emme olleet tavanneet 28 vuoteen. Olimme kumpkin nyt 50 vuotiaita ja sen kunniaksi päätimme mennä mökillemme juttelemaan eletystä elämästä. Olemme kummatkin naimisissa ja kummallakin on yksi lapsi. Siihen se yhtenäisyys sitten loppuikin. Kysyin siskoltani, miten tuo seksi ja erotiikka on teidän perheessä sujunut ja miten se sujuu nykyisin. Sisko huokaisi ja sanoi, että sitä samaa se on ollut koko avioliiton ajan, kolme kertaa kuukaudessa, lauantai-iltana... Vaikutti tyytyväiseltä tilanteeseen. Entä sinulla, tuli vastakysymys. Sitten meni vaikeaksi, hetken mietittyäni sanoin, että noilla nuoteilla se on meilläkin sujunut.
En voinut alkaa kertomaan, mitä kaikkea olemme mieheni kanssa tehneet sillä saralla. Mitä hän ajattelisi, jos kertoisin... että olen harrastanut kolmansia pyöriä, ryhmäseksiä julkisesti, monen miehen kanssa peräkkäin ja yhtä aikaakin. Entä tuo dogging, seksiä tunemattoman kanssa. Tehnyt kotiseksivideoita mieheni kuvatessa, monenlaisia sessioita. Myynyt muutaman kerran seksiä ihan oikeasti isosta rahasta. Harrastanut seksileikkejä itseäni puolta nuorempien jannujen kanssa. Ollut sidottuna seksikeinuun Englantilaisella fetissiclubilla, useiden miesten käytettävänä. Niin, tuon ja paljon muuta jätin kertomatta.
Minä ja siskopuoleni...
Anonyymi
0
3111
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot193335Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe92744- 282364
- 411659
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola91374- 411281
- 81255
- 521203
Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2581080Apua pyydän
Olen tyhmä, kun odotan, että mies lähettäisi viestin. Olemme kuitenkin väleissä ja viestejä on lähetelty. Minun aloitte331056