Mikä on Samsung Push Service?

Anonyymi

Roikkuu päivitysluettelossa. En ole päivittänyt, kun en tiedä mikä on

13

3137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samsungin roskasovellus. Pakko kuitenkin päivittää.

      • Anonyymi

        Miksi muka pakko päivittää? Ei ole haitannut mitenkään, vaikka on päivittämättä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi muka pakko päivittää? Ei ole haitannut mitenkään, vaikka on päivittämättä...

        Tietoturvan takia on päivitettävä vaikkei käyttäisikään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietoturvan takia on päivitettävä vaikkei käyttäisikään.

        Mikä se samsung push on? Mitä muka taoahtuu, jos ei päivitä?


    • Anonyymi

      Samsung Push Service on Samsungin ohjelmistojen japalveluiden ilmoituksista huolehtiva käyttöjärjestelmäpalvelu. Eli kannattaa päivittää tuo eikä siitä mitään haittaa ole. Sitäpaitsi tyleensä kyllä on syytä asentaa kaikki Googlen ja Samsungin puhelimelle tuomat päivitykset. Ihan jo tietoturvasyistä on syytä asentaa päivitykset ja lisäksi ne tuo muutenkin korjauksia ja uusia ominaisuuksia.

      T. miksuh

      • Anonyymi

        Niin tottakai myös muut sovelluspäivitykset on syytä asentaa ihan yhtälailla tietoturvasyistä ja sen takia, että päivitykset tuo muitakin korjauksia ja uusia ominaisuuksia. Eli sekä käyttöjärjestelmään, että sovelluksiin liittyvät päivitykset olisi kyllä syytä asentaa.

        T. miksuh


    • Anonyymi

      En ole asentanut mitään push service'tä, joten miksi se pitäisi muka päivittää?

      • Anonyymi

        Ei sellaista mitä ei ole luurissa tarvitse päivittää. Mutta jos on niin pitää..


      • Anonyymi

        Jos sulle tarjotaan päivitystä niin sillon se päivittynyt softa on jokatapauksessa asennettuna vaikket olisi itse sitä asentanut. Eihän nyt sellaselle softalle edes tarjota päivityksiä mitkä ei ole asennettuna. Jos nyt vähän miettisit niin tajuaisit tuon itsekin. Tuo on lisäksi käyttöjärjestelmäpalvelu joka huolehtii Samsungin softien ilmoituksista. Eli kyseessä ei ole sovellus, jonka käyttäjä itse normaalisti asentaisi. Ei ole siksi yllättävää, että se on valmiiksi asennettuna.

        T. miksuh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sulle tarjotaan päivitystä niin sillon se päivittynyt softa on jokatapauksessa asennettuna vaikket olisi itse sitä asentanut. Eihän nyt sellaselle softalle edes tarjota päivityksiä mitkä ei ole asennettuna. Jos nyt vähän miettisit niin tajuaisit tuon itsekin. Tuo on lisäksi käyttöjärjestelmäpalvelu joka huolehtii Samsungin softien ilmoituksista. Eli kyseessä ei ole sovellus, jonka käyttäjä itse normaalisti asentaisi. Ei ole siksi yllättävää, että se on valmiiksi asennettuna.

        T. miksuh

        No nyt se on päivitetty. Oli se puhelimessa sovellusluettelossa. Nyt pitää kysyä vielä, pitääkö olla päällä "taustadatan käyttö"? Siis joskus otin niitä pois käytöstä monesta sovelluksesta, enkä muista oliko tässä päällä. Vai onko väliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sulle tarjotaan päivitystä niin sillon se päivittynyt softa on jokatapauksessa asennettuna vaikket olisi itse sitä asentanut. Eihän nyt sellaselle softalle edes tarjota päivityksiä mitkä ei ole asennettuna. Jos nyt vähän miettisit niin tajuaisit tuon itsekin. Tuo on lisäksi käyttöjärjestelmäpalvelu joka huolehtii Samsungin softien ilmoituksista. Eli kyseessä ei ole sovellus, jonka käyttäjä itse normaalisti asentaisi. Ei ole siksi yllättävää, että se on valmiiksi asennettuna.

        T. miksuh

        Lisään vielä sen, että sekä Google, että Samsung jakelevat Google Playn ja Galaxy Storen kautta päivityksiä myös käyttöjärjestelmän osiin ja muuhun valmiiksi puhelimessa asennettuna olevaan softaan. Eli kaikki puhelimeen tulevat päivitykset eivät todellakaan ole päivityksiä vain niihin sovelluksiin, joita käyttäjä on itse asentanut.

        T. miksuh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä sen, että sekä Google, että Samsung jakelevat Google Playn ja Galaxy Storen kautta päivityksiä myös käyttöjärjestelmän osiin ja muuhun valmiiksi puhelimessa asennettuna olevaan softaan. Eli kaikki puhelimeen tulevat päivitykset eivät todellakaan ole päivityksiä vain niihin sovelluksiin, joita käyttäjä on itse asentanut.

        T. miksuh

        Kuuluuko olla taustadatan käyttö sallittu tässä push servicessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuluuko olla taustadatan käyttö sallittu tässä push servicessä?

        Kaikki kannattaa olla sallittuna


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3710
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3002
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2910
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2778
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2714
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2465
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      2231
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      210
      1923
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1917
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1867
    Aihe