En itke sun perään

Anonyymi

Täällä on niin paljon noita miesten perään itkemisviestejä, että kirjoitan tän varmuuden vuoksi tiedoksi, jos hän mies lukee näitä. Tai ehkä joku muu lukee, joka on samassa tilanteessa.

Mä tykkäsin susta tosi paljon ja tykkään varmasti aina jollain tavalla. Minä en kuitenkaan täällä tai oikeassa elämässä itke sun perään, en kuolaa sun ulkonäköä tai seksikkyyttä enkä haaveile törmääväni suhun. Me ollaan aikuisia ihmisiä, ja tajutaan, että se, mitä meidän välillä oli, oli hauskaa ja söpöä, mutta ei mitään sen kummempaa.

Ajattelen kuitenkin aina sua lämmöllä. Nyt on aika antaa tilaa jollekin muulle.

24

842

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kelle tämän osoitit?

      • Anonyymi

        Eo ollut sulle.

        Ei keskisuomeen J-miehelle. Vai miten se meni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eo ollut sulle.

        Ei keskisuomeen J-miehelle. Vai miten se meni.

        No niin se meni...


    • Anonyymi

      Sen takia mä susta tykkäänkin.

      • Anonyymi

        No mut saa tykätä. Se ei oo kiellettyä.


    • Anonyymi

      Joopa joo, ihan niinkuin me ei ymmärrettäis, että nämä miehen perään itkemisviestit on sinun aloituksia tehtailevan miehen ikiaikainen märkä fantasia ja se ainoa tapa millä yrität naisten mielenmaisemaa performoida. Tämänkin aloituksen kliseet puhuu sen puolesta ja puhut itsestäsi aina kolmannessa persoonassa kuten muut tekisi lähinnä ironisessa räppibiisissä. ihan hyvin olisit voinut kirjoittaa sinämuodossa, mutta kai se on jotenkin majesteetillisempaa noin.

    • Anonyymi

      Ajatus ja aikuisuus alkaa aalla.

    • Anonyymi

      Minä en kirjoittanut tuota. 👩🏼

      • Anonyymi

        No et niin, kun minä kirjoitin. 👩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No et niin, kun minä kirjoitin. 👩

        Kyllä tämä on yksi nukketeatteri. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tämä on yksi nukketeatteri. 😂

        Jos näihin provodialogeihin sattuu lujasti uskomaan, niin kyllä


    • Anonyymi

      Meidän kasviksia en ole grillannut.

    • Anonyymi

      Laihduta niin helpottaa katkeruus

      • Anonyymi

        Osta uusi pää niin saatat saada päätöksen juntismiisi


      • Anonyymi

        Ai sinunkin taakkojen edestä? Sivusta


      • Anonyymi

        Mun ei tarvii laihduttaa. Ei siksi, että olisin hyvä tälläisena kuin olen, vaan koska olen täydellinen.

        Tuo ylläoleva kommentti ei ole multa, mutta oon vähän samaa mieltä. Vastenmielisintä ihmisissä on ilkeys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osta uusi pää niin saatat saada päätöksen juntismiisi

        No ei nyt tarvitse hermostua ystävällisestä neuvosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun ei tarvii laihduttaa. Ei siksi, että olisin hyvä tälläisena kuin olen, vaan koska olen täydellinen.

        Tuo ylläoleva kommentti ei ole multa, mutta oon vähän samaa mieltä. Vastenmielisintä ihmisissä on ilkeys.

        Juurikin noin. Katkera aloitus täysin anonyymisti, jotta se koskettaisi jotenkin mahdollisimman montaa. Jos tuntee noin hyvin, sitä katkeruutta ei tarvii tällä palstalla levittää, vaan hoitaa asia muuten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin noin. Katkera aloitus täysin anonyymisti, jotta se koskettaisi jotenkin mahdollisimman montaa. Jos tuntee noin hyvin, sitä katkeruutta ei tarvii tällä palstalla levittää, vaan hoitaa asia muuten.

        Kun en mä oo katkera, ei mulla oo mitään syytä olla.

        Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun en mä oo katkera, ei mulla oo mitään syytä olla.

        Hyvää yötä.

        Miksi sitten hermostut ihan vähäpätöisestä kommentista. Tais kalikka napsahtaa nilkkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun en mä oo katkera, ei mulla oo mitään syytä olla.

        Hyvää yötä.

        Ai nyt sitä toivotellaan hyvää yötä. Mukava mennä tutimaan, kun ensin heittää katkerat mällit toisten niskaan. On kyllä otsaa.


    • Anonyymi

      Itket varmasti kun kieltäjä myöntää tekevänsä toisin kuin sanoo, aivan samoin kuten putlerin hallinto tekee.

      Nyt on aika antaa tilaa yöunelle tai kymmenelle kaljalle. Hyvää yötä.

    • Anonyymi

      Kiitos tiedosta

    • Anonyymi

      Ei tarvitse

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe