Uskomatonta, minkälaista kusetusta voikaan olla koko Pajakkakosken hoidosta vastaavan kalastuskunnan touhu voikaan olla! Lupamaksuja nostetaan ihan hyvillä mielin, mutta pyyntikokoisten kalojen istutus on näköjään lopetettu kokonaan! Ilmeisesti kalastuskunta luulee, että kalastajat ostavat lupia, vaikka koskesta ei tulisikaan muuta kuin säynäviä ja joku alamittainen taimen. Ymmärrän hyvin, että kosken kunnostus, joka sekään ei tainnut mennä ihan putkeen, söi varmaan melkoisen summan, mutta joku roti pitäisi olla istutuksissakin, mikäli meinaatte myydä lupia vielä tulevinakin vuosina! Itse erehdyin ostamaan luvat itselle ja pojille, mutta en tule ostamaan tulevana vuonna, enkä myöskään tule suosittelemaan paikkaa enää kenellekään ulkopuolisellekkaan ennenkuin koskesta alkaa saamaan edes jotain saalistakin. On tämän saman asian huomanneet todennäköisesti jo monet muutkin kalamiehet, sillä alkaa olemaan jo kalamiehet vähissä koko kosken alueella, mutta onhan siinä se hyvä puoli, että on paremmin tilaa! On kieltämättä noussut hinnat muuallakin, mutta siellä sentään istutetaan kalaakin, eikä pelkkiä mätirasioita!
Pajakkakosken kalastus
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606774- 1003482
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262820- 212478
- 272043
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3581852- 251720
- 321598
- 111562
- 491522