Loppuuko Ahopellon pesti Kainuun Sotessa kokonaan?
Maire Ahopellon tilanne
14
672
Vastaukset
- Anonyymi
Loppusi tuo sinun mitäänsanomaton kommentointi tänne, vaimoltasi loppuu kohta pestit myös!!!
- Anonyymi
Saisi loppua PS toiminta pariltakin sankarilta.
- Anonyymi
Ei ole vaimoa etkö sitä tiedä, olen junk junk vain.
- Anonyymi
Ei varmasti lopu. Kyllä niin isosta organisaatiosta aina joku paikka löytyy. Näitä joutavia pomoplanttuja se laitos on täynnä.
- Anonyymi
Laittakaa odottaa Ristijärven nuohoojan esitystä uuden, parempipalkkaisen, eläkeputkiviran perustamisesta korvaamattomalle kepupalvelijattarelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laittakaa odottaa Ristijärven nuohoojan esitystä uuden, parempipalkkaisen, eläkeputkiviran perustamisesta korvaamattomalle kepupalvelijattarelle.
Malttakaa, malttakaa...
- Anonyymi
Kainuun Sote loppuu 31.12.2022, joten loppuu pestikin. Kohti uusia seikkailuja on mentävä tai eläkkeelle, ikää on jo passelisti.
- Anonyymi
Ei lopu työt, vaan siirtyy hyvinvointialueen hommiin kuten muutkin Kainuun Soten työntekijät.
- Anonyymi
Saanko piejaista? Junkjunk!
- Anonyymi
Kyllä.
- Anonyymi
Saat pieree se Sannaki kokouksissa .pena ihmetellee kenen hajuvesi haisee..😋😋
- Anonyymi
HIRMU HALLITSIJAT ei ota esdolle
- Anonyymi
Junkjunk!
- Anonyymi
Ootko Penna saanu pillakkaa? Ai et? No se tiedettiin kyllä,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1054104Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572318Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?741600Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko51054- 66844
- 21803
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118803- 39782
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.49748- 62748