Lievän älyllisen kehitysvamman alle tämä myös

Anonyymi

Itse katsoin tämän linkin videon Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena pyysin ohjaajan katsoa Autismiliitto sivuilla mitä on Ekko niin sano mikä PDA ja kun luki PDA jutun sanoin juuri vanhemmat ja Ohjaajat sanoo mitä PDA jutussa Autismiliitto sivuilla lukee ja kun katsoin Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena tämän YouTube PDA videon aloin itkemään teen juuri mitä PDA videossa kertoo aina saan kehitysvamman saaneena kuulla miksi käsken muita ihmisiä tekee omasta puolestani asioita ja raivokohtaus juuri mitä PDA videossa kertoo. Mielestäni myös PDA voisi sopia Narsistin alle. PDA ihmiset manipuloi ADHD naiset joilla kehitysvamma, mielenterveys diagnoosi jutut Manipuloi ja uhkailee ADHD naisilla oli liika lihavuus, liika puheliaisuus ja ahmintahäiriö tämän joku lääkäri laittanut oma kanta sivuilla ahmintahäiriö. ADHD suhteen on todettu persoonallisuus muutos jutut. Kehitysvamma diagnoosi suhteen ei ole todettu persoonallisuus juttua Etevan kuntayhtymä sivuilla luki. Vaikea ADHD tulee hapen puutteesta tai on perinnöllinen geeneissä eli minun lisäkseni on äidillä tai isällä. PDA juttua ei tiedetä tuleeko syntymän yhteydessä vai siitä että lasta suojellaan josta syystä meidän kehitysvamman saaneiden asiakkaiden kohdalla muiden ihmisten pitäisi voida luopua Kehitysvammaisten suojelu kulttuuri jutusta jos ette halua meistä PDA ihmisiä joten katsokaa tämä linkki ja sanokaa kuuluuko myös Kehitysvamman alle tämä moni kirjoittanut toisen diagnoosin ADHD. PDA Facebook sivuilla toinen minun lisäkseni kirjoitti kehitysvamman alle kuulu myös. https://youtu.be/S6rcprXdFJs

0

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
        Ikävä
        90
        1338
      2. Koska muru nähdään

Kaksin?
        Ikävä
        45
        697
      3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
        Ikävä
        20
        649
      4. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
        Ikävä
        53
        598
      5. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
        Ikävä
        46
        577
      6. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
        Tunteet
        46
        569
      7. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
        Ikävä
        76
        556
      8. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
        Sinkut
        132
        548
      9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
        Ikävä
        41
        512
      10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
        Maailman menoa
        182
        500
      Aihe