HEI APUA, meil on hiiri täällä mökissä. Oon laittanu sen/ne haavilla ulos ja ne tulee aina takas. Nyt toi hiiri tulee jo mun sängylle. Ei näytä purevan tai mitää on vaa. Se ehti kustaki sängylle. HUOMIO tulin mökkiin ja menin sängylle makaamaan. Tunsin jotain jalassa vilkaisin ja mitään ei ollut. Tunsin saman myöhemmin uudelleen, nostin peiton HUOMASIN, ETTÄ PEITTONI ALLA ON HIIREN PESÄ, Hiiren kakkaa 6 VAUVA HIIRTÄ ja yksi iso. MUMMONI TAPPOI NÄMÄ 6 VAUVAA KUN EI TIENNYT MITÄ NE OLI. Luulen että tämä hiiri kanssani yrittää etsiä lapsiaan… Mitä teen…
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3961600Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä26910522 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk80899Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma28875- 54813
- 40789
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa75757- 65736
- 57732
- 59725