Hoi Viitasaari! Oon historiaan ja etenkin hylättyjen paikkojen kuvaamiseen erikoistunut valokuvaaja, ja olen tällä hetkellä keski-suomessa metsästämässä uusia kuvauskohteita.
Haluaisin etenkin kuvata vielä lisää vanhoja tehtaita, muita hylättyjä teollisuusrakennuksia tai muitakin isoja hylättyjä kohteita.
Jos satut tietämään edellä kuvaukseen sooivia paikkoja, olisin erittäin kiitollinen vinkeistä!
Valokuvauskohteita Viitasaarella?
9
1401
Vastaukset
- Anonyymi
Kirkko, baari, grilli
- Anonyymi
Autiotaloja löytyy paljon.
- Anonyymi
Kyllä niilläkin aina joku omistaja on.
- Anonyymi
Käykää kuvaamassa kun venäläinen nainen pyllistää. Kyllä maailmassa on vielä jotain mikä on pysyvää, kaikenmaailman sateenkaariväki pois, venäläisiä naisia vaan lisää. Putin tykkää kovasti. Ei haittaa vaikka nyrkkiä antaa joka viikonloppu naamaan, ei lähde niin kauan kuin rahaa riittää.
- Anonyymi
Puutiaisen äänitorvi kuulema vaikuttaa nykyään viitasaaren läntisillä sivukylillä. Ihan huippuluokan taiteilija. Käykää sitä kuvaamassa. Näkee palan taivasta kun venäläinen nainen pyllistää suuntaasi.
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Kuvaajalla on todennäköisesti myös purkurauta mukana että pääsee autiotaloon sisäkuvia ottamaan ja jos vielä auton konttiin löytyisi jotakin antiikki tavaraa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395174
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253426Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142700- 472388
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611807Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471739- 321587
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201556- 281520
- 201386