ABIRISTEILY

:):)

Tietäiskö kukaan kuinka tarkasti ne risteilyn järjestäjät ottaa selville abiristeilylle lähtevien tiedot? Eli onko mahdollista, että ei-abi pääsee risteilylle luokan kanssa?

9

16050

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tumppi

Miksi ei-abi lähtisi abiristeilylle?

• ABI

Enpä tiedä, mutta sen voin sanoa, että aikaasi tuhlaat, jos abiristeilystä haaveilet - oli kyllä aivan perseestä. Mikäli asut kaupungissa, voin vakuuttaa, että lähibaari hoitaa viihteen aivan yhtä hyvin, ellei paremmin. Risteily kannattaa aina, mutta kokeilepa jotain eri teemaa.

• ...

Kyllähän sinne risteilylle myydään muillekkin kuin abeille lippuja. siis jos niitä jää. Yleensä ne liput on vielä halvempia kuin normaalin risteilyn, koska kuka hullu haluaa samalle risteilylle abien kanssa ;) Kannttaa kysyä tuota koulusta, jos vaikka pääsisit niitten risteilylistaan, vaikket abi olekkaan. Tietysti jos oot alle 18 wee niin tuskin pääset.

• :):)

eli poikaystävääni olen sinne tuomassa,itse halusi lähteä mukaan, en pakottanu;))

• abi05
        :):) kirjoitti:

eli poikaystävääni olen sinne tuomassa,itse halusi lähteä mukaan, en pakottanu;))

meidänki kans oli monta sellasta jotka käy neljään vuoteen lukion, eli ei oo nyt abeja, mut halus tulla oman ikästen kans. alaikäset ei pääse, mut täysikänen pääsee.. eikä ne ees tarkista onko lukios vai ei. kuhan vaan ilmottautuu risteilylle ajoissa, ja jos on porukka menossa, nii sit vaan ilmottautuu sen porukan mukana.

• Anonyymi
        abi05 kirjoitti:

meidänki kans oli monta sellasta jotka käy neljään vuoteen lukion, eli ei oo nyt abeja, mut halus tulla oman ikästen kans. alaikäset ei pääse, mut täysikänen pääsee.. eikä ne ees tarkista onko lukios vai ei. kuhan vaan ilmottautuu risteilylle ajoissa, ja jos on porukka menossa, nii sit vaan ilmottautuu sen porukan mukana.

ei herranjumala, ne on abeja, vaikka kävis neljään vuoteen. HERÄTYS

• Anonyymi
        :):) kirjoitti:

lättyskii

• Mitään ei kysytä

Sekaan vaan. Moni kaveri oli mukana eikä mitään abeja ollukaan. Laivalla tuli vieläpä vastaan monia näitä ei-abeja. Kavereitten kautta pääsee ihan helposti...

• Anonyymi

Ei varustamoa kiinnosta, onko joku risteilylle tuleva abi vai ei. Varustamoa kiinnostaa, että maksat risteilysi.
      Itse en kyllä samaan laivaan riehuvien abien kanssa lähtisi!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1478
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1139
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      984
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      944
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      924
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      823
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe