Mietin vain miksi tuossa on 4g? En tiedä onko enää myynnissä!
Nokia 3310 4g
3
616
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tue Suomen taajuuksia. Taisi olla tarkoitettu vain Kiinan markkinoille.
https://m.gsmarena.com/nokia_3310_4g-9046.php
https://suomimobiili.fi/hmd-global-julkaisi-uuden-nokia-3310-version-jossa-on-4g-yhteydet-ja-android/- Anonyymi
”Aloittaja kommentoi”
Itse ainakin käytän nettiä paljon puhelimella ja 4g tekniikka muutti paljon käyttöä muutama vuosi sitten. Ero 3G tekniikkaan älypuhelimissa oli huomattava. Jos miettii esim Honor 8 puhelinta joka oli käytössäni 2017 ja tätä Nokia 3310 4g niin eihän niissä ole mitään samaa! Mene hoitamaan pankkiasioita Nokia 3310 4g puhelimella, niin tulee hiki! Jopa kolmas älypuhelimeni vuonna 2013 pesi tuon päivitetyn 3310 4g n. Ja Nokia suoltaa näitä kehitysmaa puhelimia ulos koko ajan. Ei kait kukaan muu tee tätä!
Kaveri osti tuon mallin vain siksi kun hänellä oli aiemmin se alkuperäinen 3110 joka siihen aikaan olikin hyvä. Minun eka Nokia oli 5110 ja sen jälkeen oli monta nokiaa. Viimeinen oli lumia 710 eikä uutta tule enää koskaan. Eikä tule honor puhelimiakaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Aloittaja kommentoi”
Itse ainakin käytän nettiä paljon puhelimella ja 4g tekniikka muutti paljon käyttöä muutama vuosi sitten. Ero 3G tekniikkaan älypuhelimissa oli huomattava. Jos miettii esim Honor 8 puhelinta joka oli käytössäni 2017 ja tätä Nokia 3310 4g niin eihän niissä ole mitään samaa! Mene hoitamaan pankkiasioita Nokia 3310 4g puhelimella, niin tulee hiki! Jopa kolmas älypuhelimeni vuonna 2013 pesi tuon päivitetyn 3310 4g n. Ja Nokia suoltaa näitä kehitysmaa puhelimia ulos koko ajan. Ei kait kukaan muu tee tätä!
Kaveri osti tuon mallin vain siksi kun hänellä oli aiemmin se alkuperäinen 3110 joka siihen aikaan olikin hyvä. Minun eka Nokia oli 5110 ja sen jälkeen oli monta nokiaa. Viimeinen oli lumia 710 eikä uutta tule enää koskaan. Eikä tule honor puhelimiakaan.Tuo 4G onkin tarkoitettu yhteyden jakamiseen wlanin yli. Siihen tuollaiset peruspuhelimet missä on 4G sopii ihan hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745408- 332951
- 402644
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin262013Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401992Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291829- 951802
- 1691701
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241438Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941230