Mitä mieltä?????
Onko vähän narsistista odottaa jonkun ikävöivän itseään
19
95
Vastaukset
- Anonyymi
Ei minusta. On ihan luonnollista, että ihastunut ja rakastunut kuvittelee sen olevan molemminpuolista ja kohteen tällaiseen paikkaan. Mutta on narsistista kuvitella jonkun kaipaavan itseään, kun itse ei välitä toisesta. Niitäkin täällä näkyy eikä niiden kuvitelmia selitä vaaleanpunaiset rakkausajatukset.
- Anonyymi
Jos ihminen uskoisi aidosti että häntä juuri joku kaipaa jota itsekin kaipaa. Niin todennäköisesti ei täällä olisi.
- Anonyymi
Tämä on aika hyvä vastaus. Jos voisi olla asiasta täysin varma, niin uskaltaisi ottaa yhteyttä oikeasti.
- Anonyymi
Ei kukaan voi olla varma. Voi uskoa vaikka 80% ja loput 20 kääntää asian päälaelleen. Täällähän usein kaivataan jotain ei niin tuttua. Jos kyseessä vaikka työkaveri tai muuten ammatillinen tms. suhde, se lähestyminen voi oikeasti olla korkean kynnyksen takana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan voi olla varma. Voi uskoa vaikka 80% ja loput 20 kääntää asian päälaelleen. Täällähän usein kaivataan jotain ei niin tuttua. Jos kyseessä vaikka työkaveri tai muuten ammatillinen tms. suhde, se lähestyminen voi oikeasti olla korkean kynnyksen takana.
Miten niin ei voi. Jos esimerkiksi lähettää toiselle viestiä suoraan että kaipaan sinua. Aika varmaa se silloin on. Tietenkin jos jollain tapana huvittaa itseään sellaisilla viestrillä niin silloin s epävarmaa. Näin ollen tuskinpa ihminen joka olisi varma . Koskaan tänne olisi eksynyt edes.
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin ei voi. Jos esimerkiksi lähettää toiselle viestiä suoraan että kaipaan sinua. Aika varmaa se silloin on. Tietenkin jos jollain tapana huvittaa itseään sellaisilla viestrillä niin silloin s epävarmaa. Näin ollen tuskinpa ihminen joka olisi varma . Koskaan tänne olisi eksynyt edes.
Itse tulin tälle palstalle syksyllä kun näytti ns tunnisteet tutuilta. Sittemmin kaikki on muuttunut...
- Anonyymi
Joskus tilanne voi olla sellainen ettei tiedä kaipaako sinua juuri se henkilö jota itse kaipaat, koska hänellä voi yksityiselämässään olla sellainen tilanne mikä täytyy ensin selvittää. Eikä omia tunteita halua ottaa esille sellaisessa tilanteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan voi olla varma. Voi uskoa vaikka 80% ja loput 20 kääntää asian päälaelleen. Täällähän usein kaivataan jotain ei niin tuttua. Jos kyseessä vaikka työkaveri tai muuten ammatillinen tms. suhde, se lähestyminen voi oikeasti olla korkean kynnyksen takana.
Niinpä. Ensin voi tunnistaa/olla tunnistavinaan viestin. Sitten "varmistuu" että hei, sehän tosiaan oli hän. Mutta sitten "tunnistaakin" väärän viestin ja kaikki menee vessanpöntöstä alas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Ensin voi tunnistaa/olla tunnistavinaan viestin. Sitten "varmistuu" että hei, sehän tosiaan oli hän. Mutta sitten "tunnistaakin" väärän viestin ja kaikki menee vessanpöntöstä alas.
Entäs jos se jota kaipaat täällä, on täällä (tunnistat) mutta se kaipaakin jotain aivan toista kuin sinua? Mites sitten?
Ei näihin kirjoituksiin vaan voi luottaa tunnistelemalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan voi olla varma. Voi uskoa vaikka 80% ja loput 20 kääntää asian päälaelleen. Täällähän usein kaivataan jotain ei niin tuttua. Jos kyseessä vaikka työkaveri tai muuten ammatillinen tms. suhde, se lähestyminen voi oikeasti olla korkean kynnyksen takana.
Mitä nyt itse kukin ensinäkin pitää ikävöimisenä. Itse en ole mitään ihastuksia ikävöinyt. Itselläni ikävä syntynyt vasta rakkaudesta ja kun tutustunut ja tuntee toisen. Muistaa sen tunteen kun on vasta rakastunut ja se on pieni kuolema kun joutuu olemaan erossa sen päivän . Itkee silmät päästään ja ei malta odottaa näkemistä. Tietysti ajan saatossa laatuun . Mutta itselleni ikävä merkitsee rakkautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs jos se jota kaipaat täällä, on täällä (tunnistat) mutta se kaipaakin jotain aivan toista kuin sinua? Mites sitten?
Ei näihin kirjoituksiin vaan voi luottaa tunnistelemalla.En ole ajatellut niin, että joku täällä minua kaipaisi. Tämä paikka on vain ajatustenpurkua varten. Enkä halua, että minua kaipaa kukaan minulle tuntematon ihminen, koska pidän vain jo hyvin tutuista ihmisistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä nyt itse kukin ensinäkin pitää ikävöimisenä. Itse en ole mitään ihastuksia ikävöinyt. Itselläni ikävä syntynyt vasta rakkaudesta ja kun tutustunut ja tuntee toisen. Muistaa sen tunteen kun on vasta rakastunut ja se on pieni kuolema kun joutuu olemaan erossa sen päivän . Itkee silmät päästään ja ei malta odottaa näkemistä. Tietysti ajan saatossa laatuun . Mutta itselleni ikävä merkitsee rakkautta.
Olet varmaan ekstrovertti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet varmaan ekstrovertti
Tuskinpa. Ehkä siltä ja väliltä ennemminkin sinne Introverttin suuntaan. Kyllä ihan sosiaalinen olen ja juttelen tutuille ja tuntemattomille sujuvasti. Mutta en ihastu helposti saatikka rakastu ja päästä ihmisiä lähelle. Ja yleensä ihmissuhteet ja ystävässuhteet ovat vakaita ja pitkäkestoisia olleetkin.
- Anonyymi
Onko vähän narsistista kirjoittaa aiheesta?
- Anonyymi
Kaikkia aiheita on syytä tutkia. Älä typistä ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkia aiheita on syytä tutkia. Älä typistä ihmisiä.
Mitä hyötyä narsistisesta aloituksesta on kenellekään. Mistä tai kenestä aloituksessa on edes kyse? Kukaan ei voi kirjoittaa kuin itsestään. Älä kannusta muuhun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hyötyä narsistisesta aloituksesta on kenellekään. Mistä tai kenestä aloituksessa on edes kyse? Kukaan ei voi kirjoittaa kuin itsestään. Älä kannusta muuhun.
Älä ole tuommoinen ankeuttaja besserwisser.
- Anonyymi
Eihän ikävä ole narsismia mielestäni, kyllä ikävä kertoo välittämisestä. Kyllä narsismin piirteet ovat vähän erillaiset. Tietysti jotkut ihmiset kaipaavat jatkuvaa toisten ihmisten huomiota, ja saavat siitä jonkin asteisen tyydytyksen elämään. Se, heille suotakoon, jos joku on sitä vaille ei ole minulta pois. En, ole koskaan itse kokenut mitään tarvetta olla huomion keskipisteenä, olen aina ollut tilanteen sivusta seuraaja. Sosiaalisuus toisten ihmisten kanssa ei ole mielestäni narsismia, se on luonteen piirre tai seurausta asiakaspalvelu ammatista ym. Mielestäni narsismi ja psykopatia kulkevat käsikädessä toisiaan tukien. Olen huomannut että täällä palstalla on ihmisiä ketkä selvästi kaipaavat tuntemattomien kehuja illasta toiseen ja saavat siitä jonkun tyydytyksen. Se, heille suotakoon jos he saa siitä jotain kiksejä elämään. Itse en ole koskaan tykännyt tämän kaltaisista foorumeista. En, oikeasti tiennyt että tälläistä palstaa on olemassakaan, sitten eksyin tänne tänne erään asian takia.
- Anonyymi
Onhan se ja siinä elämä opettaa ikävä kyllä jos ei saa mitään haluaa nuorena ainakin.
Ikävä vanhemmiten tietysti yksin olla joten parempi pariutua vanhemmiten jonkun kanssa. Yksin ei kiva ikääntyä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504