ei ole vielä suomessa sellaista kautta kun intialainen nainen antaisi rakkautta minulle
rakastelisin tosi kiihkeästi intialaista naista
5
256
Vastaukset
- Anonyymi
lähetän valituskirjeen Intian lähitystöön
- Anonyymi
minua pelottaa intialaisissa suuri valaistuksen ja itsetietoisuuden määrä
että kuinka minä tohmelo sovin sellaiseen..- Anonyymi
kyllä voin ajatella, että seksin jälkeen naisen tietoisuus periytyy minulle ja minä olen tavallista suurempi kuolevainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä voin ajatella, että seksin jälkeen naisen tietoisuus periytyy minulle ja minä olen tavallista suurempi kuolevainen
No kuolepa sitten tavallista suuremmin. Jään odottelemaan, mutta en pidätä hengitystä odotellessa.
- Anonyymi
Ainoa kaunis intialainen nainen Suomessa on ollut matkatoimisto Intia Keskuksen pomon tytär 30 vuotta sitteen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774492Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112443- 1721625
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431496- 1241380
- 1211285
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721209Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91201- 661125
- 35966