Tykkään mä susta senkin ihana mies

Anonyymi

Tuli ikävä. Missähän vietät perjantaitasi. Tahtoisin olla messissä.

56

1224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Soita ja kysy jos noin paljon kiinnostaa?

• Anonyymi

En voi kun en tiedä onko hän varattu jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysymällä se selviää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysymällä se selviää.

No en viitsi perjantai-iltana viestiä kenenkään illallispöytään. Joku toinen kerta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en viitsi perjantai-iltana viestiä kenenkään illallispöytään. Joku toinen kerta.

Siksi parempi soittaa. Voi sanoa moi mitä kuuluu en kai häiritse.
        Jos on huono hetki jutella niin sano se heti. Kiinnostais tietää et oletko vielä sinkku.
        Mies vastaa siihen et miksi se sinua kiinnostaa. Vastaat et haluat alkaa tapailla seurustella tms mitä nyt ikinä haluat. Ei kovin vaikeata jos osaa olla rehellinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole. Kukaan ei tämmöistä huoli. Kotona nörtittelen vaam menemään tänään. Laita vaik viesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on huono hetki jutella niin sano se heti. Kiinnostais tietää et oletko vielä sinkku.
        Mies vastaa siihen et miksi se sinua kiinnostaa. Vastaat et haluat alkaa tapailla seurustella tms mitä nyt ikinä haluat. Ei kovin vaikeata jos osaa olla rehellinen.

Ei soittoja! Ne tulee aina sopimattomana hetkenä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vielä sinkku? En tiedä onko hän koskaan ollut sinkku :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole. Kukaan ei tämmöistä huoli. Kotona nörtittelen vaam menemään tänään. Laita vaik viesti.

Huolisin sut mennen tullen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huolisin sut mennen tullen.

Niinpä niin. Sanotaan ihanaksi, kivaksi ja ymmärtäväiseksi, sekä kaikkea muuta. Mutta sitten kuitenkin otetaan toinen samalla kun väännetään puukkoa sydämessä, ja sen jälkeen hävitään kuin pieru saharaan. En ole ansainnut edes selitystä koskaan miksi näin kävi. En ole katkera, mutta en jaksa uskoa enää, että kukaan oikeasti huolisi. Kyllä siinä väkisinkin tulee välillä paska olo itselle, vaikka viihdynkin itsekseni. Miettii, että mikäköhän vika minussa sitten oikein on. Tälläkin hetkellä olen tykästynyt erääseen, mutta annas olla. Sama juttu tapahtuu ihan varmasti ja satutan itseni jälleen kerran pahasti. J: Nörtteilevä ihmisroskis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sillä väliä...

• Anonyymi

Kotona yksin juopotellen ja ajattelen sinua😃

• Anonyymi

Minäkin ostin pitkästä aikaa lonkeroa. Kesäjuomaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin ostin pitkästä aikaa lonkeroa. Kesäjuomaa.

Hei. Taidat olla hän. Juot lonkeroa ja kirjoitat puutaheinää netissä.
        Mikä on niin vaikeaa olla yhteydessä minuun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitin sen jo tuonne alkuun. En juo enää lonkeroa. Join lonkeroa aiemmin illalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ainakkii olisin heti yhteydessä jos olisin sinä, siis puuta heinää ja lonkeroa. On sulla mies jutut yksinpuheluissasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ainakkii olisin heti yhteydessä jos olisin sinä, siis puuta heinää ja lonkeroa. On sulla mies jutut yksinpuheluissasi

Miten sinä voit olla niin sekaisin, että kuvittelet ihmisen haukkuvan täällä itseään. Etkö sinä tajua jo kuolla pois. Olisin niin onnellinen jos sinä kuolisit tänä yötä. Yksi nettipalsta muuttuisi inhimilliseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai niin, sehän jauhoi jossain vaiheessa jatkuvasti lonkeron juomisesta, naista esittäen tietysti kuinkas muutenkaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kielsit yhteyden pidon..

• Anonyymi

Kotona tietysti. Aikaisin nukkumaan kun on töitä aamulla. On hohdokasta elämää... On ja rakkautta... ei todellakaan.

• Anonyymi

Hohdokasta huomista sinulle. Mä nukun pitkään huomenna.

• Anonyymi

En ole kyllä mikään ihana, ainakaan omasta mielestäni. Kotona vietän aikakin nyt ja sitten jos lähden kuntosalille, aikaa tappamaan sinne. Sitten kotiin ja loppuilta menee nopeasti. En, harrasta alkoa olen viimeksi ollut ravintolssa seitsemän vuotta sitten, jos ei ruokailu juttuja siellä lasketa mukaan. En, tunne sinua aloittaja, enkä usko että hän olet. En, ole Rakastanut ketään muuta kuin häntä jo pitkän aikaa, eli en lähde mihinkään juttuihin mukaan kenenkään kanssa. Olen varmaan vähän outo tyyppi, kun olen näin sitkeästi vain häntä kaivannut. Hän, sai sydämeni soimaan oudolla tavalla, mutta hyvällä sellaisella. Hänen syy se on että näin tunnen. Olisi pitänyt katsoa eri suuntaan, niin ei olisi näin käynyt. Mutta kun en voinut tehdä sitä, kun hänen Kauneus sokaisi silmäni ja mieleni. Mutta aloittaja hyvää iltaa ja yötä sinulle.

• Tämä oli kuin pensselistäni.

• Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

Tämä oli kuin pensselistäni.

Onhan sinulla hohdokas elämä

Monen mielestä

Mulla on välillä tylsää

• Anonyymi kirjoitti:

Onhan sinulla hohdokas elämä

Monen mielestä

Mulla on välillä tylsää

Ai tiedät minut niin hyvin, että osaat sanoa? Moni asia voi näyttää hohdokkaalta ja joskus harvoin sitä onkin, mutta silti on sisälläni tunne että jotain oleellista puuttuu ja se on se toinen ihminen.

• Anonyymi

Hyvää yötä sinullekin. Yhtä minäkin vaan kaipaan. En vaan erota täällä.

• Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

Ai tiedät minut niin hyvin, että osaat sanoa? Moni asia voi näyttää hohdokkaalta ja joskus harvoin sitä onkin, mutta silti on sisälläni tunne että jotain oleellista puuttuu ja se on se toinen ihminen.

Hän ei ollut aloittaja. Minä aloittaja en tiedä sua.

• Anonyymi

Kuka mua kaipailee...

• Anonyymi

Se täytyisi löytää se oma juttu

Pienikin

Sisin sanoo

Ja into

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se täytyisi löytää se oma juttu

Pienikin

Sisin sanoo

Ja into

Itsellekö kirjoitat näitä inhottavuuksia ap mies!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tupla väärin meni taas. Hän ei ole ap, eikä ap ole mies!

• Anonyymi

No minä vaan. Sama joka yritti vangita sut katsellaan viimeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan oikein arvailtu...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan oikein arvailtu...

Vttu nämä katkerat ja kateelliset jaksaa. Oikeasti tekisi mieli läsäyttää avokämmenellä naamaan että HERÄTYS lehmat!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vttu nämä katkerat ja kateelliset jaksaa. Oikeasti tekisi mieli läsäyttää avokämmenellä naamaan että HERÄTYS lehmat!

Miehekäs meisinki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehekäs meisinki

Kyllä, olen miesvaltaisella alalla duunissa, tienaan enemmän kuin moni mies. En todellakaan muutu joksikin uskovaiseksi rumiluksen kotivaimoksi kuten sinä. Minussa on enemmän sisua eli miestä kuin siinä uskovaisessa ukossasi, joka on paitsi ruma, myös tyhmä ja nojaa kaikessa raamattuun. Olette luuseriperhe. Tiedän tuollaiset mitättömät sontaläjät. Ugh ole puhunut. niin ja mukavaa päivää sinne loosereitten Pohjanmaalle. Mitähän se ukkosi ja jumalasi sanoisi kun tietäisi näistä päivittäisistä palstakiusaamisestasi. Molemmat hylkäisi ja mitä sinulle jäisi. Äitisi vanhan lakanat. Kehtaatkin täällä matkia muita naisia samalla kun heitä miehiksi väität. Koskaan sinusta ei tule meidän muiden veroista joten jatka vaan katkeraa kakkasi. Ei ole multa pois. Naiselta. Olet tyhjäpää etkä muuksi muutu :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, olen miesvaltaisella alalla duunissa, tienaan enemmän kuin moni mies. En todellakaan muutu joksikin uskovaiseksi rumiluksen kotivaimoksi kuten sinä. Minussa on enemmän sisua eli miestä kuin siinä uskovaisessa ukossasi, joka on paitsi ruma, myös tyhmä ja nojaa kaikessa raamattuun. Olette luuseriperhe. Tiedän tuollaiset mitättömät sontaläjät. Ugh ole puhunut. niin ja mukavaa päivää sinne loosereitten Pohjanmaalle. Mitähän se ukkosi ja jumalasi sanoisi kun tietäisi näistä päivittäisistä palstakiusaamisestasi. Molemmat hylkäisi ja mitä sinulle jäisi. Äitisi vanhan lakanat. Kehtaatkin täällä matkia muita naisia samalla kun heitä miehiksi väität. Koskaan sinusta ei tule meidän muiden veroista joten jatka vaan katkeraa kakkasi. Ei ole multa pois. Naiselta. Olet tyhjäpää etkä muuksi muutu :)

Voi voi onpa sinulla paha olla kun toisten elämä noin vaivaa. Katso peiliin tarkemmin miten täynnä olet pahaa sisua.. ei käy kateeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi voi onpa sinulla paha olla kun toisten elämä noin vaivaa. Katso peiliin tarkemmin miten täynnä olet pahaa sisua.. ei käy kateeksi.

Et länkyittäisi tuolle trollille riviäkään, ellet kuvittelisi sitä naiseksi…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kyllä yhtään osaa sanoa, että kenet kuvittelit edelleen miespuolinen kirjoittelija yhyttäneesi tähän dialogiisi, en tiedä kuka on uskovainen perheenäiti pohjanmaalta tms, mutta se on varmaa, että joku yrittää kieliposkella uskoa kerrontaasi, ihan sama mitä sanot ja liittyykö se hänen kuvitelmiinsa. Olette surullisia molemmat tapaukset

• Anonyymi

Rakas nainen, olen sun. Ollaan ihania ihmisiä. Ehkä en sovi sulle. Palataan, Moi!

• Anonyymi

Sovit jos hän olet. Kukaan muu ei sovi. Mutta mieti itse mitä teet ja kenen kanssa.

• Anonyymi

Kun ei ole airoja ja paattia. Jos olisi niin olisi se kunnolla valtamerikelpoinen.

• Anonyymi

Albatrossi joka lepäämättä liitää, se on ystäväni vanha merimies.. en tiedä miksi tuo tuli mieleen sun kommentista.

• Anonyymi

No miksi sitten et ole Sirke. Haluan sut 🙂

• Anonyymi

Miksi en ole Sirke?:) Koska vanhempani ei ilmeisesti halunneet mulle Sirke nimeä.

• Anonyymi

Viettäisin sen sun kanssa , veikkaan että olet sirke 😗

• Anonyymi

En ole Sirke. Sanoin sen jo yöllä.

• Anonyymi

Hyvää vkl Sirke 😊

• Anonyymi

Aloituksen on tehnyt J-nainen irl Tiedän hänen olevan S. vkl olen kotona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloituksen on tehnyt J-nainen irl Tiedän hänen olevan S. vkl olen kotona.

Aloitus ei ole J tai S naiselta. Ei nyt eikä koskaan.

• Anonyymi

Ka byysissäni tiukasti.

• Anonyymi

Nyt on lauantai. yövyn hotellissa kai varmaan taas kerran....

• Anonyymi

Jos tietäisin olevani ihana mies sinulle, kutsuisin sinut ilman muuta mukaan. Mutku tiedän, etten ole niin tyydyn olemaan omaksi ilokseni yksin, vain itselleni ihana.

• Anonyymi

Mistä en tiedät varmaksi? ja vaikka se en olisi minä, voihan hän silti olla ihastunut vaikka satasella..

• Anonyymi

Minäkin tykkäisin susta,
      jos olisit pikimusta.

• Anonyymi

Sano jotain kaunista ja totta

Mulle

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4262
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      37
      2475
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      104
      2426
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      106
      2191
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1927
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1925
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1597
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1578
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1570
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      77
      1366
    Aihe