Itse katsoin tämän linkin videon Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena pyysin ohjaajan katsoa Autismiliitto sivuilla mitä on Ekko niin sano mikä PDA ja kun luki PDA jutun sanoin juuri vanhemmat ja Ohjaajat sanoo mitä PDA jutussa Autismiliitto sivuilla lukee ja kun katsoin Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena tämän YouTube PDA videon aloin itkemään teen juuri mitä PDA videossa kertoo aina saan kehitysvamman saaneena kuulla miksi käsken muita ihmisiä tekee omasta puolestani asioita ja raivokohtaus juuri mitä PDA videossa kertoo. Mielestäni myös PDA voisi sopia Narsistin alle. PDA ihmiset manipuloi ADHD naiset joilla kehitysvamma, mielenterveys diagnoosi jutut Manipuloi ja uhkailee ADHD naisilla oli liika lihavuus, liika puheliaisuus ja ahmintahäiriö tämän joku lääkäri laittanut oma kanta sivuilla ahmintahäiriö. ADHD suhteen on todettu persoonallisuus muutos jutut. Kehitysvamma diagnoosi suhteen ei ole todettu persoonallisuus juttua Etevan kuntayhtymä sivuilla luki. Vaikea ADHD tulee hapen puutteesta tai on perinnöllinen geeneissä eli minun lisäkseni on äidillä tai isällä. PDA juttua ei tiedetä tuleeko syntymän yhteydessä vai siitä että lasta suojellaan josta syystä meidän kehitysvamman saaneiden asiakkaiden kohdalla muiden ihmisten pitäisi voida luopua Kehitysvammaisten suojelu kulttuuri jutusta jos ette halua meistä PDA ihmisiä joten katsokaa tämä linkki ja sanokaa kuuluuko myös Kehitysvamman alle tämä moni kirjoittanut toisen diagnoosin ADHD. PDA Facebook sivuilla toinen minun lisäkseni kirjoitti kehitysvamman alle kuulu myös. https://youtu.be/S6rcprXdFJs
Lievän älyllisen kehitysvamman alle tämä myös
Anonyymi
0
166
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial261819Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561789Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3501535Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131154- 1441138
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 285995
- 11985
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4979Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49928