Siis mitä helvettiä?!

Katsoin Finnairin lentoja HKI - BKK - HKI, meno 17/6 ja paluu 8/7- 2022.
Hinta ekonomiluokassa 1312 €....

Ainoastaan käsimatkatavarat sallitaan!!!!
Kaikki muu hoidetaan rahtina tuntemattomien välilaskukohteiden kautta joita ei ilmoiteta eikä rahdin perilletuloaikaa.........!!!!!!

15

294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo kesäaika, syksyllä hinnat putoaa toivotaan.

    • Tytölle otin noin kuukausi sitten lennon niin comforttilisän ja muutoskelpoisen lipun kanssa tekin tuon verran. Perushinta oli vain noin 750 paikkeilla, eli normihinta.
      https://ibb.co/wQbtrbf

      • Anonyymi

        Kuvakaappaus sen sijaan että varaus, hyvä idea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvakaappaus sen sijaan että varaus, hyvä idea.

        Etkö ole koskaan nähnyt lentolippua? Missä metsässä asut?


      • Anonyymi

        Tyttäresihän on ylivertainen, jopa isännöitsijäsi jolle maksat runsasta liksaa.
        Täytyykö isukin jopa varata lentoliputkin uusavuttomalle pennulleen, eikö olisi jo aika katkaista napanuora, että itsenäistyy tekemään jotain muutakin kuin olla kaikessa isukista riippuvainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyttäresihän on ylivertainen, jopa isännöitsijäsi jolle maksat runsasta liksaa.
        Täytyykö isukin jopa varata lentoliputkin uusavuttomalle pennulleen, eikö olisi jo aika katkaista napanuora, että itsenäistyy tekemään jotain muutakin kuin olla kaikessa isukista riippuvainen.

        sensukka menee ihan sekaisin kun rakas ei juttele enää kanssaan.. voi pientä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sensukka menee ihan sekaisin kun rakas ei juttele enää kanssaan.. voi pientä..

        Tytär ei lennä bisneksessä haavelentoaan haaveilluusioeedeniin matkallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyttäresihän on ylivertainen, jopa isännöitsijäsi jolle maksat runsasta liksaa.
        Täytyykö isukin jopa varata lentoliputkin uusavuttomalle pennulleen, eikö olisi jo aika katkaista napanuora, että itsenäistyy tekemään jotain muutakin kuin olla kaikessa isukista riippuvainen.

        Miksi päivystät tätä palstaa vuorokaudet ympäriinsä vuodesta toiseen? Oletko yksinäinen?


    • Anonyymi

      Ostin toukokuussa, lähtö marraskuussa. Oli vielä hinnat kohdillaan.

      • Anonyymi

        Finnair kusee kintulleen koska luulee yhä että suomalaiset käyttävät heidän yhtiötään maksoi mita maksoi.
        Ei se saatana niin ole. 1300 € ees taas ylittää kyllä kipurajan.
        Sitten vielä tuo ettei matkatavaroita hyväksytä ei mennen eikä tullen on sikamaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Finnair kusee kintulleen koska luulee yhä että suomalaiset käyttävät heidän yhtiötään maksoi mita maksoi.
        Ei se saatana niin ole. 1300 € ees taas ylittää kyllä kipurajan.
        Sitten vielä tuo ettei matkatavaroita hyväksytä ei mennen eikä tullen on sikamaista.

        Martalta 2010 unohtui sininen.


    • Anonyymi

      Tule pilssin pesijäksi jahtiini ruokapalkalla niin säästät lentokuluissa.

    • Anonyymi

      HEL - BKK -HEL syyskuussa 640e Finskillä :-)

      Kuka hullu sinne kauniista Pohjolan kesästä NYT menee?

    • Anonyymi

      Mites pimpero, hinnoitteleeko finski senkin?

      • Anonyymi

        Joulupipari on kuin ennenkin


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1373
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1062
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      963
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      692
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      613
    Aihe