Rauhallista lauantaita auringon paisteessa.
Muurahainen rakenteelle reittejään varpaiden vieressä. Kielot tuoksuvat ja linnut laulavat. Tuuli humisee hiljaa. Kahvikin maistuu ulkona paremmalta.
Kivaa viikonloppua. ;)
Kaunis kesäinen päivä
11
53
Vastaukset
Kiitos samoin. Kuulosti ihan kesältä. 🌼
- Anonyymi
Ja myös tuntuu ihan kesältä. :)
Anonyymi kirjoitti:
Ja myös tuntuu ihan kesältä. :)
No tänään onkin oikea kesä. Voi kun voisikin olla maalla nyt.
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
No tänään onkin oikea kesä. Voi kun voisikin olla maalla nyt.
Maalle olisi kyllä kiva olla kesällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maalle olisi kyllä kiva olla kesällä.
Maalla...
Anonyymi kirjoitti:
Maalla...
Melkein maalla asun. Ei vaan ole omakotitaloa ja omaa pihaa.
- Anonyymi
Kiitos samoin muurahaiset ovat palanneet kiipeävät samoja reittejään harvakseltaan tosin .Aurinko paistaa Kielot ja Sireenit tuoksuvat hyvin maistuu rannalla kahvi hyvää viikonloppua🌞😎
- Anonyymi
Sireenien tuoksu tuo mukanaan kesän. Saattaa olla myös jostain kantautuva grillin tuoksu. Kyllä sitä rannalla voisi kahvia juoda ja miksi ei ilman rantaa muualla luonnossa. Täytyy varoa, ettei herkkä hipiäinen nenä pala auringossa. :D
- Anonyymi
Lähiössä Helsingin jaksoin 1 h.kävellä. Ahdisti yksinäisyys. Johtui kai sitä en nähnyt kieloja en kuulut linnun lauluja.
- Anonyymi
Muuta nyt jo hittoon sieltä! Minä synt Helsinkiläinen en enää lähtis sinne ahdistaa kun käyn ja kun menen autooni loppuu ahdistus heti. Joskus tulin junasta metrosta Helsingin asemalle ja katsoin sitä tasatahtia marssivaa massavyörymää olin yksi niistä aamuisin ja halusin hypätä siitä oravanpyörälaumasta pois hyppäsin en ole ikinä katunut. Eteläinen merialue on mun koti.
- Anonyymi
Harmillista, valoisampaa kesää sinulle toivon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894230
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032383Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?342368Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972134Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321895
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881560- 291558
- 761321