Jos Kehitysvamma lääkärit sanoo että Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi on ehdottomasti oikein laitettu. Miksi Kehitysvammaisten seksuaalisuus haastattelu Kehitysvamma alan opiskelijat väitti että minulla muka joku Autismi seksuaalisuus ja miksi ohjaajat sanoo Autismi Ekko jos kehitysvammma diagnoosi työntekijät sanoo että Lievään älylliseen kehitysvammmaan kuuluu Kehitysvamma Ekko?? Minua ei hyväksy työtoiminta ryhmään ohjaaja sano että minulla on Autismi muka ja tarvitsen Autismi ohjauksen ja Autismi ohjausta ei voida antaa minulle ennen kuin joku Kehitysvamma diagnoosi työntekijät suostuu selvittää. Uusi tukihenkilö opiskelee Kehitysvamma alaa taas sanoo että minulla on väärin laitettu kehitysvamma diagnoosi,? Miksi Kehitysvammaisten minä en voi saada ilman Autismi diagnoosi saamista autismi ohjausta jos kerta Kehitysvamma diagnoosi työntekijät eivät suostu selvittää Autismia ja ohjaajat vaatii minun kohdallani tätä? Miksi helvetissä Eteva kuntayhtymä vaati asiakkuuden lopetusta siihen vedoten, että minulla käytös häiriöt eivät täsmää Lievään älylliseen kehitysvammmaan ja eivät ota minua takaisin Eteva asiakkaaksi?
Muka Autismi Ekko ja Autismi seksuaalisuus!!!
Anonyymi
0
94
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921786- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36742
- 47741
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673