Osaan potkaista palloa molemmilla jaloillani ja pökätä päälläni. Yksin nämä taidot ei tee minusta mestaria vaan joukkuepelaaminen. Kaikkien saman puolen pelaajien on pelattava samaan maaliin ja vasta tämä tekee joukkueen. Tunnen kuuluisan urheiluvalmentaja Jorma T. joka valmensi Arsia ja olen antanut hänelle neuvojani. Myös venyttelyllä on tärkeä merkitys urheilusuorituksiin. Olen huomannut että paskalla käydessäni olen kangistunut ikääntyessäni ja vasemmalla kädellä pyyhkiminen ei suju kuten nuorempana. Olen siis rightin puolen pyyhkijä eli pyyhin vasemmalla kädellä ja oikea käsi on ylhäällä, hah hah haaa!!!...
Kokkolan Kingsi mestari
5
129
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä tämä Ressu on mestari ja kylän viisain.
- Anonyymi
Tiedä viisaudesta mutta palstan on ottanut hyvin haltuunsa.
- Anonyymi
Hakala osasi kärkipotkun .
- Anonyymi
Entä Kivelä? Haukutko Kivelän vielä tähän päälle niin on päivä valmis!!
- Anonyymi
Olen myös ansioitunut jalkapallotuomari ja hyvin mielelläni sellaisena esiinnyn. Parasta on kännipäissään nimenomaan kaikissa räkälöissä tätä asiantuntemusta jakaa. Jalkapallo mikä ihana syy ryypätä!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666124Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583053- 312213
- 131827
- 201798
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191783Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131542- 181529
- 501504
- 91463