Osaan potkaista palloa molemmilla jaloillani ja pökätä päälläni. Yksin nämä taidot ei tee minusta mestaria vaan joukkuepelaaminen. Kaikkien saman puolen pelaajien on pelattava samaan maaliin ja vasta tämä tekee joukkueen. Tunnen kuuluisan urheiluvalmentaja Jorma T. joka valmensi Arsia ja olen antanut hänelle neuvojani. Myös venyttelyllä on tärkeä merkitys urheilusuorituksiin. Olen huomannut että paskalla käydessäni olen kangistunut ikääntyessäni ja vasemmalla kädellä pyyhkiminen ei suju kuten nuorempana. Olen siis rightin puolen pyyhkijä eli pyyhin vasemmalla kädellä ja oikea käsi on ylhäällä, hah hah haaa!!!...
Kokkolan Kingsi mestari
5
161
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä tämä Ressu on mestari ja kylän viisain.
- Anonyymi
Tiedä viisaudesta mutta palstan on ottanut hyvin haltuunsa.
- Anonyymi
Hakala osasi kärkipotkun .
- Anonyymi
Entä Kivelä? Haukutko Kivelän vielä tähän päälle niin on päivä valmis!!
- Anonyymi
Olen myös ansioitunut jalkapallotuomari ja hyvin mielelläni sellaisena esiinnyn. Parasta on kännipäissään nimenomaan kaikissa räkälöissä tätä asiantuntemusta jakaa. Jalkapallo mikä ihana syy ryypätä!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292158
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu251666Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121279Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701211Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121147- 88982
- 83866
- 17847
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16751Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107691