Lievän älyllisen kehitysvamman alle tämä myös

Anonyymi

Itse katsoin tämän linkin videon Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena pyysin ohjaajan katsoa Autismiliitto sivuilla mitä on Ekko niin sano mikä PDA ja kun luki PDA jutun sanoin juuri vanhemmat ja Ohjaajat sanoo mitä PDA jutussa Autismiliitto sivuilla lukee ja kun katsoin Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena tämän YouTube PDA videon aloin itkemään teen juuri mitä PDA videossa kertoo aina saan kehitysvamman saaneena kuulla miksi käsken muita ihmisiä tekee omasta puolestani asioita ja raivokohtaus juuri mitä PDA videossa kertoo. Mielestäni myös PDA voisi sopia Narsistin alle. PDA ihmiset manipuloi ADHD naiset joilla kehitysvamma, mielenterveys diagnoosi jutut Manipuloi ja uhkailee ADHD naisilla oli liika lihavuus, liika puheliaisuus ja ahmintahäiriö tämän joku lääkäri laittanut oma kanta sivuilla ahmintahäiriö. ADHD suhteen on todettu persoonallisuus muutos jutut. Kehitysvamma diagnoosi suhteen ei ole todettu persoonallisuus juttua Etevan kuntayhtymä sivuilla luki. Vaikea ADHD tulee hapen puutteesta tai on perinnöllinen geeneissä eli minun lisäkseni on äidillä tai isällä. PDA juttua ei tiedetä tuleeko syntymän yhteydessä vai siitä että lasta suojellaan josta syystä meidän kehitysvamman saaneiden asiakkaiden kohdalla muiden ihmisten pitäisi voida luopua Kehitysvammaisten suojelu kulttuuri jutusta jos ette halua meistä PDA ihmisiä joten katsokaa tämä linkki ja sanokaa kuuluuko myös Kehitysvamman alle tämä moni kirjoittanut toisen diagnoosin ADHD. PDA Facebook sivuilla toinen minun lisäkseni kirjoitti kehitysvamman alle kuulu myös. https://youtu.be/S6rcprXdFJs

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. 176
        5259
      2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

        Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
        Tv-sarjat
        128
        4715
      3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        30
        3006
      4. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        30
        1961
      5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

        "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
        Yhteiskunta
        23
        1804
      6. Haluan jutella kanssasi Nainen

        Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
        Ikävä
        16
        1757
      7. Hermo mennyt sotealueeseen?

        Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
        70 plus
        110
        1744
      8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

        Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
        Seinäjoki
        22
        1730
      9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

        Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
        Ikävä
        30
        1643
      10. Onko mies niin,

        että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
        Tunteet
        18
        1571
      Aihe