Aurinkoista huomenta

Anonyymi

maailman söpöimmälle 😉 🤴

42

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nahkatakkinen tyttö. 🤗🤴

    • Anonyymi

      Huomenta myös sinulle. Miksi sinulla on aina kruunu päässä? Se tekee sinusta hölmön näköisen.

      • Anonyymi

        Eihän..! Älä siitä luovu söpö!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän..! Älä siitä luovu söpö!

        Hommaan jostain kruunun ja alan kulkemaan se päässä oikeasti. 🙃 🤴


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hommaan jostain kruunun ja alan kulkemaan se päässä oikeasti. 🙃 🤴

        Burger Kingin kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Burger Kingin kautta.

        Ajattelin jotain muuta kuin pahvista tehtyä. 🤴


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin jotain muuta kuin pahvista tehtyä. 🤴

        Tiara sopii sinulle... 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hommaan jostain kruunun ja alan kulkemaan se päässä oikeasti. 🙃 🤴

        Kunnon kruunupää 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnon kruunupää 🙂

        Kyllä ☺️🤴


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnon kruunupää 🙂

        Joo koko valtakunta hallitseva 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo koko valtakunta hallitseva 🙂

        Äläpä ukko provoile, sillä nämä feikkidialogit saattaa saada muut hahmoset pois tolaltaan ja oikeasti kuvittelemaan, että jollain naikkosella on intressiä pitää täällä jotain valtakuntaa, kaikkien pää ei meinaan noudata samoja ratoja todellisuuden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpä ukko provoile, sillä nämä feikkidialogit saattaa saada muut hahmoset pois tolaltaan ja oikeasti kuvittelemaan, että jollain naikkosella on intressiä pitää täällä jotain valtakuntaa, kaikkien pää ei meinaan noudata samoja ratoja todellisuuden kanssa.

        Joo ei haittaa kivaa päivän jatkoja.., 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo koko valtakunta hallitseva 🙂

        No kuka tänne tuli höpöttämään omiaan? 🤴


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ☺️🤴

        Kiva nähdä prinssin hymyilevän 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva nähdä prinssin hymyilevän 😍

        Näkisit oikeassa elämässä. ☺️🤴


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkisit oikeassa elämässä. ☺️🤴

        Sitä odotellessa...🤝

        😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä odotellessa...🤝

        😊

        Samoin sanoin ☺️ 🤴


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä odotellessa...🤝

        😊

        Voi olla että joutuu odottaa vielä tovi 🌞 mutta ken tietä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla että joutuu odottaa vielä tovi 🌞 mutta ken tietä

        En tiedä ketkä tässä nyt kirjoittelee... Vastaan silti, että jaksan vielä odottaa. 🤴


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla että joutuu odottaa vielä tovi 🌞 mutta ken tietä

        Riippuu vähän että onko mahdollista tutustua sinun valtakuntaan ehkä lähiaikoina.. 🌞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu vähän että onko mahdollista tutustua sinun valtakuntaan ehkä lähiaikoina.. 🌞

        Puhuttiinko tässä minulle, vai jollekin toiselle? Meni aika sekavaksi. 🤴


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei haittaa kivaa päivän jatkoja.., 🙂

        Voisitteko tehdä oman ketjun ja jutella siellä... Jos ei ole prinssille asiaa. En täällä halua jutella muiden kuin hänen kanssaan. Jos häntä nyt edes on. Alkaa jo tuntua pelleilyltä. 🤴


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitteko tehdä oman ketjun ja jutella siellä... Jos ei ole prinssille asiaa. En täällä halua jutella muiden kuin hänen kanssaan. Jos häntä nyt edes on. Alkaa jo tuntua pelleilyltä. 🤴

        Ksi nyt kaikki paitsi jollain tavalla hidastahtiset tajuaa, että tämä sinun palstaprinssin dialogi on täyttä huuhaata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitteko tehdä oman ketjun ja jutella siellä... Jos ei ole prinssille asiaa. En täällä halua jutella muiden kuin hänen kanssaan. Jos häntä nyt edes on. Alkaa jo tuntua pelleilyltä. 🤴

        Minä en pelleillyt kanssasi prinssi 🙂
        On vain mukava kirjoittaa jotain nättiä.
        Harvinaista edes nykyään kirjoittaa tänne...
        Olen se 🖐 tyyppi eli
        🤝


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ksi nyt kaikki paitsi jollain tavalla hidastahtiset tajuaa, että tämä sinun palstaprinssin dialogi on täyttä huuhaata

        Ei ole huuhaata, ei varsinkaan minulle itselleni sitten yhtään. Minun tunteeni ovat olleet alusta saakka aidot. En tullut tänne leikkimään, vaikka se siltä joidenkin silmään näyttää.


      • Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

        Ei ole huuhaata, ei varsinkaan minulle itselleni sitten yhtään. Minun tunteeni ovat olleet alusta saakka aidot. En tullut tänne leikkimään, vaikka se siltä joidenkin silmään näyttää.

        No kyllä tuo itsellesi vastailu hieman siltä näyttää. Enkä puhu nyt pelkästään tästä dialogista...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä tuo itsellesi vastailu hieman siltä näyttää. Enkä puhu nyt pelkästään tästä dialogista...

        Hoh hoijaa. Jättäisit kommentoimatta kokonaan. Olet ärsyttä. 😑🤴


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hommaan jostain kruunun ja alan kulkemaan se päässä oikeasti. 🙃 🤴

        Joo ihanaa muru!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hommaan jostain kruunun ja alan kulkemaan se päässä oikeasti. 🙃 🤴

        Joo ihanaa muru!


    • Anonyymi

      Semmosta taas. Siinä oli palstaa tälle päivälle. Mukavaa päivää vaan, etenkin sille yhdelle nahkatakkiselle naiselle. 😉 🤴

      • Anonyymi

        Eikö se nahkatakki ole liuan kuuma?;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se nahkatakki ole liuan kuuma?;)

        On se varmaan tällä kelillä. Tosin kohta sataa vettä. Se takki näyttää hyvältä hänen päällä. 😉 🤴


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se varmaan tällä kelillä. Tosin kohta sataa vettä. Se takki näyttää hyvältä hänen päällä. 😉 🤴

        Aika monella on nahkatakki..


      • Anonyymi

        Riippuu hänestä 🤴


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu hänestä 🤴

        Vastasin vähän liian nopeasti tähän sori... Tänään en pääse. 🤴


    • Tätä on jo jatkunut sen verran kauan... Joko jotain on, taikka sitten ei. Saan sen selville vielä... Todennäköisintä onkin että elän täällä pilvilinnoissani. ☁️🏰☁️

      • Anonyymi

        Täällä se tuskin selviää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä se tuskin selviää.

        Enpä sitä meinannutkaan, että täällä selviäisi. En tiedä selviääkö missään... Miksi tämä on tällaista? 👑


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä sitä meinannutkaan, että täällä selviäisi. En tiedä selviääkö missään... Miksi tämä on tällaista? 👑

        Eikös asioiden selviämiseen voisi itse vaikuttaa? Otat harppauksen pois pilvilinnoista. Tai toisaalta, pilvilinnoissakin voi olla ihan kiva haahuilla. Loputonta vatvomista suuntaan ja toiseen, saatat jopa nauttia siitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikös asioiden selviämiseen voisi itse vaikuttaa? Otat harppauksen pois pilvilinnoista. Tai toisaalta, pilvilinnoissakin voi olla ihan kiva haahuilla. Loputonta vatvomista suuntaan ja toiseen, saatat jopa nauttia siitä.

        Jossain määrin tämä haahuilu tuntuu täällä turvalliselta. En tiedä mitä voin tehdä muuta? Ei hän osoita mitään kiinnostusta irl. Joten jäänyt ainoaksi vaihtoehdoksi haaveilla täällä. Ei tämä ollut minulle koskaan tarkoitus jäädä tänne kirjoittelemaan niitä näitä tuntemattomille. Oikeasti, voin jo aika huonosti välillä tämän takia.


    • Anonyymi

      Mikä palstaprinssi tekee sinusta oman tarinasi prinssin? Onko hän prinssessa vai kuningatar pikemminkin?

      • Tämä oli sellainen kysymys, jota täytyy vähän miettiä... Roolileikki tämä on, vaikka olen ihan tosimielellä ollut liikkeellä. Hän on nuori ja nätti ja siksi rinsessa. ☺️


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe