Mies, haluatko leikkiä tulella

Anonyymi

Ja kenties lisätä bensaa liekkeihin? Vai puhaltaa nuotion sammuksiin?

27

680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Odotan muiden vastauksia

    • Anonyymi

      Jotkut nuotiot eivät sammu vaikka mitä tekisi. On vain seurattava kuinka suureksi liekki yltyy.

      • Anonyymi

        :D voi ei


      • Anonyymi

        Tuntuu vaan kytevän, vaikka etäisyyttä on..


    • Anonyymi

      Mitäs itse toivoisit tehtävän? Tämä liekki palaa vielä.

      • Anonyymi

        no ei sitä sitten pidä sammuttaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no ei sitä sitten pidä sammuttaa...

        En tiedä, jos toisella ei liekkiä koskaan ollutkaan? Jos olen vain elätellyt toiveita.


      • Anonyymi

        Tulen sammuttamaan sen. Aluskasvillisuus palot ovat vaarallisia näin metsäpalovaroitus aikaan.
        Voi mennä isompikin ala sileäksi. T: vpk


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tulen sammuttamaan sen. Aluskasvillisuus palot ovat vaarallisia näin metsäpalovaroitus aikaan.
        Voi mennä isompikin ala sileäksi. T: vpk

        Tämä liekki palaakin sydämessä. Pidän sitä yllä haaveillani. 🔥


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ikuinen tuli. ❤️‍🔥♾️

    • Anonyymi

      Bensa on nyt kallista. Vesi on halpaa. Siis vesipesu.

    • Anonyymi

      Kyllä sitä tikkuja siun kanssa mieluusti kraapisi

    • Anonyymi

      En halua enää nettileikkejäsi. Sammutan nuotion. Hyvää kesää naiselle!

      • Anonyymi

        Ei se nainen ole täällä ollutkaan. Leikit nyt ihan yksinäsi.


    • Anonyymi

      Haluan kaataa bensaa, korkeaoktaanista, hiillokseesi ja nähdä taivaalle roihahtavat lieskat. Haluan valella vartalollesi suklaakastiketta ja hunajaa ja nuolla puhtaaksi jokaisen kummun ja sopen. Haluan kietoutua kanssasi yhdeksi ja nousta kieppuen pilviin hurmoksessa ja hekumassa. Haluan elämänpolkujemme yhtyvän muuttuen taivaanrantaan vieväksi moottoritieksi ilman poistumisramppeja. Haluan olla Lamborghinisi tällä matkallamme kohti lopullista loppua, saada tukkasi hulmuamaan ja ajaa kovempaa kuin yksikään ukkosrintama ennättää meitä saavuttaa. Haluan, että kun kerran ihomme ja sielumme koskettavat toisiaan, ne eivät enää koskaan päästä irti. Haluan, että kaiken eksyksissä haahuilun ja etsimisen jälkeen saisimme molemmat kodin, pysyvän ja lopullisen tunteen. Sen olon, että löysi etsimänsä eikä muuta enää ikinä kaipaa.

      • Anonyymi

        Ohoh no niin siinä jollekkin .. 😳


      • Anonyymi

        No, ohhoh, siinä oli jo jotain elokuvamaista. Vähän naurattaa nuo kuvat mitä mielessäni näen. Tosielämässä tuo rakastelukaan ei ehkä noin hienosti mee, ehkä jos useampia ottoja ja mennään roolit päällä. Onko teistä muuten kauhistus, jos sänkyhommat joskus menee osin naureskeluksi? Tästä sais tietty hyvän oman alotuksenkin.


      • Anonyymi

        Oliko tämä uusi James? 🥰. Oletko muuten kalju, kun en puhu kuin minun kutreistani? - ap


    • Anonyymi

      Yöt voi olla viileitä, ettei nuotiota kannata sammuttaa.

    • Anonyymi

      Tietyt miestyypit antaa ne opetukset ettei saakkaan mitä haluaa ja saattaa satuttaa

      • Anonyymi

        Ei kai semmonen nyt pahasti satuta, jos ei jotakuta saa, sehän on elämää. Kyllä satuttamisen on eri asia ja eri jutuista syntyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai semmonen nyt pahasti satuta, jos ei jotakuta saa, sehän on elämää. Kyllä satuttamisen on eri asia ja eri jutuista syntyy.

        Kyllä haavekuvien ja fantasioiden särkyminen voi sattua ihan yhtä paljon, kuin parisuhteen poikki meneminen. Kun on riittävän pitkään elätellyt toivoja jostain, mitä ei sitten tapahdukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä haavekuvien ja fantasioiden särkyminen voi sattua ihan yhtä paljon, kuin parisuhteen poikki meneminen. Kun on riittävän pitkään elätellyt toivoja jostain, mitä ei sitten tapahdukaan.

        Oletko ollut ihastunut varattuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ollut ihastunut varattuun?

        Luultavasti olen, kun ei vastakaikua tullut.


    • Anonyymi

      Menes puhaltamaan bensaliekkejä.

    • Anonyymi

      En ymmärrä mitä tarkoitat. T. Ensimmäinen vastaus tähän

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe