Apua tarjolla FF X-2

yuna-rikku-paine

autan mielelläni FF x-2:ssa, koska olen pelannut sen itse läpi 100 prosenttisesti läpi. tiedän melkein kaiken tuosta pelistä. näitä asioita en tiedä: iron duke- accessoriessin olinpaikkaa/saamis tapaa, musiikista. on noloa sanoa, etten tiedä kaikkea. tarvitsen ihan oikeasti tuota iron dukea!!!

24

1044

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paragon

      Mee Via Infito läpi ja saat Iron Duken.

      • yuna-rikku-paine

        olen sinulle ikuisesti kiitollinen


    • doinkki

      saan cat nipin

      • fffani

        Cat Nipin saa kans Via Infinitosta kunhan eka voitat sen Black vai Dark Elementinkö se nyt oli.
        Noh, se on kuiteski seymourin iskä.


      • yuna-rikku-paine

        chapter 5, bevelle, cloister of trials 40, voita black elemental- pomo aarrearkussa.


    • Kotilofani

      Haluaisin tietää missä on Macalania Travel Agency.Pitäis kato tehä siä yks tehtävä.....

    • Kotilofani

      Voitkos kertoo missä on Macalania Travel Agency?
      Pitäis nimittäin tehä siellä yks tehtävä...

      • ff-pelaaja

        Se on siellä metsän toisella puolella mistä mentii kympissä sinne temppeliin!!!


      • yuna-rikku-paine

        tulet thunder plains- nimisestä paikasta macal. Näet sinisen (puiden "latvoihin" vievän) polun. mene sitä pitkin niin pääset( matkalla on kolmi haarainen tie. mene vain vasemmalle.) X-muotoiseen alueeseen. mene ylä vasemmalle. siinä on kohde


      • diabolos
        yuna-rikku-paine kirjoitti:

        tulet thunder plains- nimisestä paikasta macal. Näet sinisen (puiden "latvoihin" vievän) polun. mene sitä pitkin niin pääset( matkalla on kolmi haarainen tie. mene vain vasemmalle.) X-muotoiseen alueeseen. mene ylä vasemmalle. siinä on kohde

        Olen nähnyt monena yönä untä Rikusta. Sitten kun menen kertomaan hänelle mitä kaikkea voisimmekaan tehdä, hän on vain hiljaa ja tuijottaa ja sitten lyö minua. Miten saisin päiväunieni Rikun olemaan hieman avomielisempi?


      • Kotilofani
        yuna-rikku-paine kirjoitti:

        tulet thunder plains- nimisestä paikasta macal. Näet sinisen (puiden "latvoihin" vievän) polun. mene sitä pitkin niin pääset( matkalla on kolmi haarainen tie. mene vain vasemmalle.) X-muotoiseen alueeseen. mene ylä vasemmalle. siinä on kohde

        Menin sinne x:sän muotosesta kartasta ylävasempaan ja tulin paikkaan nimeltä Agency Front.Siellä oli kolme Al Bhedia ja puhuin niiden kaa.Sit jatkoin matkaa mut joku esti mun kulkemisen....enste Yuna meni ihan normaalisti mut sit se teki äkkikäännöksen...siinä näytti olevan jonkinlainen "voimakenttä".Oon menny peliäni sivun www.fffin.com:in 100% läpipeluuohjeen mukaan, täsmällisesti!Osaatko sanoo mikä mättäääääää.....?? Niin ja muuten siellä Agency Frontissa oli semmonen paikka, joka on esim.Mi'ihen Highroadilla ja paikan nimi oli kans Travel Agency....sieltä voi ostaa kaikkee ja ottaa nokoset.....Agency Frontissa en päässy sinne sisälle....Auttakaa....mitä teen? Oon kohta aivan hermoraunio jollen pääse jatkamaan tätä lempipeliäni.....


      • yuna-rikku-paine
        Kotilofani kirjoitti:

        Menin sinne x:sän muotosesta kartasta ylävasempaan ja tulin paikkaan nimeltä Agency Front.Siellä oli kolme Al Bhedia ja puhuin niiden kaa.Sit jatkoin matkaa mut joku esti mun kulkemisen....enste Yuna meni ihan normaalisti mut sit se teki äkkikäännöksen...siinä näytti olevan jonkinlainen "voimakenttä".Oon menny peliäni sivun www.fffin.com:in 100% läpipeluuohjeen mukaan, täsmällisesti!Osaatko sanoo mikä mättäääääää.....?? Niin ja muuten siellä Agency Frontissa oli semmonen paikka, joka on esim.Mi'ihen Highroadilla ja paikan nimi oli kans Travel Agency....sieltä voi ostaa kaikkee ja ottaa nokoset.....Agency Frontissa en päässy sinne sisälle....Auttakaa....mitä teen? Oon kohta aivan hermoraunio jollen pääse jatkamaan tätä lempipeliäni.....

        lähde takaisin X muot. alueeseen tulee tehtävä: etsi o´aka. lähde takaisin (älä seuraa o´akaa)samaa reittiä kuin tulit. kun tulet savespheren lähelle, mene oikealle. näet o´akan. mene vain hänen peräänsä ( seuraavasta paikasta myös oikealle ). tulet muotoiseen paikkaan. mene yöspäin. siellä menet ylävasempaan. ota o´aka airshippiin.


      • yuna-rikku-paine
        diabolos kirjoitti:

        Olen nähnyt monena yönä untä Rikusta. Sitten kun menen kertomaan hänelle mitä kaikkea voisimmekaan tehdä, hän on vain hiljaa ja tuijottaa ja sitten lyö minua. Miten saisin päiväunieni Rikun olemaan hieman avomielisempi?

        en ymmärrä. jos se liittyy peliin ( en kyllä usko! ) , en tiedä asiasta mitään


      • Kotilofani
        yuna-rikku-paine kirjoitti:

        lähde takaisin X muot. alueeseen tulee tehtävä: etsi o´aka. lähde takaisin (älä seuraa o´akaa)samaa reittiä kuin tulit. kun tulet savespheren lähelle, mene oikealle. näet o´akan. mene vain hänen peräänsä ( seuraavasta paikasta myös oikealle ). tulet muotoiseen paikkaan. mene yöspäin. siellä menet ylävasempaan. ota o´aka airshippiin.

        No niinhän minä oonkin tehny, mut en sittenkään pääse siitä "voimakentästä" läpi.Ja fffinin ohjeiden mukaan Macalania Woodseilla on kaks tehtävää....vai onko O'akan kiinni ottamisen jälkeen siä tehtävää enään? Pääseekö siitä "voimakentästä" sitten läpi kun on ostanu O'akalta niin paljon tavaraa, että se voi maksaa velkansa?


      • yuna-rikku-paine
        Kotilofani kirjoitti:

        No niinhän minä oonkin tehny, mut en sittenkään pääse siitä "voimakentästä" läpi.Ja fffinin ohjeiden mukaan Macalania Woodseilla on kaks tehtävää....vai onko O'akan kiinni ottamisen jälkeen siä tehtävää enään? Pääseekö siitä "voimakentästä" sitten läpi kun on ostanu O'akalta niin paljon tavaraa, että se voi maksaa velkansa?

        chapter 3 ennen kuin teet macalania travel agengyssä tehtävän ( voita 6 taistelua saat berserker-dresspheren ) voit mennä sisälle ( en ole varma, voitko ostaa mitään ).


      • yuna-rikku-paine
        Kotilofani kirjoitti:

        No niinhän minä oonkin tehny, mut en sittenkään pääse siitä "voimakentästä" läpi.Ja fffinin ohjeiden mukaan Macalania Woodseilla on kaks tehtävää....vai onko O'akan kiinni ottamisen jälkeen siä tehtävää enään? Pääseekö siitä "voimakentästä" sitten läpi kun on ostanu O'akalta niin paljon tavaraa, että se voi maksaa velkansa?

        oletko tehnyt tehtävän etsi muusikot. jos et mene saves.yläspäin (ei "latva" polku ) puhu hypellolle,vastaan ota tehtävä. mene x mutois. paikast ylävasemmalle. puhu bayralle. etsi kaksi muuta soittajaa (kulje perhos ympyröitä päin ). palaat autom. samalle paikalle puhu bayralle mission complete!


      • yuna-rikku-paine
        yuna-rikku-paine kirjoitti:

        oletko tehnyt tehtävän etsi muusikot. jos et mene saves.yläspäin (ei "latva" polku ) puhu hypellolle,vastaan ota tehtävä. mene x mutois. paikast ylävasemmalle. puhu bayralle. etsi kaksi muuta soittajaa (kulje perhos ympyröitä päin ). palaat autom. samalle paikalle puhu bayralle mission complete!

        tarkoitin ylä oikealle ylä vasemman sijaan


      • Lost_Number
        yuna-rikku-paine kirjoitti:

        en ymmärrä. jos se liittyy peliin ( en kyllä usko! ) , en tiedä asiasta mitään

        Parhaat naurut tältä palstalta aikoihin.. annoit sitte diabolosin vedättää ittees ihan huolella =D
        Mutta ei se mitään, kyl sä varmaan tästä jotain opit ;)


      • Kotilofani
        yuna-rikku-paine kirjoitti:

        oletko tehnyt tehtävän etsi muusikot. jos et mene saves.yläspäin (ei "latva" polku ) puhu hypellolle,vastaan ota tehtävä. mene x mutois. paikast ylävasemmalle. puhu bayralle. etsi kaksi muuta soittajaa (kulje perhos ympyröitä päin ). palaat autom. samalle paikalle puhu bayralle mission complete!

        Pitääks se "etsi muusikot" tehtävä tehä ennen vai jälkeen sen "etsi O'aka" tehtävää? Ja voikko selittää viä kerran sen miten se "etsi muusikot" tehtävä tehään,vähän selvemmin? Alotin kato uudestaan,enkä oo tehny viä kumpaakaan...Ekaks kun menin Macalaniaan se Bayra selitti siinä, että kohta ei oo enää tätä metsää, tai jotain semmosta, ja sit se meni semmosta "tomupolkua" pitkin ylös...no mää seurasin sitä ja päädyin x:sän muotoseen paikkaan menin oikeelle,mut siä ei ollu ku Tromell ja pari muuta guadoo...eli siis en löytäny mittää Hypelloo sieltä.No sit lähin sitä "latvapolkuu" pitkin ja löysin sen yhen muusikon,mut siitä ei tainnu olla mitään hyötyy ku en ollu saanu sitä Mission Timee...Help me, please!?


      • Kotilofani
        yuna-rikku-paine kirjoitti:

        oletko tehnyt tehtävän etsi muusikot. jos et mene saves.yläspäin (ei "latva" polku ) puhu hypellolle,vastaan ota tehtävä. mene x mutois. paikast ylävasemmalle. puhu bayralle. etsi kaksi muuta soittajaa (kulje perhos ympyröitä päin ). palaat autom. samalle paikalle puhu bayralle mission complete!

        ..missä lienee sen Hypellon pitikään olla; en tainnu löytää sitä mistään......En kyllä muista etinkö kaikkialta...:D


      • yuna-rikku-paine
        Kotilofani kirjoitti:

        Pitääks se "etsi muusikot" tehtävä tehä ennen vai jälkeen sen "etsi O'aka" tehtävää? Ja voikko selittää viä kerran sen miten se "etsi muusikot" tehtävä tehään,vähän selvemmin? Alotin kato uudestaan,enkä oo tehny viä kumpaakaan...Ekaks kun menin Macalaniaan se Bayra selitti siinä, että kohta ei oo enää tätä metsää, tai jotain semmosta, ja sit se meni semmosta "tomupolkua" pitkin ylös...no mää seurasin sitä ja päädyin x:sän muotoseen paikkaan menin oikeelle,mut siä ei ollu ku Tromell ja pari muuta guadoo...eli siis en löytäny mittää Hypelloo sieltä.No sit lähin sitä "latvapolkuu" pitkin ja löysin sen yhen muusikon,mut siitä ei tainnu olla mitään hyötyy ku en ollu saanu sitä Mission Timee...Help me, please!?

        eti oaka ekassa jaksossa ( chapter ). hypello savejutun lähellä jakso 2. muuten sama ohje


      • yuna-rikku-paine
        yuna-rikku-paine kirjoitti:

        eti oaka ekassa jaksossa ( chapter ). hypello savejutun lähellä jakso 2. muuten sama ohje

        jos et vieläkään onnistu, anna numeros niin soitan sulle.


      • yuna

        miten ne saa käyttöön,floral fallalin ja muutseeet?


    • tyhmä

      Nyt tulee paha kysäri olen tuossa pelissä jumissa bevillessä kun pitäis päästä siitä torni jutusta ohi olen laittanut nut tasot niin että alhaalta sain ribon sormuksen ja sen kaulakorunkin olen hakenut tai oikeestaan kaiken mut en pääae jatkaa matkaa onko jotain jäänyt huomaamatta? Ja toinen kysymys mikä se ekan kerroksen juttu on missä on ne kaks pylvästä kun siitäkään ei pääsyt eteen päin onkone vaan koristeena siinä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      144
      8744
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1433
    3. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      72
      1296
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1195
    5. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      143
      1082
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      90
      1077
    7. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      103
      827
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      808
    9. 45
      787
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      781
    Aihe