Rakkaan tykkivene.

Anonyymi

Olisin valmis ottamaan vaikka piipun suuhun tai katsomaan suoraan piippuun ,

suojellessani pattyan ehtymättömiä kannabiz-varastoja.

Jos meriyhteydet suljetaan, kippari numball vie varmasti tykkiveneillään kuolemaa halveksuen ne kauniisti kimaltelevat hartsilatvaiset kepit suojaan salaisille saarille - joita ei näy edes kiinalaisissa sotilaskartastoissa.

5

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaahas että silleen, Tyttö 2010 haaveilluusioeedenissään lautapoikana tinderlumpurkaisensa ne rakentelee internetimuroiduille päikkäripaikkaa puuhun ja kloonilaiffi maatalousflösönsä kanssa kullanmuruineen menee vesipustoon, kun kläpillä savuasauna lämpenee ja suomi-thai haaveilluusioperhe menee tarkkailemaan kaikkinaista totuutta lintsille.

      Kaikki siis hyvin Pattayan Savossa.

      Ai että miten täällä Chiang Maissa ... no ei ole ollut tarvetta pakastella 40 kg sinttejä.
      Sen sijaan on tullut hankittua pakkaseen suoraan tuottajalta markkinahintaan tuoretta lihaa. On myös pari akvaviittipulloa snapsitarkoituksiin.

      • Anonyymi

        Hei sun heiluvilles senssu... mistä ostit avkatiittiä chiang maissa, täälä hua hinissä ei saa?
        Viimeksi kun kävin, siellä suomessa, ostin skåne akvatiittiä, kaksi pulloa, tulijasisiksi, ne on jo snapsauteltu. Skåne akvatiitti on mausteisenpaa kuin tavallinen.
        Oletko juonut koskaan käärme viinaa, sellaista juovat täällä, naapurin mummo tekee, laitaa pulloon sylkevän copran ja, jotain intialaisia mausteita.
        By NumBall HHN 61v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei sun heiluvilles senssu... mistä ostit avkatiittiä chiang maissa, täälä hua hinissä ei saa?
        Viimeksi kun kävin, siellä suomessa, ostin skåne akvatiittiä, kaksi pulloa, tulijasisiksi, ne on jo snapsauteltu. Skåne akvatiitti on mausteisenpaa kuin tavallinen.
        Oletko juonut koskaan käärme viinaa, sellaista juovat täällä, naapurin mummo tekee, laitaa pulloon sylkevän copran ja, jotain intialaisia mausteita.
        By NumBall HHN 61v.

        Eedenissä on kalapitoiset rekkamiessafkat seuraavat viikot.

        Lihan ja kalan säilyvyys pakastimessa
        Naudanliha 6-9 kk
        Sianliha 3-6 kk
        Broileri 3-6 kk
        Jauheliha 2-3 kk
        Tuore kala 1-2 kk
        Savustettu kala 1-2 kk


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei sun heiluvilles senssu... mistä ostit avkatiittiä chiang maissa, täälä hua hinissä ei saa?
        Viimeksi kun kävin, siellä suomessa, ostin skåne akvatiittiä, kaksi pulloa, tulijasisiksi, ne on jo snapsauteltu. Skåne akvatiitti on mausteisenpaa kuin tavallinen.
        Oletko juonut koskaan käärme viinaa, sellaista juovat täällä, naapurin mummo tekee, laitaa pulloon sylkevän copran ja, jotain intialaisia mausteita.
        By NumBall HHN 61v.

        Mutta itse asiassa kiinnostuin onko tuo käärmeviina todellakin miehekästä potenssia nostattava vakavassa määrin?


    • Anonyymi

      Haluatko tykin piippujen putsariksi tykkiveneeseen?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1661
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1258
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      63
      1145
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      192
      919
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      878
    6. 69
      768
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      760
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      705
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      654
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      630
    Aihe