Dailykanban julistaa Toyota Groupin maailman suurimmaksi autonvalmistajaksi 2022.
Ero Toyota Groupin ja Volkswagen Groupin välillä on yksinkertaisesti Volkswagenille liian masentavan suuri ja erovain kasvaa jatkuvasti.
Kun Volkswagen jatkaa nykyistä kehityskulkuaan, se päättää vuoden noin 7 miljoonalla yksiköllä, mikä on kaukana Toyotan yli 10 miljoonasta vuodesta.
Volkswagen on Toyotaa jäljessä huhtikuun lopussa jo peräti miljoona autoa.
https://dailykanban.com/2022/05/30/dailykanban-declares-alleged-battery-skeptic-worlds-largest-automaker-2022-yes-2022-and-a-volkswagen-insider-explains-why-his-company-is-falling-way-behind/
Toyota on julistettu vuoden 2022 maailman suurimmaksi autonvalmistajaksi 3 miljoonan auton erolla
48
852
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ei ei. Kyllä Klongswagen pesee kaikki, ainakin korjaamoilla se on selvästi yleisin.
- Anonyymi
.....ja takuukin Klonksvaakenissa peräti kaksi vuotta.
- Anonyymi
Toyotan poikkeuksellisen suuri luotettavuus on iso osa sen suosiota ympäri maailman.
- Anonyymi
Hihii, hauska vitsi.
- Anonyymi
Missä asiassa se Toyota on jäänyt jälkeen muita autonvalmistajia kun se valmistaa ja myy neljässä kuukaudessa miljoona autoa enemmän kuin kakkoseksi jäänyt ja tekee rajua tulosta.
Niin, että missä??- Anonyymi
Jälkeen jääneitä ovat vain onnettomat VW konsernin omat pojat säälittävine soperruksineen.
- Anonyymi
Tuo ero on revennyt siksi koska Toyota osaa paremmin koko valmistuksen ketjun. Toyota ei kärsi komponenttipulasta siinä määrin kuin VW.
Kyseessä ei siis ole se että autot olisi parempia tai huonompia vaan siitä että Toyotan voi ostaa mutta volkkareita ei kun eivät pysty toimittamaan.
Osaamisasia tuo komponttien hankintaketjun hallinta tietysti on.- Anonyymi
Komponettipula vaivaa muita valmistajia. Toyota on niin vanhanaikainen, että siihen löytyy komponentit vaikka purkaamolta. Toyotat menevät kaupaksi lähinnä kehitysmaissa.
Muut keskittyvät sähköautojen valmistukseen. Toyota kuihtuu pian pois. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Komponettipula vaivaa muita valmistajia. Toyota on niin vanhanaikainen, että siihen löytyy komponentit vaikka purkaamolta. Toyotat menevät kaupaksi lähinnä kehitysmaissa.
Muut keskittyvät sähköautojen valmistukseen. Toyota kuihtuu pian pois.Toiveiden tynnyristäkö huudat? Paniikki ja epätoivoko jo vallannut pienen mielen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Komponettipula vaivaa muita valmistajia. Toyota on niin vanhanaikainen, että siihen löytyy komponentit vaikka purkaamolta. Toyotat menevät kaupaksi lähinnä kehitysmaissa.
Muut keskittyvät sähköautojen valmistukseen. Toyota kuihtuu pian pois.Maailman suvereeni ykkönenkö kuihtuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Komponettipula vaivaa muita valmistajia. Toyota on niin vanhanaikainen, että siihen löytyy komponentit vaikka purkaamolta. Toyotat menevät kaupaksi lähinnä kehitysmaissa.
Muut keskittyvät sähköautojen valmistukseen. Toyota kuihtuu pian pois.Maailan suurimmat talousmahdit ovat Toyotan suurimmat markkina-alueet:
"Yhdysvallat oli Toyotan suurin yksittäinen markkina-alue 2,24 miljoonalla autolla, mutta Kiina on jo noussut kakkoseksi lähes 920 000 autolla."
Euroopassa Toyotan suurin markkina-alue on Englanti toisena Italia ja kolmaantena Saksa.
- Anonyymi
Tapelkaa vain, kumpi yhtiö tekee enemmän autoja, mutta kumpikin yhtiö jää jälkeen, kun katsotaan, mikä on pörssin arvokkain autonvalmistajayhtiö. Se on Tesla, ylivoimaisesti.
- Anonyymi
Mitäs tappelemista siinä on? Tilaston faktatietoa Toyotan rajusta etumatkasta!
- Anonyymi
Skoda-suvakit ja muut transsut ulisee, Toyota se vain menestyy.
- Anonyymi
Toyotasta tulee pian myös arvokkain autonvalmistaja.
- Anonyymi
Eiköhän BYD mene kohta ohi Toyotasta yhtiön arvossa. Sehän vasta aloittelee markkinointia Kiinan ulkopuolelle. Aivan kuten Toyota teki 60-luvulla.
- Anonyymi
Hyvä kun nuita volkkareita myydään kuitenkin aika paljon..pitäähän remonttimiehilläkin olla hommia.
- Anonyymi
Volkswagen pysyy pystyssä ainoastaan korjaamotuloilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Volkswagen pysyy pystyssä ainoastaan korjaamotuloilla.
Ei voi pyä pystyssä noin pienellä myynnillä kun määräaikaishuollotkin jäävät pois.
- Anonyymi
Neljässä kuukaudessa miljoona autoa enemmän. Mietipä sitä.
- Anonyymi
Kiinasta saa halpaa ja vanhentunutta microsirua ja siinä se "menestyksen" salaisuus.
- Anonyymi
Ei sitä pysty miettimään. Itkettää.
- Anonyymi
Aasiassa on kinkki kuluttajia, siis aivan sikana ja loput ameriikas?😣😣
- Anonyymi
Kun maailmassa on lamaa ja taantumaa, niin halpistuote myy ja Toyotaa on saatavana kun heillä ei ole osapulaa kun käyttävät halpaa ja vanhentunutta tekniikkaa jota ei paremmat valmistajat käytä.
- Anonyymi
Oliko jokin tutkimusviite? Jos ei niin omiasi vain loruilet.
- Anonyymi
Tarkoitatko että ihan Ukrainasta, entisestä neuvostoliitosta konsernille on tulossa jotain huipputekniikkaa?
- Anonyymi
Mietipä mitä tuo tarkoittaa sitä taustaa vasten, että Toyota valmisti maailmansuurimpana autonvalmistajan tämän vuoden neljän ensimmäisen kuukauden aikana miljoona autoa enemmän kuin kakkonen eli Volkawagen. Eikä ollut osapulaa, vaikka toyotan tekniikka on kaikkein uusinta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietipä mitä tuo tarkoittaa sitä taustaa vasten, että Toyota valmisti maailmansuurimpana autonvalmistajan tämän vuoden neljän ensimmäisen kuukauden aikana miljoona autoa enemmän kuin kakkonen eli Volkawagen. Eikä ollut osapulaa, vaikka toyotan tekniikka on kaikkein uusinta.
Niin. Mietipä sitä.
- Anonyymi
Toyota on paras hun-laatusuhteeltaan. Erittäin luotettavaksi todettu auto.
https://www.is.fi/autot/art-2000008886438.html
- Anonyymi
Valehtelija puhuu 90-luvun tekniikasta vaikka Toyotan tekniikka on tätä päivää kuten 5G.
- Anonyymi
Euroopaalaiset ovat sen sijaan jämähtäneet pikkuturboihinsa.
- Anonyymi
Volkkarille on jäänyt luu käteen.
- Anonyymi
Toyota keskittyy halpoihin kinnereihin ja silloin pitää saada myytyä määrää.
Toinen strategia on myydä kalliimman luokan autoja ja näin saadaan parempi taloudellinen tulos paljon pienemmällä autojen määrällä.
VW Group on tällä hetkellä liikevaihdollisesti maailman suurin autonvalmistaja.- Anonyymi
Huijaamisella ja siitä aiheutetulla liikevaihdolla on sitä epäilemättä mutta kaikkeen muuhun on syytä suhtautua varauksella. Historiasta on opittu. Toyota myy maailmassa eniten autoja. Se on fakta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huijaamisella ja siitä aiheutetulla liikevaihdolla on sitä epäilemättä mutta kaikkeen muuhun on syytä suhtautua varauksella. Historiasta on opittu. Toyota myy maailmassa eniten autoja. Se on fakta!
Maailmassa on paljon köyhyyttä ja varsinkin kinkejä eri muodoissa ja sinne sitä halpaa kuraa uppoaa.
Meillä Euroopassa osataan arvostaa parempia autoja ja ne täällä myy paremmin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maailmassa on paljon köyhyyttä ja varsinkin kinkejä eri muodoissa ja sinne sitä halpaa kuraa uppoaa.
Meillä Euroopassa osataan arvostaa parempia autoja ja ne täällä myy paremmin.Meillä Suomessa on Trafi joka tilastoi ajoneuvojen ensi rekisteröintejä. Sielläkin mennään Toyota edellä ja muut kaukana perässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä Suomessa on Trafi joka tilastoi ajoneuvojen ensi rekisteröintejä. Sielläkin mennään Toyota edellä ja muut kaukana perässä
Valitettavasti vain merkkikohtaisissa ja mallikohtaisissa Toyota pärjää, mutta kun mennään valmistaja kohtaisiin lukuihin, niin VW myy yli 50% enemmän kuin Toyota.
Se harmittaa kovasti ja omapoika yrittää kieltää faktat ja numerot. Hauskaa kiukkua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti vain merkkikohtaisissa ja mallikohtaisissa Toyota pärjää, mutta kun mennään valmistaja kohtaisiin lukuihin, niin VW myy yli 50% enemmän kuin Toyota.
Se harmittaa kovasti ja omapoika yrittää kieltää faktat ja numerot. Hauskaa kiukkua.Oiskohan niin mitätön asia kuluttajan ja auton ostajan kannalta tuo valmistavan merkin omistajuus että Trafiakaan ei moinen yhteenlasku kiinnosta pätkääkään. Jos noin isossa konsernissa ole ainuttakaan valmistajaa joka kykenisi valmistamaan autoja jotka kelpaisivat paremmin kuin Toyota niin jotain ongelmaahan silloin on?
- Anonyymi
Toyota tekee arvostetuimmat ja halutuimmat autot.
Myynnissä se näkyykin.- Anonyymi
Niin arvostettuja, että ovat kaikissa testeissä ja vertailussa viimeinen maanosasta riippumatta.
Ei halutuin, mutta halvin. Hihii! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin arvostettuja, että ovat kaikissa testeissä ja vertailussa viimeinen maanosasta riippumatta.
Ei halutuin, mutta halvin. Hihii!Elokuun lähetessä loppuaan ja uusia myyntilukuja venttaillessa, alkaa konsernin leiristä itkunsekainen soperrus.🤣
Vinkkinä, kannattaisi tehdä ne kinnerit sellaisiksi että joku niitä haluaisi ostaakin mutta kun laatu on tätä: https://www.is.fi/autot/art-2000009012451.html - Anonyymi
Globaalistikin kun tuo ero johtavan Toyotan ja kriminaalikonsernin välillä on jo miljoonia autoja vuositasolla niin onhan se melkoista tervan juontia ja katkeraa kalkkia. Olettaisin! Merkkinähän maailmassa vw on ollut jo marginaalissa aika pitkään. Huijaamallakaan ei onnistunut nousemaan suhmuroinnin suosta vaikka yritystä oli aina Amerikassa asti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Globaalistikin kun tuo ero johtavan Toyotan ja kriminaalikonsernin välillä on jo miljoonia autoja vuositasolla niin onhan se melkoista tervan juontia ja katkeraa kalkkia. Olettaisin! Merkkinähän maailmassa vw on ollut jo marginaalissa aika pitkään. Huijaamallakaan ei onnistunut nousemaan suhmuroinnin suosta vaikka yritystä oli aina Amerikassa asti
Toisilla on ollut osapulaa ja toiset tekee halpaa kuraa isoja määriä, entä sitten.
Vai VW marginaalissa, maailman ykkönen liikevaihdossa. Mitä omapoika tähän inttää? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisilla on ollut osapulaa ja toiset tekee halpaa kuraa isoja määriä, entä sitten.
Vai VW marginaalissa, maailman ykkönen liikevaihdossa. Mitä omapoika tähän inttää?Ostajapula on paha. vw ei kauppa käy, golffikin lopetetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisilla on ollut osapulaa ja toiset tekee halpaa kuraa isoja määriä, entä sitten.
Vai VW marginaalissa, maailman ykkönen liikevaihdossa. Mitä omapoika tähän inttää?Inttäminen tarkoittaa sitä kun ei viralliset myyntitilastot kelpaa sellaisenaan vaan pitää alkaa inttämään jotain muuta. Tuntuuko tutulta vai Etkö tiennyt? Milloin muuten saattohoidossa olevan golfin hautajaisia vietetään? Kituuko vielä kauan?
- Anonyymi
VW on matkalla yhä syvemmälle rupumerkkien keskelle.
- Anonyymi
Paljon pikkusinttejä samassa kolhoosissa tarkoittaa juurikin sitä ongelmien kirjoa joita mediat ovat meille kertoneet
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241556- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!701242- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18962Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865