No tietysti lähtökohtaisesti maksan ne prosentit peruutuksesta jotka kuuluu. En edes tarkemmin katsonut mutta eiköhän 1500-2000e tule maksettavaa. Voi tosin olla että riitautan asian enkä maksa mitään.
Kokeilin nyt volvon XC40 sähköautoa ja voi pojat mikä peli. Voimaa on noin tuplaten samaan hintaan kuin toyota nelikkona. 408hv vaan tekee ajamisesta mahtavaa. Toyotan sähköauto volvoon verrattuna on kuin puolivalmiste. Olisimpa tiennyt aiemmin.
Olen aina ajanut toyotalla kun ovat hyviä autoja. En vain tiennyt että samaan hintaan saa myös premiumia.
Peruin Bz4x tilauksen. Myyjä ei kertonut ettei ole akun esilämmitystä
10
2188
Vastaukset
- Anonyymi
Hihihihii. Sit sä heräsit ja kaikki olikin vain märkää unta. Heheheheh
- Anonyymi
Onhan noi toyot aivan käsittämättömän kalliita. Maine luotiin halvalla hinnalla ja kohtalaisella laadulla, nyt laatu laskenut, kori ruoatuu ja silti samaan hintaan saa laadukkaan eurooppalaisen.
Esilämmitys toki puuttuu mutta myös ruosteenesto. Ja jarrut, kunhan tulee pakkaset. - Anonyymi
Toyota myy parhaiten kuten laatuautolle kuuluukin.
- Anonyymi
Ei Suomen oloihin tehty versio.
- Anonyymi
Toyotasta tulossa Teslan paras mainos. Muutaman valitettavasti pitää sormensa polttaa, ennen kuin ymmärtävät miksi Tesla on paljon parempi valinta.
- Anonyymi
Ei Tesla ole täydellinen. https://www.iltalehti.fi/sahkoautot/a/4df96add-fb47-41c4-9004-bb7c1458e16e
Eli ei enään sexiä samaan aikaan kun Tesla automaattiohjaa. :D
- Anonyymi
Mulle puhuttiin et ne on maakohtasia,jos autoa ei voi lataa enää -20c en mää tee sillä mitään enkä laita 50 tonttuu kesä autoon mulla on suullinen sopimus et perun auto tilauksen jos sitä ei voi käyttää ympäri vuoden.myyköön sellaselle joka ajaa vain kesällä (
- Anonyymi
Tolloloota on pappa-auto. Papat ajavat vain päivävalossa ja hyvällä säällä. Yritys käyttää tollolootaa kovalla pakkasella on selkeä käyttövirhe.
- Anonyymi
Tottakai sitä voi ladata alle -20 kelissä. Pikalataus vain on hidasta. Ihan sama juttu kuin KIAn ja Huyndain kanssa. Niissäkään ei ole akun esilämmitystä sähköllä.
MUTTA Toyotatalla on jotain uutta kuviossa koska ainakin -5 kelissä pitäisi toimia pikalataus liki kuten kesällä ilman etukäteislämmitystä tai sitten lämpöpumppu lämmittää akkua ajon aikana. Tästäkin on jotain väitteitä esitetty palstoilla.
XC40 on varmasti hyvä sähköauto. Volvot on muutenkin hyviä pelejä. Siinä ei pahasti voi mennä vikaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tolloloota on pappa-auto. Papat ajavat vain päivävalossa ja hyvällä säällä. Yritys käyttää tollolootaa kovalla pakkasella on selkeä käyttövirhe.
Satuitko lukemaan Teslasta TM talvitestissä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311031
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452483- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6956Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952