Koin eilen seksuaalista ahdistelua. Oon poika.

Anonyymi

Oon 13 vuotias poika ja olin eilen illalla lenkillä. Lenkkipolulla joku aikuine mies tuli vastaan ja vihelsi aluks niiku sellane -tykkään susta- vihellys. En halunnut reagoida mitenkään, yritin jatkaa matkaani mutta sitten tää tyyppi lätkäsee mua perseelle. Mä sanoin 'mitä v*ttua' ja tää sano 'sä oot söpö'. Lähdin pois, mies ei onneksi lähtenyt perään. Olin kävely-lenkillä en juossut. Mulla oli suht. tiukat verkkarit mut ei se oikeuta tollasee.😠🤨

Toihan siis kai täyttää seksuaalisen ahdistelun tunnusmerkit, mutta miten tosta mitää rikosilmotusta edes vois tehdä kun täysin random tyyppi enkä välttämättä kasvojakaan muista kovin hyvin.. näytti joltai 40v ukolta.

Tosi kusipäinen tyyppi, menin suoraan kotiin enkä tiedä haluunko enää ulos! Onneks ei tarvi ku on kesäloma. Pilas mun fiiliksen!

Tapahtuuks tollasta kellekään koskaa vai sattuko toi kusiaine just mun kohdalle?? Ahdistellaanko lenkkipoluilla (metsäsellä) koskaa ketään muita, esim. naisia? Ja mä oon poika (13v)! En ole enää menossa lenkkipoluille ainakaan iltaisin.

6

950

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaa joka tapauksessa ilmoittaa poliisille vaikka et tekisikään rikosilmoitusta. Saat poliisilta lisätietoa miten kannattaa toimia. Olet alaikäinen joten seksuaalinen häirintä on silloin erityisen vakavaa.

Tuolla on mm chat- palvelu josta voit helposti kysyä neuvoa ja löytyy paljon muutakin infoa.

https://www.riku.fi/

Lisäksi kannattaa pitää silmät auki jatkossa lekkeilemässä ollessa ja kulkea mieluiten päivällä jonkun toisen kanssa eikä illalla.

Oletko kertonut vanhemmillesi?

• Anonyymi

Jos ilmoitat poliisille, ensin jonotat ilmoittamiseen sitten poliisi näpyttelee ilmoitusta yli tunnin, vaikka itse kirjoittaisit saman 15 minuutissa. Sitten odotat useamman kuukauden, että jotain tapahtuisi. Sitten poliisi soittaa ja kutsuu SINUT kuulusteluuna ja jos hän tarjoaa sinulle sopimatonta päivää tai olet kuulosuojaimet päässä ensimmäisen soiton aikana, saat tosi huonoa palvelua, joka alkaa sillä, että vaikka ilmoittaudut ajoissa, poliisi odotuttaa sinua lähes tunnin. Sitten hän istuttaa sinua ja selaa SINUN aiempia ilmoitukdiasi yms. Sitten hän alkaa kysellä asiaan kuulumattomia kysymyksiä. Pitää olla aika rauhallinen, että jaksaa vastata miten normaalisti kulkee työmatkansa, kun kyse on metsässä lenkillä tapahtuneesta rikoksesta. Tässä tapauksessa rikoksesta ei ole silminnäkijöitä. Otapa videolle seuraavan kerran ja kuule Sitten oikeudessa, että videoa ei saa käyttää todistusaineistona.

• Anonyymi

No kannattaa sitten soittaa vaikka iltapäivälehteen tai ainakin kertoa jossain somekanavalla missä ja millä polulla oli pervo häirikkö.

Ja itse kannattaa tosiaan pysyä kaukana iltaisista metsäpoluista ja lähteä mieluiten jonkun toisen kanssa lenkeille kuin yksin.

Ja hyvä vinkki oli pitää luuri ja kamera koko ajan käden ulottuvilla että saa tilanteen talteen. Vaikka oikeudessa ei saisi näyttää videolta tapahtumia (what??) kukaan ei voi estää pistämästä nettiin. Se on hyvä pelote.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kannattaa sitten soittaa vaikka iltapäivälehteen tai ainakin kertoa jossain somekanavalla missä ja millä polulla oli pervo häirikkö.

Ja itse kannattaa tosiaan pysyä kaukana iltaisista metsäpoluista ja lähteä mieluiten jonkun toisen kanssa lenkeille kuin yksin.

Ja hyvä vinkki oli pitää luuri ja kamera koko ajan käden ulottuvilla että saa tilanteen talteen. Vaikka oikeudessa ei saisi näyttää videolta tapahtumia (what??) kukaan ei voi estää pistämästä nettiin. Se on hyvä pelote.

Mutta siis 13- vuotiaan kannattaa ihan kaikista ensiksi kertoa omille vanhemmille. Siis siinä tilanteessa jos 13- vuotiaalla on vanhemmat joihin voi tällaisessa tilanteessa luottaa. Yllättävän harvoilla on.

• Anonyymi

Se oli homo. Pidä pippurisumute mukana kun liikut lenkkipolulla.

• Anonyymi

Onko tämä taas lawetin aloituksia? Ikä ainakin täsmää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      83
      4443
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      3158
    3. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      39
      2864
    4. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      116
      2655
    5. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      17
      2509
    6. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      43
      2407
    7. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      13
      2304
    8. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      113
      2265
    9. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2035
    10. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      28
      1717
    Aihe