HÄÄKUVIA JA HÄÄPÄIVÄKUVIA VAIHTEEN VUOKSI 24/7

Anonyymi

Otsikossa vihje siitä mitä nyt toivoisin näkeväni. Toivoisin näitä nähtäessä näin samalla myös tapahtuvan, että nämä pienet riidanpoikaset täällä hieman rauhoittuisivat.

Eli laittakaahan arvon palstalaiset tulemaan hääkuvianne ja hääpäiväkuvia.

Kiitän muuten kaikkia teitä - en erikseen vaan yhdessä - jotka olette jo parisuhde- / perhekuvianne tänne postailleet.

Alla lainausmerkeissä olevaan tekstiin liittyen vielä pieni toive.
Voisikohan Numball tai vaimonsa, tai ystävänsä luvallaan tietenkin, laittaa mainitun face valokuvan tänne?

Näin tapahtuessa pahimmilta huhupuheilta ja valheilta loppuisi tuuli purjeista ja vältyttäisiin karahtamasta kusisimpiin karikoihin.


"Mikä sinun ongelma oikeastaan on, sinä olet valehdellut täällä Numbalista vähän joka asiasta hänen vaimonsa on laittanut faseen valokuvan missä ovat molemmat, viettävät hääpäiväänsä, ja Numball ei ole mitenkään poikkeuksellisen ylipainoinen, mitä järkeä tälläisessä loppujen lopuksi on, onko sinulla vain tavallista vilkkaampi mielikuvitus, onko tuollainen normaalia.

Tämä on huolestuttavaa, onko tämä hua hinin herra edes tietoinen sinun harrastamasta mustamaalaus kampanjasta, joka näyttää perustuvan puhtaasti valheisiin, ja paskan puhumiseen, jokaiselle suomalaisella on perustuslain mukainen oikeus koskemattomuuteen, oli sitten kyse netistä tai mistä tahansa.

Muutenkin ihmettelen onko tälläistä Numballia edes olemassa, muutakuin sairaassa päässäsi, sinä olet julkaissut hänen nimensä tietonsa kaikki muukin tieto on peräsin sinulta, sinä riitelet hänen kanssaan jatkuvasti, milloin mistäkin, voit olla aikamoisessa kusessa jos aavistukseni pitää paikkaansa."

9

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuli muuten upeat hääkuvat, sillä meillä molemmilla oli retonkiset kellohameet ja sävy sävyyn päällä.

    • Papruhommat finaalissa ja nyt syömään.

      Täytyy kehaista häihin liittyen, että meillä oli suomalaisissa toisissa häissäni morsiusneitona Suomen eniten instagram- seuraajia nykyisin omaava kaunis nuori neito.

      Numeropallero on taputeltu mattoon. Jos hän lopettaa herjat, niin minäkin lopetan. Jos hän ei lopeta herjaamista, minä laitan hänet lopettamaan.

      • Anonyymi

        Suomalaisissa toisissa häissäni ..... aha jaahas ettäkö oikein vietit suomalaisia kolmansia häitäsi toisen kerran Tinderlumppusi ollen thaimaassa ja sinä junttilan juhannuspiipahduksellasi, joka venyi syksyyn ... apina.

        Ja taas laitat lopettamaan, olet kyllä kova Tyttönen lopettamaan ... paviaani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaisissa toisissa häissäni ..... aha jaahas ettäkö oikein vietit suomalaisia kolmansia häitäsi toisen kerran Tinderlumppusi ollen thaimaassa ja sinä junttilan juhannuspiipahduksellasi, joka venyi syksyyn ... apina.

        Ja taas laitat lopettamaan, olet kyllä kova Tyttönen lopettamaan ... paviaani.

        Ehkä sinun senssu kannattaisi ihan oikeasti lopettaa nuo lumputtelut, ettet kerää enää enempää harmia Hua Hinin suuntaan. Tämä on ystävällinen neuvo. Ei ole 63 vuotiaalle miehelle sopivaa tuo kielenkäyttösi, olettaen että olet 63 vuotias, etkä joku häiriintynyt murkkupoika Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sinun senssu kannattaisi ihan oikeasti lopettaa nuo lumputtelut, ettet kerää enää enempää harmia Hua Hinin suuntaan. Tämä on ystävällinen neuvo. Ei ole 63 vuotiaalle miehelle sopivaa tuo kielenkäyttösi, olettaen että olet 63 vuotias, etkä joku häiriintynyt murkkupoika Suomessa.

        Lue omia kirjoituksiasi ystävällinen simpanssi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue omia kirjoituksiasi ystävällinen simpanssi.

        Kun lopetat suunsoiton, sinut unohdetaan parissa päivässä ja voidaan jatkaa matkailusta puhumista. Tunget vaan itsesi jokaikiseen keskusteluun ja mitään sanottavaa sinulla ei ole keskustelun aiheeseen, vaan alat solvaamaan kirjoittajia. Älä ota niitä henkilökohtaisesti. Tässä maailmassa on sinun lisäksesi 7,6 miljardia ihmistä. Kuulinpa hauskan jutun liittyen entiseen ammattiini ja lempilajiini kiekkoon. On kuulema yleistä että moni suomalainen jättää Suomen jännimmät pelit katsomatta, koska he pelkäävät tuottavansa huonoa onnea Suomen joukkueelle sillä perusteella, että aina kun he ovat katselleet Suomen pelejä, Suomi on hävinnyt. Aika erikoinen logiikka. Jotkut ajattelee myös niin että pilvinen tai aurinkoinen päivä on jokin merkki juuri hänelle. Se ei tämä maailma kuitenkaan toimi niin, että yksi ihminen määräilee luonnonvoimia tai toisaalla kaukana käytävien otteluiden tuloksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun lopetat suunsoiton, sinut unohdetaan parissa päivässä ja voidaan jatkaa matkailusta puhumista. Tunget vaan itsesi jokaikiseen keskusteluun ja mitään sanottavaa sinulla ei ole keskustelun aiheeseen, vaan alat solvaamaan kirjoittajia. Älä ota niitä henkilökohtaisesti. Tässä maailmassa on sinun lisäksesi 7,6 miljardia ihmistä. Kuulinpa hauskan jutun liittyen entiseen ammattiini ja lempilajiini kiekkoon. On kuulema yleistä että moni suomalainen jättää Suomen jännimmät pelit katsomatta, koska he pelkäävät tuottavansa huonoa onnea Suomen joukkueelle sillä perusteella, että aina kun he ovat katselleet Suomen pelejä, Suomi on hävinnyt. Aika erikoinen logiikka. Jotkut ajattelee myös niin että pilvinen tai aurinkoinen päivä on jokin merkki juuri hänelle. Se ei tämä maailma kuitenkaan toimi niin, että yksi ihminen määräilee luonnonvoimia tai toisaalla kaukana käytävien otteluiden tuloksia.

        Jotkut, siis jotkut ajattelee, mitä jos sinä ajattelisit nyt sitä haaveilluuiolomaasi täällä thaimaassa ja piipahda vaikka vaihteen vuoksi 24/7 Eedeniin katsastamaan onko internetimuroitu päikkäreillä.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Jotkut, siis jotkut ajattelee, mitä jos sinä ajattelisit nyt sitä haaveilluuiolomaasi täällä thaimaassa ja piipahda vaikka vaihteen vuoksi 24/7 Eedeniin katsastamaan onko internetimuroitu päikkäreillä.

        Jaahas ja tulihan se NumBalli mukaan keskusteluun sinisellään.
        Odottelinkin jo, että koska ja missä vaiheessa tämä tapahtuu.


    • Anonyymi

      Kaveri näköjään Hua Hinissa Monkey beachilla viisi tuntia sitten. Kaimalla vähän tärähtänyt kuva, mutta tunnelma välittyy mukavasti. Hyvää lomaa! https://aijaa.com/REYfcJ

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      895
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      598
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      38
      598
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      537
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      525
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe