No mikä ihe se nyt on, kun melkein kaikki kansat maailmanssa pitävät hänen tekoaan yhtenä suurena ihmeenä. ja ihmehän sen onkin.
MIKSI JUMALA ON PYSYTELLYT TAIVAASSA NÄMÄ VIIMEIST 2022 VUOTTA?
5
357
Vastaukset
No eihän kukaan nyt tosta noin vaan "pamahda paksuksi" jostain hiton pyhästä hengestä.
- Anonyymi
hehhe =)
- Anonyymi
ylitit jo oman itsesi. Vitsien taso sen kuin vain paranee ja jalostuu.
- Anonyymi
tässä jumala vitsi; miten on mahdollista että jumala loi loimaan(kaupunki suomessa)?? Koska raamatussa sanotaan "Jumala loi maan".
Mitä tulee jumalaan ja kreationismiin niin en itse usko, mutta minä uskon että fyysisen elämän jälkeen on toinen taso eli uskon että sielu lähtee ihmisestä ja eläimestä, kaikista elävistä olennoista toiselle tasolle. Mulla on tästä melkeinpä 100% varma kokemus/fakta. En kerro siitä kokemuksesta enempää. Tuskinpa olen ainoa ihminen maailmassa jolla on tällainen kokemus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331421Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691125- 105998
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.43993- 68815
Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56779Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai117775- 42766
- 29675
Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.55625