Olen 14 ja mulla alkoi varmaan menkat maaliskuussa. Valkovuotoa on tullut jo noin vuoden. Ekaa kertaa tuli tosiaan maaliskuussa. Sen jälkeen toiset normaalisti huhtikuussa. Toisten jälkeen oli kaksi välipäivää jonka jälkeen tuli kahtena päivänä peräkkäin. Sen jälkeen ei ole tullut. Noista toisista on kumminkin vajaa kaksi kuukautta. Onko normaalia? Valkovuotoa tulee runsaasti melkein joka päivä. Olen myös miettinyt onko mämä vielä edes menkat, koska vuoto on aina tullut ulosteen kanssa samaan aikaan wc pönttöön.
Plz! Help me! On niin epävärma olo!🥺😰
Epäsäännölliset kuukautiset
Anonyymi
2
184
Vastaukset
- Anonyymi
Kuukautiset voivat olla alussa epäsäännölliset ja se on ihan normaalia.Ja jos sulla tulee virsatessa kanssa verta pönttöön kun on menkat niin se on ihan normaalia.Tätä tapahtuu myös aikuisena.Ja sitä ei kannata pelästyä.
- Anonyymi
Kiitos! Tätä on kyllä tullut stressattua!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643235Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1002197- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132