luki uudessa jääkaapissa, missä v.tussa se on tehty
made in p.r.c
6
821
Vastaukset
Kiinan kansantasavallassa erotukseksi Kiinan tasavallasta, mikä hallitsee nykyään vain Taiwanin saaren aluetta.
Ja nuo kirjaimet P.R.C. tulee siis nimestä "People's Republic of China" joka on Kiinan virallinen nimi englanniksi.
malaire kirjoitti:
Ja nuo kirjaimet P.R.C. tulee siis nimestä "People's Republic of China" joka on Kiinan virallinen nimi englanniksi.
Siinä on mielestäni jotain hellyttävän ironista, että yhdessäkään kansantasavallassa ei koskaan ole kansa maata hallinnut.
Ei kuitenkaan kuulu kännyköihin tai niiden valmistusmaiden jaotteluun. Jatkakaa...- Anonyymi
malaire kirjoitti:
Tulee sanoista
P= Paskaa
R=Romua
C=Crash
- Anonyymi
ovela naamiointi no 24kk takuu
- Anonyymi
PRC (People's Republic of China), Kiinan kansantasavallasta englannin kielessä käytetty lyhenne. Tuon tiedon löysin googlettamalla noin 5 sekunnissa, mutta voihan sitä tulla täältä s24 suolestakin kyselemään jos on oikein kädetön tumpelo.
https://fi.wikipedia.org/wiki/PRC
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211871
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1441788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671392Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511336
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065