Mistäpä löytäisi halvimmalla uusia Leather-manneja? Nettikauppoja ulkomailla? Kokemuksia? Kiitos.
Mistäpä edullisimmat Leathermanit?
5
1330
Vastaukset
Suomalainen nettikauppa www.varuste.net on varsin edullinen. Itse olen tilannut sieltä kerran. Toimitus ei ollut ihan niin nopea kuin mitä luvattiin, mutta viivytys hyvitettiin toimittamalla tilaus ilman postituskuluja.
- Juhani99
Minullakin on varsin hyviä kokemuksia varuste.net:stä - Tilasin sieltä Charge Xti:n. Toimitus kesti n. viikon. Asiakaspalvelu heillä toimii mukavasti - vastaavat nopeasti ja asiallisesti kyselyihin.
- Samuli76
varuste.net:stä on itsellänikin positiivisia kokemuksia. Tilasin makuupussin, jonka toimitusaika oli luvattu 1-3 viikoksi. Postiluukusta kolahti toimistusilmoitus kuitenkin jo kolmen päivän päästä ja palautuskin olisi ollut ilmainen. Toimii.
- AlfaUros77
Samuli76 kirjoitti:
varuste.net:stä on itsellänikin positiivisia kokemuksia. Tilasin makuupussin, jonka toimitusaika oli luvattu 1-3 viikoksi. Postiluukusta kolahti toimistusilmoitus kuitenkin jo kolmen päivän päästä ja palautuskin olisi ollut ilmainen. Toimii.
Myös minulta löytyy hyviä kokemuksia kyseisesti kaupasta. Olen tilannut sieltä makuupussin ja teltan ja niiden toimitusajat ovat olleet n. puolentoista viikon luokkaa.
- Jukkis
AlfaUros77 kirjoitti:
Myös minulta löytyy hyviä kokemuksia kyseisesti kaupasta. Olen tilannut sieltä makuupussin ja teltan ja niiden toimitusajat ovat olleet n. puolentoista viikon luokkaa.
Jos joku tuttusi on rauhanturvaajana Kosovossa niin sieltä jenkkien kenttäkaupasta esim. uusi wawe 45e ja charge 65e. Tuli kannettua niitä aika pinot lomille tultaessa.
t.Jukkis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2344492Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752914- 472433
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451737- 781409
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831212- 191128
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137939- 69908
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86874