Moi! Mulla on tänä kesänä tulossa rippileiri, enkä tunne sieltä ketään niin osaisko kukaan auttaa vähän, miten läheteä tutustumaan ihmisiin! Ja sit myös, mitä tekemistä päiviin yleensä kuuluu!?:)
Ripari jänskättää
5
685
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla sama juttu, millon sun leiri alkaa
- Anonyymi
heinäkuun alussa:)
- Anonyymi
Riparilla tehdään paljon asioita ryhmissä niin tulet saamaan useitakin kavereita sieltä jos vaan osallistut.
- Anonyymi
ei toisiin tutustumisesta tarvii tehä mitään numeroo tai edes miettii että miten tutustua.... juttelet vaan ja älä mieti. Jos funtsii liikaa niin kaikki asiat tuntuu vaikeilta. Anna mennä ajattelematta asiaa, niiin huomaatkin että sulla on kavereita ja kaikkee sattuu ja tapahtuu. Ota siis elämä rennosti, eikä turhia paineita mistään. Tuo ripari leiri tuntuu ehkä nyt isolta jutulta, mutta elämässä tulee vielä monia tilanteita joissa tuo asia tuntuu naurettavan pieneltä. Ei siellä pakoteta mihinkään ja saat oikeesti ite päättää mitä meinaat tehä.
- Anonyymi
Varot vaan alaikäisistä kiinnostuneita pappeja siellä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko831658- 401289
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu891001Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja202946Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.68888- 53872
- 61863
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20840- 34794
- 37789