Ihminen joka käyttää Thermacelliä, ei ajattele omien lapsiensa tulevaisuutta. Hyönteiskadon kiihdyttäminen johtaa katastrofiin. Joukkotuhoaminen on ihmisellä verissä, kyse on vain siitä, mille itse annamme luvan. Markkinat antavat luvan ihan mille vain, mutta yksilöinä teemme valinnat.
Tappaja rannassa
12
141
Vastaukset
- Anonyymi
Ohjeiden mukaan käytettynä haittaa ei ole. Hyttysten pieni vähentäminen ei tuhoa luontoa.
- Anonyymi
Ihmisen pitäisi tehdä perusteellinen muutos syntyvyydessä ruokatottumuksissa kuluttamisessa maanviljelyssä autoilussa matkustelussa aivan kaikessa . Aloittaja on sata oikeassa ja että hyönteiskadolla on järkyttäviä seurauksia joista emme vielä edes tiedä. Niin kuin ilmastonmuutoksellakin.
Maapallon väestön määrän vähentäminen hallitusti 100-150 vuoden aikana auttaisi paljon. - Anonyymi
Viherpipertäjä on nyt vauhdissa. Jos joku tappaa terassiltaan tai parvekkeltaan hyttysiä niin maailma tuhoutuu uuuu.
- Anonyymi
Piipertäjä tai ei. Itsekkäät ahneet ja välinpitämättömät tämän paikan tärvää ja paskoo aivan kelvottomaksi. Niille juuri tulkoon joku perkeleen tauti ja putoaisivat pois vahvuudesta.
- Anonyymi
Ahneutta on yrittää tänne paratiisia että saa nauttia. Maailma ei lopu saasteihin
- Anonyymi
Koska tulee seuraava näin hyvä aktivointialoitus?
- Anonyymi
aktivointi aktivointi aktivointi
- Anonyymi
Penisilliini ja muut antibiotit on kiellettävä koska ne tappaa luonnon bakteereja.
- Anonyymi
Pitäisi kieltää lailla kaikki myrkyt.
- Anonyymi
Kaikki ne maat jotka ei noudata päästörajoitteita ja kippaavat jätteitä mereen ja joka paikkaan, niin boikottiin vaan ja kauppakieltoon tms.
Maailmanlaajuiset säännöt ja lait käyttöön ja samoin maailmanlaajuinen taho niitä valvomaan.- Anonyymi
Putlerin CCCP on juuri sopiva taho joka on kohta maailmanlaajuinen.
- Anonyymi
Ei liity tähän mitenkään mutta sinnekin tarvitaan samanlaiset ympäristölait,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821289Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021078Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611050Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ161978Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103953Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68866Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77725
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121724