Mistäpä löytäisi halvimmalla uusia Leather-manneja? Nettikauppoja ulkomailla? Kokemuksia? Kiitos.
Mistäpä edullisimmat Leathermanit?
5
1332
Vastaukset
Suomalainen nettikauppa www.varuste.net on varsin edullinen. Itse olen tilannut sieltä kerran. Toimitus ei ollut ihan niin nopea kuin mitä luvattiin, mutta viivytys hyvitettiin toimittamalla tilaus ilman postituskuluja.
- Juhani99
Minullakin on varsin hyviä kokemuksia varuste.net:stä - Tilasin sieltä Charge Xti:n. Toimitus kesti n. viikon. Asiakaspalvelu heillä toimii mukavasti - vastaavat nopeasti ja asiallisesti kyselyihin.
- Samuli76
varuste.net:stä on itsellänikin positiivisia kokemuksia. Tilasin makuupussin, jonka toimitusaika oli luvattu 1-3 viikoksi. Postiluukusta kolahti toimistusilmoitus kuitenkin jo kolmen päivän päästä ja palautuskin olisi ollut ilmainen. Toimii.
- AlfaUros77
Samuli76 kirjoitti:
varuste.net:stä on itsellänikin positiivisia kokemuksia. Tilasin makuupussin, jonka toimitusaika oli luvattu 1-3 viikoksi. Postiluukusta kolahti toimistusilmoitus kuitenkin jo kolmen päivän päästä ja palautuskin olisi ollut ilmainen. Toimii.
Myös minulta löytyy hyviä kokemuksia kyseisesti kaupasta. Olen tilannut sieltä makuupussin ja teltan ja niiden toimitusajat ovat olleet n. puolentoista viikon luokkaa.
- Jukkis
AlfaUros77 kirjoitti:
Myös minulta löytyy hyviä kokemuksia kyseisesti kaupasta. Olen tilannut sieltä makuupussin ja teltan ja niiden toimitusajat ovat olleet n. puolentoista viikon luokkaa.
Jos joku tuttusi on rauhanturvaajana Kosovossa niin sieltä jenkkien kenttäkaupasta esim. uusi wawe 45e ja charge 65e. Tuli kannettua niitä aika pinot lomille tultaessa.
t.Jukkis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin27110054IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3257223Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?851913Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1161620Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61491- 1091181
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut751169Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin48959Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26818MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312762