Täällä on niin paljon noita miesten perään itkemisviestejä, että kirjoitan tän varmuuden vuoksi tiedoksi, jos hän mies lukee näitä. Tai ehkä joku muu lukee, joka on samassa tilanteessa.
Mä tykkäsin susta tosi paljon ja tykkään varmasti aina jollain tavalla. Minä en kuitenkaan täällä tai oikeassa elämässä itke sun perään, en kuolaa sun ulkonäköä tai seksikkyyttä enkä haaveile törmääväni suhun. Me ollaan aikuisia ihmisiä, ja tajutaan, että se, mitä meidän välillä oli, oli hauskaa ja söpöä, mutta ei mitään sen kummempaa.
Ajattelen kuitenkin aina sua lämmöllä. Nyt on aika antaa tilaa jollekin muulle.
En itke sun perään
24
758
Vastaukset
Kelle tämän osoitit?
- Anonyymi
Eo ollut sulle.
Ei keskisuomeen J-miehelle. Vai miten se meni. Anonyymi kirjoitti:
Eo ollut sulle.
Ei keskisuomeen J-miehelle. Vai miten se meni.No niin se meni...
- Anonyymi
Sen takia mä susta tykkäänkin.
- Anonyymi
No mut saa tykätä. Se ei oo kiellettyä.
- Anonyymi
Joopa joo, ihan niinkuin me ei ymmärrettäis, että nämä miehen perään itkemisviestit on sinun aloituksia tehtailevan miehen ikiaikainen märkä fantasia ja se ainoa tapa millä yrität naisten mielenmaisemaa performoida. Tämänkin aloituksen kliseet puhuu sen puolesta ja puhut itsestäsi aina kolmannessa persoonassa kuten muut tekisi lähinnä ironisessa räppibiisissä. ihan hyvin olisit voinut kirjoittaa sinämuodossa, mutta kai se on jotenkin majesteetillisempaa noin.
- Anonyymi
Ajatus ja aikuisuus alkaa aalla.
- Anonyymi
Minä en kirjoittanut tuota. 👩🏼
- Anonyymi
No et niin, kun minä kirjoitin. 👩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No et niin, kun minä kirjoitin. 👩
Kyllä tämä on yksi nukketeatteri. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tämä on yksi nukketeatteri. 😂
Jos näihin provodialogeihin sattuu lujasti uskomaan, niin kyllä
- Anonyymi
Meidän kasviksia en ole grillannut.
- Anonyymi
Laihduta niin helpottaa katkeruus
- Anonyymi
Osta uusi pää niin saatat saada päätöksen juntismiisi
- Anonyymi
Ai sinunkin taakkojen edestä? Sivusta
- Anonyymi
Mun ei tarvii laihduttaa. Ei siksi, että olisin hyvä tälläisena kuin olen, vaan koska olen täydellinen.
Tuo ylläoleva kommentti ei ole multa, mutta oon vähän samaa mieltä. Vastenmielisintä ihmisissä on ilkeys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osta uusi pää niin saatat saada päätöksen juntismiisi
No ei nyt tarvitse hermostua ystävällisestä neuvosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun ei tarvii laihduttaa. Ei siksi, että olisin hyvä tälläisena kuin olen, vaan koska olen täydellinen.
Tuo ylläoleva kommentti ei ole multa, mutta oon vähän samaa mieltä. Vastenmielisintä ihmisissä on ilkeys.Juurikin noin. Katkera aloitus täysin anonyymisti, jotta se koskettaisi jotenkin mahdollisimman montaa. Jos tuntee noin hyvin, sitä katkeruutta ei tarvii tällä palstalla levittää, vaan hoitaa asia muuten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin noin. Katkera aloitus täysin anonyymisti, jotta se koskettaisi jotenkin mahdollisimman montaa. Jos tuntee noin hyvin, sitä katkeruutta ei tarvii tällä palstalla levittää, vaan hoitaa asia muuten.
Kun en mä oo katkera, ei mulla oo mitään syytä olla.
Hyvää yötä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä.Miksi sitten hermostut ihan vähäpätöisestä kommentista. Tais kalikka napsahtaa nilkkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä.Ai nyt sitä toivotellaan hyvää yötä. Mukava mennä tutimaan, kun ensin heittää katkerat mällit toisten niskaan. On kyllä otsaa.
- Anonyymi
Itket varmasti kun kieltäjä myöntää tekevänsä toisin kuin sanoo, aivan samoin kuten putlerin hallinto tekee.
Nyt on aika antaa tilaa yöunelle tai kymmenelle kaljalle. Hyvää yötä. - Anonyymi
Kiitos tiedosta
- Anonyymi
Ei tarvitse
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894240
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032393Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?352389Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972144Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321905
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881560- 291558
- 761331