käyttää niitä tiukkoja, pitkälahkeisia housuja shortsien alla? Olen vaan kiinnittänyt huomion, että tuomarit pyytävät (vaihto) vetämään lahkeen pelishortseista ylös.
Miksi niitä käytetään? Hyödyt? Luulisi, että helpompi pelata, jos niitä tiukkoja housuja ei olisi siellä alla.
Onko futiksessa pakko
3
163
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä. Onko niistä jotain hyötyä? Joku jalkapalloa sarjatasolla pelaava sen osaisi varmasti kertoa.
- Anonyymi
Tuohon aloittajan kyssäriin on pakko vastata, että hienoa, että alla yleensä käytetään jotain alushousuja. Joillakin suomalaisten seurojen peliasujen housut ovat niin paljastavia, että voisin vaikka lyödä vetoa, että alla ei ole mitään. Sen verran paljastavia ovat. Silmän iloa, ainakin naisille.
Tiedä sitten tekeekö sen yskittäiset pelaajat tarkoituksella, mukavuuden halulla vai jostain muusta syystä.
Osaatteko arvata, mistä joukkueesta on kyse? - Anonyymi
Saataisiin varmasti enemmän väkeä katsomoon, jos miehetkin pelaisivat lyhyissä shortseissa, kuten naiset lentiskentällä.
Tiedän, että jotkut (useimmat) pitävät boxereita pelihousujen alla, varmuuden vuoksi.
Ei kai siinä mitään sääntöä ole. Pitkälahkeiset boxerit tai vastaavat pitävät olla saman väriset pelihousujen kanssa. Tuomari tarkastaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?485968Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki613615- 1862779
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t162770mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132329- 362295
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/182097- 181965
- 1481409
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2821344