Varoo huijareita

Anonyymi

Oikein ”ystävällinen” kaveri osti puhelimeni ja sitten alkoi Merimiehenkatu 33 a 6,23500 Uusikaupunki. Ariel Kanerva 045 156 0340
Sovitin että puretaan kaupan maksoin kaupan summa taksiin ja kaverin numero ei vastaa enää ja varma esto on päällä kun kaverin numero on aina varattu

13

1672

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tee poliisille ilmoitus heti. Ei noita muuten saada kiinni ja jokainen onnistunut huijaus voimistaa niiden toimia.

    • Anonyymi

      On huijannut miehensä kanssa myös eläinkaupoissa. Sama lopputulos, puhelin hälyttää varattua.

      • Anonyymi

        Puhelimen varattua tuuttaaminen tarkoittaa sitä, että puhuu toista puhelua. ei mitkään estot jne aiheuta sitä, että puhelin tuuttaisi varattua. Estot voisi aiheuttaa sen ettei puhelin hälytä ollenkaan ja puhelu ei edes yhdisty.


    • Anonyymi

      Tee poliisille ilmoitus! Tämä pariskunta huijaa eläinostoissa, hamstraavat eläimiä ja kohtelee niitä huonosti, jättää vuokran maksamatta. Ja asuvat lyhyitä jaksoja vuokra asunnoissa javhe jättävät ne siivottomaan kuntoon kun muuttavat.

      • Anonyymi

        Kannattaisi huomata, että jollei sulla ole todisteita asiassa niin tollasia väitteitä ei kannattaisi levitellä kenestäkään. Etenkin, jos tuo muka koskee tota osoitetta mikä on aloituksessa. Moisella touhulla voit itse syyllistyä vähintäänkin kunnianloukkaukseen. Lisäksi olisi ihan liian helppo tejhdä jollekin kiusaa levittelemällä paskapuheita ja osotetta netissä. ei tollasia tietoja ole tapana netissä levitellä vaan kertoa poliisille, jos nyt väitteissä on edes perää.


      • Anonyymi

        Onko varma tieto? En ole varma olenko jouyumut kyseisten tyyppien kanssa tekemisiin.


    • Anonyymi

      Joo,huijari on eläin kauppoja teimme....koskaan ei tullut hakemaan ja ei saanut kiinni kyseistä henkilöä.Puhelin aina varattu.
      En ymmärrä tälläistä käytöstä🤬

    • Anonyymi

      Harvinaisen sekava selitys tuo aloitus. Mitähän tuossa nyt sitten muka on oikeasti tapahtunut? Ettet nyt vaan ole itse sählännyt jotain kun sepustuksesi on myös noin sekava? Ja miksi ihmeessä laitat jonkin osoitteen tänne? Tuskin on luvallista jaella jonkun osoitetta keskustelualueilla, ellei sitten ole oma osoitteesi.

    • Anonyymi

      Millä ihmeen perusteella puhelinnumeron varattuna oleminen muka tarkottas sitä, että on asetettu jokin esto? Kyllä se tarkottaa vain sitä, että numeron haltija puhuu toista puhelua. Ei mitkään estot sitäpaitsi saa aikaan sitä, että numero tuuttaa varattua. Ketjun aloittaja taitaa itse sekoilla jotain sen verta omituinen tuo aloitus on.

      • Anonyymi

        "Ketjun aloittaja taitaa itse sekoilla jotain sen verta omituinen tuo aloitus on."

        Jep! Ei edes mainintaa siitä, minkä firman taksista on kysymys, ja mitä tekemistä takseilla ylipäätään on asian kanssa!


    • Anonyymi

      Minua huijattiin...ei koskaan saapunut hakemaan kissaa vaikka kaikki oli sovittu!! Puhelimessa esto päällä ei saa enää yhteyttä! Kummallista touhua,en ymmärrä🤔

    • Anonyymi

      Meitä huijasi A.Kanerva! Törkeää touhua!!!!!

    • Anonyymi

      Onko eläinkaupoissa (tai ylipäätään jossain kaupanteossa) jäänyt maksu hoitamatta? Eläin päätynyt nopsaa kiertoon tai jotain muuta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3869
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      2027
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      303
      1236
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe