Aina vaan jaksan innostua, kun suomalainen voittaa autourheilussa, Yes, Yes, Yes!!!
Eikait liian kulunu aihe tänne meille, jotka jo aikoinaan hehkutimme Timo Mäkisistä ja Rauno Aaltosta, vai olenko vaan autourheilun viemä:)))
Unohtamatta Simo Aaltosta:DDD
Hyvä Kimi!
9
792
Vastaukset
- Fanittaja
Älä unohda Curt Lincolnia!
Nuoremmista Häkkinen,Rosberg ja oma suosikkini Timo Salonen!- Aina yhä ihastunut
Anstu oli rallicrossin tekijä ja näyttäjä.
Lisää vastaavaa toivova! - selätti aina
Ari (MINÄ) Vatasen, nykyisen europarlamentaarikon, joka ajelee Paris-Dakar-, tai Safarirallia, työnsä kustannuksella/ohella.
Tarkoitatko kenties Simo Lampista ;)) Totta on, että auto- ja moottoriurheilussa yleensäkin suomalaisilla on ollu todella paljon menestystä maan väkilukuun nähden. Eikä pidä tietenkään unohtaa menestyneitä nuorempiakaan ralliajajia, kuten moninkertaiset maailmanmestarit Tommi Mäkinen ja Marcus Grönholm. Moottoripyöräpuolelta vetäisin esiin vielä legendaarisen Jarno Saarisen, joka lahjoitti etunimensäkin tämän päivän formulakisan kolmoselle Jarno Trullille.
- ossipessi
Mietinkin, että jotain meni väärin, kun kaikki melkein nen-loppuisia, sorry.
Anteeksi Simo Lampinen ja kaikki muut autourheilun ystävät.
Simo Lampinen on ollut aina mielestäni yksi huippu tyyppi, ja henkeen ja vereen autourheilulle loistava esimerkki, joka on vaikuttanut monelle tasolla asian saamiseksi kaiken kansan piiriin. Ja hänen takiaan olen aikoinaan alkanut ymmärtämään koko juttua.
Muistaakseni Simo oli jopa niin herrasmies, ettei pärjännyt, tai halunnut jatkaa rajua rallicrossia, kun oli liian kontaktilaji. Voinen olla väärässä.
En toki ole unohtanut muitakaan autourheilijoita, nyt vaan tulee hehkutettua ehkäpä liian herkästi formulajutun piiriin, kun se on niin näkyvää.
Itse olen enemmän kasvanut rallin ja kuten jo mainitsin rallicrossin ilmapiiriin. Siitä johtunee nämä vanhat ja osittain nimetkin unohtavat muistot ja tietty se tietty piiri missä pyöri silloin joskus aikoinaan...
Onhan meillä paljon ja monella eri alalla kasvavaa sukupolvea autourheilussa, joita kaikkia kunnioitan.
Aina on ilo sanoa Hyvä Suomi niin autourheilussa, kuin vaikkapa jääkiekossakin...
J.K. vieläkin hävettää, saanenko anteeksi(((
- yopollo
Näinhän oli tosiaan käynyt. Toivottavasti kasvattaa Kimiä ihmisenä. Voittajilta ei mopo karkaa käsistä.
- ykkönen on
Leksa Kinnunen.
- minäkin kiinnostun urheilusta
että miehen ei tarvitse olla mikään uhoaja ja pärjää hyvin!
- eeroliini
Olet haka vaikka aluksi epäiltiinkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163445Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3873200Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o783019Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362849Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582348- 492039
- 941964
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141879Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181869- 571759