Huomenta päivää ja

kaikesta huolimatta, ihanimmalle mukavaa perjantaita. ⛅

18

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko jokin asia huonosti kun kirjoitat noin, vakava kesä on kauneimmillaan.. 🌞

      • Kesä on nättiä ei siinä... En tullut tänne palstalle mistään kesästä kertomaan. Asiani on tavallaan ollut syksystä saakka huonosti. Enhän ole tavannut tätä neitoa kertaakaan sen jälkeen. Alkaa jo tuntua, että sitä tuskin tapahtuu koskaan.


      • PalstaPrinssi kirjoitti:

        Kesä on nättiä ei siinä... En tullut tänne palstalle mistään kesästä kertomaan. Asiani on tavallaan ollut syksystä saakka huonosti. Enhän ole tavannut tätä neitoa kertaakaan sen jälkeen. Alkaa jo tuntua, että sitä tuskin tapahtuu koskaan.

        Todellinen rakkauden kesä siis minulle.


      • Anonyymi

        Kirjoitus virhe, vaikka kesä on.. 🙂


      • Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

        Todellinen rakkauden kesä siis minulle.

        Harmittaa sinun puolesta... Vielä on kesää jäljellä.. laulussa sanotaan.. 🌞


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitus virhe, vaikka kesä on.. 🙂

        Minusta se sopi tuohon täydellisesti. Vakava kesä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harmittaa sinun puolesta... Vielä on kesää jäljellä.. laulussa sanotaan.. 🌞

        Onhan sitä vielä joo... Taidanpa nyt maksaa tuon ylinopeussakon tuosta pois. Epäonni vaan seuraa kaikkialle.


      • Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

        Kesä on nättiä ei siinä... En tullut tänne palstalle mistään kesästä kertomaan. Asiani on tavallaan ollut syksystä saakka huonosti. Enhän ole tavannut tätä neitoa kertaakaan sen jälkeen. Alkaa jo tuntua, että sitä tuskin tapahtuu koskaan.

        Juu täällä tuskin tapaakaan ketään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu täällä tuskin tapaakaan ketään.

        Kiitos selvennyksestä. Taisin kuitenkin tarkoittaa palstan ulkopuolista elämää. Saivartelu on joillakin ihan pakollista. Alkaa jo perjantai näkyä kirjoituksista.


      • Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

        Onhan sitä vielä joo... Taidanpa nyt maksaa tuon ylinopeussakon tuosta pois. Epäonni vaan seuraa kaikkialle.

        Prinssi on revittänyt kaasupedaalia liian lujaa?
        Kuulostat apealta... Ethän kanna turhia huolia harteillasi ja toivottavasti olet säästynyt koronalta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Prinssi on revittänyt kaasupedaalia liian lujaa?
        Kuulostat apealta... Ethän kanna turhia huolia harteillasi ja toivottavasti olet säästynyt koronalta.

        Näin kävi, ajoin tolppaan vähän liian lujaa ja se välähti... Koronalta olen välttynyt. Taisin sairastaa sen jo pari vuotta sitten lievänä. Nyt on sen verran apea fiilis, että parempi etten kirjoittele tänne.


      • Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

        Näin kävi, ajoin tolppaan vähän liian lujaa ja se välähti... Koronalta olen välttynyt. Taisin sairastaa sen jo pari vuotta sitten lievänä. Nyt on sen verran apea fiilis, että parempi etten kirjoittele tänne.

        Oon itte kans joskus maksanut sakkoja ylinopeudesta ja parkkipirkot on tykänneet muistutella, että mihin auton saa jättää...
        Etäisyys palstaan tekee hyvää. Se oikeesti hoitaa mielialaa kun rajaa täällä oloa. Voimia ja parempaa fiilistä sulle ♤


    • Olen vain pitkittänyt suruani täällä. Elätellyt toivoja jostain täysin madottomasta. Pitäisi jo osata päästää irti...

      • Anonyymi

        Vastailit mun J-keskusteluun kypsästi.

        Toivottavasti löydät kaivattusi uudestaan.

        Mä olen kaivannut J-ihmistä vasta loppukeväästä saakka, ennen sitä näin hänet useasti. Nyt huomaan, että täällä palstalla on lähes mahdotonta toista oikeasti kohdata. Hetken mietin, voisitko se olla sinä, mutta ei.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vastailit mun J-keskusteluun kypsästi.

        Toivottavasti löydät kaivattusi uudestaan.

        Mä olen kaivannut J-ihmistä vasta loppukeväästä saakka, ennen sitä näin hänet useasti. Nyt huomaan, että täällä palstalla on lähes mahdotonta toista oikeasti kohdata. Hetken mietin, voisitko se olla sinä, mutta ei.

        Kiitos, minä tuskin löydän, kun en edes etsi. Hän on minut torjunut (irl), niin se on hänen vuoro, jos kiinnostaa. Palsta on yksi sekamelska. Rekkautumisesta oli se hyöty, että löydän nämä omat kirjoitukset ja kommentit nopeammin.


    • Anonyymi

      Voivoi PalstaPenaa. Raskas kaasujalka, ai ai...
      Terkkuja tienpäältä kauniista kesäillasta!

      • Kiitos. Ajelkaa varovasti.


      • Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

        Kiitos. Ajelkaa varovasti.

        Kitos. Höllää säkin vähän 🦶😉


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe