perheessä? Minä olen tehnyt niin, että omat lapset on ykkösiä, ja miehen ja mun ovat kakkosia ja miehen ovat kolmosia, näin pystymme jakamaan kototyöt ja asiat kersojen kesken.
Mun lapset pääsee vähän vähemmällä kun osaavat jo kaiken, kun olen opettanut, yhteiset lapset vasta opettelevat ja miehen kolmet sitten tekevät suuremmat hommat, kun eivät osaa mitään. Heitä pitää ohjata palon ja vahtia. Epäsiistejä ja holtittomia laiskoja.
Nin vieraiden ollessa ja muualla, kun sanoo että komoset hakekaan ja viekää, niin kukaan ei määrää jaottelua sillon. Ykkösiä harvoin tarvii komentaa he osaavat kaiken , siis mun omat lapset.
Kätevä jaottelu meillä toimii.
Kun sanoo et kolmoset viekää roskat niin se on selvää. Usein he eivät kjuitenkaan vie, vaan on vietävä itse. Mutta eiköhän he opi kun ei anna periksi.
Äitipuolen vastuu on suuri, opettaa kakarat omatoimisiksi ja pavelemaan äitipuolta. On kiva kun kakaroita on paljon, voi komentaa, se on arasta äitipuolen osassa. Mies on niin paljon töissä, että mun vastuulla on kasvattaminen ja komentaminen.
Töihin en voi mennä kun kotona on niin paljon lapsia, ja olen niin kauniskin, ei voi mennä. Olen lapsille tarpeellinen että on panostettava kotiin. Onneksi olen heille olemassa, he tarvivat nyt minua ohjaamassa.
Miten jaottelette lapset uudessa
Anonyymi
0
50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2004128- 2413304
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12331En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792245Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851933Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391589- 1361236
- 481208
- 151188
- 991111