Perinteinen ja vanha tapa tutustua toiseen sukupuoleen on pieraista äänekkäästi ja antaa toisen haistaa la lemuria.
Mutta Suomessa elävät ovat ihmeissään kuinka sellainen tapa toimisi Pattayalla?
Voin samaan syssyyn kysyä kuinka sellainen toimisi Fin Gorilla Espanjassa?
Toimiiko pieru tutustumisen keinona Pattayalla?
8
113
Vastaukset
- Anonyymi
Paskan hajusta tunnistaa pattayaboyssin jo kaukaa.
Paraisissa se toimi kuin väärä raha... Pieraisin Siwassa kassa jonossa niin kassa neiti ei huomannut että maksoin Hofnarit pikku penskojen monopoli rahoilla... Takana olevaa rollaattori mummoa elvytettiin kolme varttia ja kun se virkosi se sanoi että meinasi tulla hulluksi...
Mummo kertoi kulkeneensa tunnelia pitkin kohti suurta valoa, jonka suuaukolla odottivat hänen kuolleet sukulaisensa, mutta he sanoivat että sinun aikasi ei ole vielä ja käännyttivät takaisin. Mummo sanoi heille että haluaa jo tulla, mutta sukulaiset työnsi kepillä mummoa takaisin ja sanoivat että tänne et tule lemuamaan, mene muutamaksi vuodeksi tuulettumaan ja katotaan sitteen uudestaan... Mummo palasi vastentahtoisesti haisevaan kehoonsa..
"Sensein pierut toimii tuonelassakin", puhuvat nykyisin kylillä ja nyrpistelevät nokkaa.SenssuChlangMai kirjoitti:
Mummo kertoi kulkeneensa tunnelia pitkin kohti suurta valoa, jonka suuaukolla odottivat hänen kuolleet sukulaisensa, mutta he sanoivat että sinun aikasi ei ole vielä ja käännyttivät takaisin. Mummo sanoi heille että haluaa jo tulla, mutta sukulaiset työnsi kepillä mummoa takaisin ja sanoivat että tänne et tule lemuamaan, mene muutamaksi vuodeksi tuulettumaan ja katotaan sitteen uudestaan... Mummo palasi vastentahtoisesti haisevaan kehoonsa..
"Sensein pierut toimii tuonelassakin", puhuvat nykyisin kylillä ja nyrpistelevät nokkaa.Katsokaa näiden ääliöiden kirjoituksia!
- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Katsokaa näiden ääliöiden kirjoituksia!
Jep sinäkin vaikutat ihan terveelle kun katsoo näitä muita, homma on täällä karkaamassa totaalisesti hanskasta, Terkkuja kaima.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep sinäkin vaikutat ihan terveelle kun katsoo näitä muita, homma on täällä karkaamassa totaalisesti hanskasta, Terkkuja kaima.
Joo 2010 on taas saanut siipeensä kunnolla, normaali reaktio ei ensimmäinen kerta, pattayan savosta raikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo 2010 on taas saanut siipeensä kunnolla, normaali reaktio ei ensimmäinen kerta, pattayan savosta raikaa.
Kyse tuossakin havainnossasi on vahvistusharhasta. Minä en jaksa osallistua näihin höpinöihin vaan kirjoittelen kulloisestakin aiheesta laittaen nimmarin alle. Taidanpa tehdä nimimerkin pitkästä aikaa, niin ei mene sekaisin teidän pellejen kanssa.
T 2010
- Anonyymi
Ilmankos olet noin yksinäinen kun sinusta leviää ympäristöön paskahaju.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511