Olen 14 ja mulla alkoi varmaan menkat maaliskuussa. Valkovuotoa on tullut jo noin vuoden. Ekaa kertaa tuli tosiaan maaliskuussa. Sen jälkeen toiset normaalisti huhtikuussa. Toisten jälkeen oli kaksi välipäivää jonka jälkeen tuli kahtena päivänä peräkkäin. Sen jälkeen ei ole tullut. Noista toisista on kumminkin vajaa kaksi kuukautta. Onko normaalia? Valkovuotoa tulee runsaasti melkein joka päivä. Olen myös miettinyt onko mämä vielä edes menkat, koska vuoto on aina tullut ulosteen kanssa samaan aikaan wc pönttöön.
Plz! Help me! On niin epävärma olo!🥺😰
Epäsäännölliset kuukautiset
Anonyymi
2
179
Vastaukset
- Anonyymi
Kuukautiset voivat olla alussa epäsäännölliset ja se on ihan normaalia.Ja jos sulla tulee virsatessa kanssa verta pönttöön kun on menkat niin se on ihan normaalia.Tätä tapahtuu myös aikuisena.Ja sitä ei kannata pelästyä.
- Anonyymi
Kiitos! Tätä on kyllä tullut stressattua!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2344502Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752934- 472443
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451747- 781419
- 211251
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831222PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137939- 69908
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86874