Kaunista lempeää huomenta

Mukavaa kesäistä sunnuntaita 🌼🌼🌼🌼🌼

☁️🏰☁️

16

105

Äänestä

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No sillä lailla. Siitä se taas prinssineidolla lähtee.

• Mikään neito en ole. Kommenttisi oli täysi turhake.

• Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

Mikään neito en ole. Kommenttisi oli täysi turhake.

Prinsessa sitten.

• Anonyymi kirjoitti:

Prinsessa sitten.

Mene nukkumaan.

• Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

Mene nukkumaan.

:DD äkäinenkin näemmä. :D

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko mustis? Heti aamusta kommentoimassa ilkeästi ja ilkkumassa.

• Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

Oletko mustis? Heti aamusta kommentoimassa ilkeästi ja ilkkumassa.

Ei kun totuudentorvi.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kun totuudentorvi.

Mikä totuus? En ole nainen jos niin luulet. Kiitos ketjuni sotkemisesta. Mitä teet täällä yleensäkin? Onko laskuhumala?

• Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

Mikä totuus? En ole nainen jos niin luulet. Kiitos ketjuni sotkemisesta. Mitä teet täällä yleensäkin? Onko laskuhumala?

Herään :) No jos se maidosta tulee?

• Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

Sotkemisesta? Saisit kiittää minua pikemminkin. Olen ainoa keskustelija tässä :D

• Anonyymi kirjoitti:

Sotkemisesta? Saisit kiittää minua pikemminkin. Olen ainoa keskustelija tässä :D

Ei kiinnosta jonkun random jäbän kanssa väitellä. Osaat olla oikea vattupää. Jäikö nainen eilen saamatta vai mikä risoo?

• Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

Ei kiinnosta jonkun random jäbän kanssa väitellä. Osaat olla oikea vattupää. Jäikö nainen eilen saamatta vai mikä risoo?

Täti, älä ragee.

• Anonyymi kirjoitti:

Täti, älä ragee.

Mene hesalainen mopojonne nyt jonnekin muualle rölläämään. Minä palstan kiinni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Prinsessa sitten.

Hse hyvä ihminen apua jo itsellesi. Tämä periaatteessa hyvällä sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sinä yleensä aina tuon miehen ketjuissa olet ainoa keskustelija, varsinkin silloin k,un hän esittää naista palstalla. En paljoa tällä ylpeilisi, mutta sulla on sun päähänpintttymät ja aloittajamiehellä omansa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistatko sinä, jolka osallistut tämän miehen monologeihin ja feikkidialogeihin juuri tämän saman teeman yhteydessä poranneesi, että kuinks joku on mielestäsi tuhonnut sinun elämäsi omilla prinsessaleikeillään ja heittelit jopa itsetuhoisia, kunnes puolen tunnin sisään tormistauduit ja jatkoit samaan malliin? Se on kuule ihan sinun omaa syytäsi jos pilaat maineesi maalittelemalla ja väittämällä olemattomia. Minä en näe mitään syytä himmailla pohdintojani, sillä sellaisia syitä ei ole tarpeeksi tarjottu. Mukavaa päivää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      78
      3164
    2. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      373
      1178
    3. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      65
      805
    4. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      805
    5. Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?

Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s
      Sinkut
      267
      676
    6. Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon

Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä
      Maailman menoa
      152
      644
    7. Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas

Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      610
    8. Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen

Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel
      Ikävä
      31
      588
    9. Sysmä tarvitsee päätöksiä

Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen
      Sysmä
      17
      545
    10. Älä katoa elämästäni

Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan
      Ikävä
      30
      528
    Aihe