Olen 14 ja mulla alkoi varmaan menkat maaliskuussa. Valkovuotoa on tullut jo noin vuoden. Ekaa kertaa tuli tosiaan maaliskuussa. Sen jälkeen toiset normaalisti huhtikuussa. Toisten jälkeen oli kaksi välipäivää jonka jälkeen tuli kahtena päivänä peräkkäin. Sen jälkeen ei ole tullut. Noista toisista on kumminkin vajaa kaksi kuukautta. Onko normaalia? Valkovuotoa tulee runsaasti melkein joka päivä. Olen myös miettinyt onko mämä vielä edes menkat, koska vuoto on aina tullut ulosteen kanssa samaan aikaan wc pönttöön.
Plz! Help me! On niin epävärma olo!🥺😰
Epäsäännölliset kuukautiset
Anonyymi
2
237
Vastaukset
- Anonyymi
Kuukautiset voivat olla alussa epäsäännölliset ja se on ihan normaalia.Ja jos sulla tulee virsatessa kanssa verta pönttöön kun on menkat niin se on ihan normaalia.Tätä tapahtuu myös aikuisena.Ja sitä ei kannata pelästyä.
- Anonyymi
Kiitos! Tätä on kyllä tullut stressattua!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1794280Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4413243Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142128Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa141790Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51178- 741023
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691015Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24931- 54906
- 73896