Siis mitä helvettiä?!

Katsoin Finnairin lentoja HKI - BKK - HKI, meno 17/6 ja paluu 8/7- 2022.
Hinta ekonomiluokassa 1312 €....

Ainoastaan käsimatkatavarat sallitaan!!!!
Kaikki muu hoidetaan rahtina tuntemattomien välilaskukohteiden kautta joita ei ilmoiteta eikä rahdin perilletuloaikaa.........!!!!!!

15

294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo kesäaika, syksyllä hinnat putoaa toivotaan.

    • Tytölle otin noin kuukausi sitten lennon niin comforttilisän ja muutoskelpoisen lipun kanssa tekin tuon verran. Perushinta oli vain noin 750 paikkeilla, eli normihinta.
      https://ibb.co/wQbtrbf

      • Anonyymi

        Kuvakaappaus sen sijaan että varaus, hyvä idea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvakaappaus sen sijaan että varaus, hyvä idea.

        Etkö ole koskaan nähnyt lentolippua? Missä metsässä asut?


      • Anonyymi

        Tyttäresihän on ylivertainen, jopa isännöitsijäsi jolle maksat runsasta liksaa.
        Täytyykö isukin jopa varata lentoliputkin uusavuttomalle pennulleen, eikö olisi jo aika katkaista napanuora, että itsenäistyy tekemään jotain muutakin kuin olla kaikessa isukista riippuvainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyttäresihän on ylivertainen, jopa isännöitsijäsi jolle maksat runsasta liksaa.
        Täytyykö isukin jopa varata lentoliputkin uusavuttomalle pennulleen, eikö olisi jo aika katkaista napanuora, että itsenäistyy tekemään jotain muutakin kuin olla kaikessa isukista riippuvainen.

        sensukka menee ihan sekaisin kun rakas ei juttele enää kanssaan.. voi pientä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sensukka menee ihan sekaisin kun rakas ei juttele enää kanssaan.. voi pientä..

        Tytär ei lennä bisneksessä haavelentoaan haaveilluusioeedeniin matkallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyttäresihän on ylivertainen, jopa isännöitsijäsi jolle maksat runsasta liksaa.
        Täytyykö isukin jopa varata lentoliputkin uusavuttomalle pennulleen, eikö olisi jo aika katkaista napanuora, että itsenäistyy tekemään jotain muutakin kuin olla kaikessa isukista riippuvainen.

        Miksi päivystät tätä palstaa vuorokaudet ympäriinsä vuodesta toiseen? Oletko yksinäinen?


    • Anonyymi

      Ostin toukokuussa, lähtö marraskuussa. Oli vielä hinnat kohdillaan.

      • Anonyymi

        Finnair kusee kintulleen koska luulee yhä että suomalaiset käyttävät heidän yhtiötään maksoi mita maksoi.
        Ei se saatana niin ole. 1300 € ees taas ylittää kyllä kipurajan.
        Sitten vielä tuo ettei matkatavaroita hyväksytä ei mennen eikä tullen on sikamaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Finnair kusee kintulleen koska luulee yhä että suomalaiset käyttävät heidän yhtiötään maksoi mita maksoi.
        Ei se saatana niin ole. 1300 € ees taas ylittää kyllä kipurajan.
        Sitten vielä tuo ettei matkatavaroita hyväksytä ei mennen eikä tullen on sikamaista.

        Martalta 2010 unohtui sininen.


    • Anonyymi

      Tule pilssin pesijäksi jahtiini ruokapalkalla niin säästät lentokuluissa.

    • Anonyymi

      HEL - BKK -HEL syyskuussa 640e Finskillä :-)

      Kuka hullu sinne kauniista Pohjolan kesästä NYT menee?

    • Anonyymi

      Mites pimpero, hinnoitteleeko finski senkin?

      • Anonyymi

        Joulupipari on kuin ennenkin


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe