Lopetin tansseissa käynnin

Anonyymi

Ei sieltä saanut naisseuraa yöksi kainaloon. Tinteri paljon parempi ja halvempi. Eikä tarvi kiemurrella käden yli ja ali.

16

603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naisen standardikuviota ei mistään kainalosta kannatakaan etsiä.

    • Anonyymi

      Joopa joo.
      Lavatanseissa käynnille pitää olla muitakin perusteita kuin vain "seuran" haku.

      On paljon ihmisiä joille musiikki ei mene kroppaan asti. Tällaiset ihmiset eivät varmaankaan käy usein tanssilavoilla tai harrasta paritanssia. Toki lavoilla voi käydä satunnaisesti ihmisiä katselemassa lavatunnelmaa.

      Jotkut eivät edes välitä koko musiikista tai kuuntelevat vain määrätyn tyylistä musiikkia.

      Nykyään Tinderi on melko suosittu. Moni on jättänyt senkin alkukokeilun jälkeen, koska sopivaa seuraa ei ole sieltäkään löytynyt. Itse en tunne Tinder sovellusta sen kummemmin.

    • Anonyymi

      Eipä lavoilla mitään uutta kuule tai nää. Samat humppajyrät ja muoviprinsessat loilottavat iänikuisia "hittejään" ja bändi seisoo naama norsunveellä lappuja tuijottamassa. Onpa ylevää.

    • Anonyymi

      Kyllä varmasti kallistuneet liput ja polttoaineet verottaa paljon tanssi reissuja. Ja Tinteri toki myös vaikka haetaanko lavoilta enää mitään seuraa.... Uusimpia kiemuroita vaan sykemittaria tarkkaillen.

    • Anonyymi

      Lavatansseissa tapaa sentään saman harrastuksen parissa olevia ihan fyysisesti, ja tinderissä tapaa sitten ihan kaikenlaisia ihmisiä ilman ikä-sukupuolirajoituksia. Valtava ero, siksi minä valitsen tanssit!

    • Anonyymi

      Ihan ok harrastus näin Koronasulkujen jälkeenkin. Tosin nykyään katselen orkestereita jotka vetää omanikäistä porukkaa.
      Olen löytänyt muutakin uutta harrastettavaa.
      Lauantaina ensin mökille huuhailemaan, saunaan ja uimaan. Mittarissa lähes hellelukemat. Siitä sitten lavalle ... kun ilta viilenee.

    • Anonyymi

      Minäkin valitsin tinterin. Se steriilimpää kun ei ketään tarvitse livenä nähdä. Ei tartu lunssat eikä sukupuolitauditkaan. Ajoissa pääsee nukkumaan eikä tarvitse yökausia ajella, jytäillä ja hiki päässä rakastella.

      • Anonyymi

        Minusta on kätevämpää kun pääsee vähän testaamaan miltä se vartalo tuntuu. Steriilit jutut ei oo mun juttu.


    • Anonyymi

      Tinderissä on tullut oltua ja olen huomannut sen, että siellä aktivoituu näytölle samat tyypit yhä uudestaan. Ei siis käy flaksi, uudelleen tarjontariviin vain. Turha luulla jonkun tinderin olevan SE väylä josta takuuvarmasti seuraa löytää.

      • Anonyymi

        Tansseja paremmin kumminkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tansseja paremmin kumminkin.

        Tansseista löytyy paremmin


    • Anonyymi

      Nettihommat eivät sovi kaikille. Pitäisi onnistua valokuvissa, tekstin laatimisessa jne. Eihän kaikki löydä baaristakaan seuraa, kun siinäkin on vähän oma tyylinsä.

    • Anonyymi

      Pistä Tinderiin profiilikuvaksi iso seteli. Kyllä seuraa löytyy.

      • Anonyymi

        Jos yksi seteli ei riitä niin pistä koko nippu 😅.


    • Anonyymi

      Se on varmaan tyypistä kiinni.. lapsettomana (maailmalla) aikuisena miehenä saan kyllä seuraa ympäri maan, niin lavoilta, tinderistä kuin muualtakin.. en hae mitään parisuhdetta ja seuraa löytyy niin vapaista kuin varatuista, vapaat vaan tahtoo elätellä liian suuria ja jäädä roikkumaan.

      • Anonyymi

        Hyvä tyyli ! Mulla ihan sama kun lapsi on jo aikuinen !


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1525
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      171
      1220
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1070
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      957
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      83
      885
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      803
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      744
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe