen puoli toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkee voi kirjottaa kukatahansa ja tehdä vaikka tietosanakirjan, mutta totuutta niissä ei ole. Ei ole kuin ydinperhe ja yksinhuoltajaperhe. Muut ovat sutturoidenkeksimiä säälittäviä puolikasihmisi perheitä. Sellasia kun nyt ei vaan ole.

        Perheenrikkojia on pilvin pimein, mutta ei puolikkaita ihmisiä. Meidänkin koiralla on neljä jalkaa, ei ole puolikas, meidän kaikilla jäsenillä on kaikki raajat tallessa, ei koskaan ole tullut puolikasta ihmistä vastaan.

        Juu niin voidaan, mutta sun älyvapaat näkemyksesi ei ole päässeet wikipediaan, eli sun näkemyksesi on per....stä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkee voi kirjottaa kukatahansa ja tehdä vaikka tietosanakirjan, mutta totuutta niissä ei ole. Ei ole kuin ydinperhe ja yksinhuoltajaperhe. Muut ovat sutturoidenkeksimiä säälittäviä puolikasihmisi perheitä. Sellasia kun nyt ei vaan ole.

        Perheenrikkojia on pilvin pimein, mutta ei puolikkaita ihmisiä. Meidänkin koiralla on neljä jalkaa, ei ole puolikas, meidän kaikilla jäsenillä on kaikki raajat tallessa, ei koskaan ole tullut puolikasta ihmistä vastaan.

        Just, ja maapallo on litteä, ja ihminen oli ennen apina, ja rokotuksia ei voi ottaa , kun ne tappaa ,horoskoopit on totta ym huuhaata 😂😂😂


    • Anonyymi

      Jätä mainitsematta exä, sillä onhan hän sentään synnyttänyt ne lapset ja mies on ollut vahvasti mukana niitä hankkimassa.
      Lapsilla on jo yksi äiti niin että ymmärrä oma paikkasi , sinä et ole äiti eikä niiden tarvitse sinua äidiksi kutsua.
      Miehellä ja lasten äidillä on jotain yhteistä , nimittäin lapset. Ja vaikka eivät ole yhdessä niin , vanhempien rooli on jäljellä.
      Näillä sepustuksillasi on paras kun et edes harkitse omia lapsia , lapsellisuus ja kokemattomuus loistaa tekstistäsi

      • Anonyymi

        Ei hänellä ole mitään miestä ei yhtään lasta, hän on katkera vanha trolli.


      • Anonyymi

        Eksäthän on syyllisiä kun perhe hajoo. Varsinkin naiset, Sitten kun uusi äiti tulee lapsille, ne heräävät ja ihmettelevät kun lapsilla on uusi äiti josta ne tykkää. Liian myhäistä enää katua ja harmitella miksi oli huono äiti.

        Kukaanlapsista ei halua enää takasin entiseen kotiin, ja uudella äidillä on kauhea vastuu kasvatuksessa kun miehen lapset on yleensä häiriköidä ja villejä ja sotkuisia. onneksi meis valitsi uuden äidin kun entiset halusi vaan olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eksäthän on syyllisiä kun perhe hajoo. Varsinkin naiset, Sitten kun uusi äiti tulee lapsille, ne heräävät ja ihmettelevät kun lapsilla on uusi äiti josta ne tykkää. Liian myhäistä enää katua ja harmitella miksi oli huono äiti.

        Kukaanlapsista ei halua enää takasin entiseen kotiin, ja uudella äidillä on kauhea vastuu kasvatuksessa kun miehen lapset on yleensä häiriköidä ja villejä ja sotkuisia. onneksi meis valitsi uuden äidin kun entiset halusi vaan olla.

        Niin ne on sunkin lapset jonkun miehenkin lapsia , et ole yksin voinut lapsia tehdä.
        Sun miehen lapset ovat myös kamalia sottaisia häiriköitä, ja niiden ”uusi äiti” on parempi, kun sinä Lässy.


    • Anonyymi

      Kunhan pidät katseet poissa perheen teinipojasta!!!!!!!!

    • Anonyymi

      Natsi!

    • Anonyymi

      Kuin niin , sinähän olet väittänyt ,ettei uusperheitä ja äitipuolia ole olemassakaan ja kuitenki suu vaahdossa kirjoitat uusperheen äitinä ja puolikkaana, koita nyt päättää mikä olet.

      • Anonyymi

        Kelle osoitit katkeran viestin?

        Jospa nminä sanoisin sanasen, vaikken täällä sien käy,koska tämä puolikas kseksutelu on lapsellista. En pidä lapsellisista aikuisista.

        Äitipuolia ei todellakaan ole olemassa. Ihmiset ei ole puolikkaita. Lapset ei ole ansainneet näitä sutturoita, se ei ole heidän vika , että perheenrikkoja tuli ja vei heidän isän, ja käsi häntä hylkäämään lapset. Suttura on se naamaton tyyppi joka ei ole mikään eikä kukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelle osoitit katkeran viestin?

        Jospa nminä sanoisin sanasen, vaikken täällä sien käy,koska tämä puolikas kseksutelu on lapsellista. En pidä lapsellisista aikuisista.

        Äitipuolia ei todellakaan ole olemassa. Ihmiset ei ole puolikkaita. Lapset ei ole ansainneet näitä sutturoita, se ei ole heidän vika , että perheenrikkoja tuli ja vei heidän isän, ja käsi häntä hylkäämään lapset. Suttura on se naamaton tyyppi joka ei ole mikään eikä kukaan.

        Sinulle Lissu, eikä siinä ollut mitään katkeruutta, sinä käyt täällä joka päivä tekemässä aloituksen äitipuolen elämästä, ja miten kamalia on miesten lapset, vaikka sinulla ei ole mitään kosketuspintaa uusperheiden elämästä, mutta sulla on pakkomielle äitipuolista.
        Sutturat ja naikkoset kuuluu myös sun pakkomielteeseesi, sitten tuo sinun viisastelusi puolikkaista on tosi lapsellista.
        Ota lääkkeesi ja rauhotu, koita keksiä jotain kivaa yksinäiseen elämääsi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6629
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4283
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2700
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1588
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1084
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe