Jokainen Hyrynsalmelainen varmasti tietää koulun vieressä olevan joen jonne mennään omakotitalon ja rivitalon vierestä tie joka menee hyvälle ja rauhalliselle uimapaikalle jonne mennään Kaarnatietä.
Miksi ihmeessä joen pohjassa on aina valkoisia ns ansoja ja miksi joen penkit on aina märkiä?!
Sehän on yleinen uimaranta ei sinne pohjaan saa ansoja virittää. Varsinkin kun lapseni meni sinne uimaan ja särki koko kantapohjan niihin ansoihin.
Ajatellin vanhempana varoittaa että kaarnatien päässä olevan joen pohjassa on viritetty ansoja!
Sairasta että joku haluaa aiheuttaa toisella tarkoituksella pahaa.
Kaarnatien joki
46
1600
Vastaukset
- Anonyymi
Minkälaiset ne penkit siellä joessa on . Otitko lääkkeet .
- Anonyymi
Oletko itse ottanut?
- Anonyymi
Minkälaisia ansoja? Lasinsiruja? Tarkenna
- Anonyymi
Rauta putkija huomasin minä. Ne on ihan lähellä rantaa että jos pieni lapsi rannalta hyppää veteen niin varmasti jalan loukkaa! Syvemmällä on lisää ihan vähän matkan päässä toisesta Huomasin itsekin ne siellä uimassa ja olan aikuinen meinasin loukata itsekin itseni siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rauta putkija huomasin minä. Ne on ihan lähellä rantaa että jos pieni lapsi rannalta hyppää veteen niin varmasti jalan loukkaa! Syvemmällä on lisää ihan vähän matkan päässä toisesta Huomasin itsekin ne siellä uimassa ja olan aikuinen meinasin loukata itsekin itseni siihen.
Olen huomannut saman!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen huomannut saman!
Minä myös. Sairasta kuka kehtaa nuin tehdä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet!
Ei totta se on piti käydä tarkistamassa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet!
Äläpä huuda.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläpä huuda.
Ei totta se on!
- Anonyymi
Siinähän on Saukkoniemessä oikein hyvä uimaranta, ja Vonkalla toinen. EI tarvi mennä joka paikkaan purjautumaan ja loukkaamaan ihtiään...
- Anonyymi
No oikeus ja kunnia se on yleinen uimaranta eikä niin saa yleiselle uimarannalle tehdä! Se on laissa säädetty: ketään ei saa tarkoituksella loukata tai satuttaa on. Yleinen uimaranta ja tarkoituksella rautaa pohjaan laitettu se on laissa rikos. Eiku tekijä kiinni ja syytteeseen!
- Anonyymi
Vonkan mainontaa täällä harrastetaan.Saukkoniemessä enempi koiria uitetaan.
- Anonyymi
Aikanaan, kun hyryllä kujettiin uimssa, kaveri pieraisi veen alla ja sitten toinen haisteli niitä kuplia. Siinä sitä olikin hupia kylliksi, ei tarvittu nettejä, eikä vittuja.
- Anonyymi
Tuohan muuten selittää hyvinkin paljon ei tarvitse enää pohtia paikkakuntalaisten käytöstä.
- Anonyymi
Sama temppu mutta tulitikku valmiina kun kupla tuli pintaan, kaasu palo hienosti sinisellä liekillä.
- Anonyymi
Joskus tuli pumpattua siellä oli hyvä meininki
- Anonyymi
Etkö osanna paikata sisäkummii?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö osanna paikata sisäkummii?
🤭😂🤣
- Anonyymi
Oletko niitä Roiskon veljeksiä siitä Puukon veljesten naapurista.
- Anonyymi
Oisko kellä lammasta antoo eli vuokrata.
- Anonyymi
Kunnan suljettava heti tuommonen tappopaikka, viattomia rampautuu jopa kuolee.
- Anonyymi
Pienestä naarmusta voi tulla verenmyrkytys joten ei leikin asia.
- Anonyymi
Kyllä koko Hyrynsalmi kiinni.Vaarallinen paikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pienestä naarmusta voi tulla verenmyrkytys joten ei leikin asia.
Varsinkin, jos vedessä tulee jalkaan haava niin voi tulla verenmyrkytys ja pahat infektiot kun likaisen joen bakteereja pääsee avonaiseen haavaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinkin, jos vedessä tulee jalkaan haava niin voi tulla verenmyrkytys ja pahat infektiot kun likaisen joen bakteereja pääsee avonaiseen haavaan.
Pahimmillaan joudutaan amputoimaan koko jalka!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahimmillaan joudutaan amputoimaan koko jalka!
Heti jos tulloo pikkunenkin haava tai naarmu jalkaan kannattaa jalaka katkasta varmuuen vuoksi, käsisirkkeli on lähes kivuton massiina siihen hommoon.
- Anonyymi
Mmmohan se aikoinaan kylpyammeessa räväytti oikein mahottomann pierun. Nousi sellainen iso kupla pintaan. Kyllä meitä peneskoja nauratti.
- Anonyymi
Mummo sanoi monesti että tuon ukon aluhousut on kuin kaasuräjähyksen jäleltä, takapuoli kuin hämmähäkin seittie.
- Anonyymi
Mummon alushousut narulla oli eroottisinta näkymää siihen aikaan. Sitten rupesi postilaatikkoon tulemaan Anttilan lehti. Naapurin serkkutytön pyörän satulan nuolemiset jäi siihen. Posti oli ja on hyvällä asialla.
- Anonyymi
Noinhan se meni monelta, ensimmäinen kortonki kuluki rahapussissa 8 vuotta tyhjän panttina.
- Anonyymi
Ukkihan se pisteli mummia takaapäin vanhan pirtin kammarin uunia vasten. Me kurikkaat seurattiin sitä esitystä akkunan takana.
Henkka, kurikasa, laukaisi rizalla ukkia persuuksiin. Ukkikos siitä närkästyi, kiskaisi aluhousut jalkaansa ja alkoi ajamaan Henkkaa takaa.
''S**nan penikka, kaajoi vielä kirnuuksen'', huuteli ukki piertanolla juostessaan''- Anonyymi
Että keskellä yötä ihan usseemmalle palstalle, hoh hoijaa miten lapsellisen väsynyttä juttua, hoh hoijaa.😒
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että keskellä yötä ihan usseemmalle palstalle, hoh hoijaa miten lapsellisen väsynyttä juttua, hoh hoijaa.😒
Pitäskös olla juomassa tuohon aikaan, HÄH!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäskös olla juomassa tuohon aikaan, HÄH!?
Totta kai, humalassa hiehoin peräsä.
- Anonyymi
Mummo kietaisi Henkan hameensa alle ja lojautti kunnon hajupierun nokkaan.
''Nyt loppui s44tan4 ritsalla ammuskelu kesken nainnin''
Henkka meinasi läkähtyä. - Anonyymi
Multa mummo hukku tuohon rantaan, ikävä muisto jonka takia en ol koskaan siinä käynyt uimassa.
- Anonyymi
Ei kuulu kunnan valvoo, ei oo virallinen
- Anonyymi
On se vaarallinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se vaarallinen
Kaikki rannat on jos on uimataidoton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki rannat on jos on uimataidoton.
Hukkua voi vesilasiinkin. Pieni pisara riittää.
Uimataito ei myöskään takaa hukkumiselta, kramppi kun tulee, se on lähtö lähellä.
Älkää menkö yksin uimaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hukkua voi vesilasiinkin. Pieni pisara riittää.
Uimataito ei myöskään takaa hukkumiselta, kramppi kun tulee, se on lähtö lähellä.
Älkää menkö yksin uimaan.Mulla on ollut satoja kramppeja eikä oo lähtö ollut lähelläkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on ollut satoja kramppeja eikä oo lähtö ollut lähelläkään.
Suosittelen Magnesium ravintolisää.
- Anonyymi
Uimahalli laittaa jottei kukkaan kuole eli loukkaannu.
- Anonyymi
Onhan Ukko Halla,se vaan kun ei kuljetusta.
- Anonyymi
Sieltä se kuppa tarttuu
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181006Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk298893- 72875