Koin eilen seksuaalista ahdistelua. Oon poika.

Anonyymi

Oon 13 vuotias poika ja olin eilen illalla lenkillä. Lenkkipolulla joku aikuine mies tuli vastaan ja vihelsi aluks niiku sellane -tykkään susta- vihellys. En halunnut reagoida mitenkään, yritin jatkaa matkaani mutta sitten tää tyyppi lätkäsee mua perseelle. Mä sanoin 'mitä v*ttua' ja tää sano 'sä oot söpö'. Lähdin pois, mies ei onneksi lähtenyt perään. Olin kävely-lenkillä en juossut. Mulla oli suht. tiukat verkkarit mut ei se oikeuta tollasee.😠🤨

Toihan siis kai täyttää seksuaalisen ahdistelun tunnusmerkit, mutta miten tosta mitää rikosilmotusta edes vois tehdä kun täysin random tyyppi enkä välttämättä kasvojakaan muista kovin hyvin.. näytti joltai 40v ukolta.

Tosi kusipäinen tyyppi, menin suoraan kotiin enkä tiedä haluunko enää ulos! Onneks ei tarvi ku on kesäloma. Pilas mun fiiliksen!

Tapahtuuks tollasta kellekään koskaa vai sattuko toi kusiaine just mun kohdalle?? Ahdistellaanko lenkkipoluilla (metsäsellä) koskaa ketään muita, esim. naisia? Ja mä oon poika (13v)! En ole enää menossa lenkkipoluille ainakaan iltaisin.

6

785

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannattaa joka tapauksessa ilmoittaa poliisille vaikka et tekisikään rikosilmoitusta. Saat poliisilta lisätietoa miten kannattaa toimia. Olet alaikäinen joten seksuaalinen häirintä on silloin erityisen vakavaa.

      Tuolla on mm chat- palvelu josta voit helposti kysyä neuvoa ja löytyy paljon muutakin infoa.

      https://www.riku.fi/

      Lisäksi kannattaa pitää silmät auki jatkossa lekkeilemässä ollessa ja kulkea mieluiten päivällä jonkun toisen kanssa eikä illalla.

      Oletko kertonut vanhemmillesi?

    • Anonyymi

      Jos ilmoitat poliisille, ensin jonotat ilmoittamiseen sitten poliisi näpyttelee ilmoitusta yli tunnin, vaikka itse kirjoittaisit saman 15 minuutissa. Sitten odotat useamman kuukauden, että jotain tapahtuisi. Sitten poliisi soittaa ja kutsuu SINUT kuulusteluuna ja jos hän tarjoaa sinulle sopimatonta päivää tai olet kuulosuojaimet päässä ensimmäisen soiton aikana, saat tosi huonoa palvelua, joka alkaa sillä, että vaikka ilmoittaudut ajoissa, poliisi odotuttaa sinua lähes tunnin. Sitten hän istuttaa sinua ja selaa SINUN aiempia ilmoitukdiasi yms. Sitten hän alkaa kysellä asiaan kuulumattomia kysymyksiä. Pitää olla aika rauhallinen, että jaksaa vastata miten normaalisti kulkee työmatkansa, kun kyse on metsässä lenkillä tapahtuneesta rikoksesta. Tässä tapauksessa rikoksesta ei ole silminnäkijöitä. Otapa videolle seuraavan kerran ja kuule Sitten oikeudessa, että videoa ei saa käyttää todistusaineistona.

      • Anonyymi

        No kannattaa sitten soittaa vaikka iltapäivälehteen tai ainakin kertoa jossain somekanavalla missä ja millä polulla oli pervo häirikkö.

        Ja itse kannattaa tosiaan pysyä kaukana iltaisista metsäpoluista ja lähteä mieluiten jonkun toisen kanssa lenkeille kuin yksin.

        Ja hyvä vinkki oli pitää luuri ja kamera koko ajan käden ulottuvilla että saa tilanteen talteen. Vaikka oikeudessa ei saisi näyttää videolta tapahtumia (what??) kukaan ei voi estää pistämästä nettiin. Se on hyvä pelote.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kannattaa sitten soittaa vaikka iltapäivälehteen tai ainakin kertoa jossain somekanavalla missä ja millä polulla oli pervo häirikkö.

        Ja itse kannattaa tosiaan pysyä kaukana iltaisista metsäpoluista ja lähteä mieluiten jonkun toisen kanssa lenkeille kuin yksin.

        Ja hyvä vinkki oli pitää luuri ja kamera koko ajan käden ulottuvilla että saa tilanteen talteen. Vaikka oikeudessa ei saisi näyttää videolta tapahtumia (what??) kukaan ei voi estää pistämästä nettiin. Se on hyvä pelote.

        Mutta siis 13- vuotiaan kannattaa ihan kaikista ensiksi kertoa omille vanhemmille. Siis siinä tilanteessa jos 13- vuotiaalla on vanhemmat joihin voi tällaisessa tilanteessa luottaa. Yllättävän harvoilla on.


    • Anonyymi

      Se oli homo. Pidä pippurisumute mukana kun liikut lenkkipolulla.

    • Anonyymi

      Onko tämä taas lawetin aloituksia? Ikä ainakin täsmää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4964
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3257
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1395
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1235
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      71
      929
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe