Niin tässä taisi käydä

Anonyymi

Päivä 7/7 ja ei mitään vihjeitä tunteistasi. Minun täytyy antaa tämän asian nyt olla ja unohtaa...

45

594

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aikansa kaikella.

      • Anonyymi

        Aikansa? AIKANSA?! Ja kuvittelet tämän olevan siltä joltain, nyt mies ryhdistäydy... Aikansa..

        Voi V****


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikansa? AIKANSA?! Ja kuvittelet tämän olevan siltä joltain, nyt mies ryhdistäydy... Aikansa..

        Voi V****

        Mistäs nyt kenkä puristaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs nyt kenkä puristaa?

        Älä nyt jaksa tiristellä jakuvalla syötöllä tuolta miestrollilta tietoja. Alkaa mennä hjo todella naurettavaksi. Oot varmaan meinaan niitä parin psykologian kussin pätevyydellä seilaajia. Sen verran on klisee tuo "ollaanko sitä pahalla päällä"- fraasi (puistatus). Sitten vielä kuvittelet kerääväsi jostain henkilöstä jotain dataa, ei hyvää päivää. Päivittelee tohtori..sykerö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt jaksa tiristellä jakuvalla syötöllä tuolta miestrollilta tietoja. Alkaa mennä hjo todella naurettavaksi. Oot varmaan meinaan niitä parin psykologian kussin pätevyydellä seilaajia. Sen verran on klisee tuo "ollaanko sitä pahalla päällä"- fraasi (puistatus). Sitten vielä kuvittelet kerääväsi jostain henkilöstä jotain dataa, ei hyvää päivää. Päivittelee tohtori..sykerö

        Niin uskomaton Tohtori Sykerö on... :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs nyt kenkä puristaa?

        Ei purista, olet ärsyttävä. Tee jotain.


      • Anonyymi

        Älä vastaa trololoomies toisten puolesta ja perataan ne sävyt nyt ensin. No ei vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei purista, olet ärsyttävä. Tee jotain.

        Silitän sun ihania rintoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silitän sun ihania rintoja.

        Laitapa silittäen sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitapa silittäen sitten.

        Tunnetko kun kevyesti puristelen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnetko kun kevyesti puristelen?

        En. Saisit vähän käyttää tunnetta ja voimaa välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En. Saisit vähän käyttää tunnetta ja voimaa välillä.

        Rajumpi otteeni nappaa sua hiuksista kohta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rajumpi otteeni nappaa sua hiuksista kohta...

        Nappaa vaan, ei lähde irti... Sen jälkee voit napata rajusti takaapäin ja sanoa mua rehtoriks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nappaa vaan, ei lähde irti... Sen jälkee voit napata rajusti takaapäin ja sanoa mua rehtoriks.

        Sulla on setä aika varmaan käydä virvelillä välillä vai onko tuo feikkivuoropuhelun kirjoittelu oikein harkitumpikin strateginen liike?


      • Anonyymi

        Tee se! Mitä pikimmiten! Kuuluuko sana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee se! Mitä pikimmiten! Kuuluuko sana?

        Jou!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jou!

        Et uskalla. Niin vähän epäilinkin, hellä rakastaja. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et uskalla. Niin vähän epäilinkin, hellä rakastaja. ;)

        Kaikkiin ei ole mahdollisuuksia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkiin ei ole mahdollisuuksia...

        Onpas, jos halua on..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpas, jos halua on..

        Ei ole minusta miestä sinun rinnalle. Tiiät sen itekki..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole minusta miestä sinun rinnalle. Tiiät sen itekki..

        Voi rakas puppelini, haluan sinut rinnalleni, alleni.. miten sen nyt ottaa, vain joskus. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi rakas puppelini, haluan sinut rinnalleni, alleni.. miten sen nyt ottaa, vain joskus. :)

        Ehkä joskus mahdollista, mutta en halua mitään mitä en voi nähdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä joskus mahdollista, mutta en halua mitään mitä en voi nähdä.

        Kuinka niin et voi nähdä? Silmät auki ja katsot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka niin et voi nähdä? Silmät auki ja katsot.

        Yksinäistä on pedissä ja niin on aina ollutkin. Mut kyl mie pärjään. Luppaan sen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinäistä on pedissä ja niin on aina ollutkin. Mut kyl mie pärjään. Luppaan sen!

        En ymmärrä, ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä, ok.

        En kohta muista miltä edes näytät!! Siitä on niin pitkä aika jo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kohta muista miltä edes näytät!! Siitä on niin pitkä aika jo!

        Et muka ole somessa käynyt vilkuilemassa, älä viitsi. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et muka ole somessa käynyt vilkuilemassa, älä viitsi. :D

        En käytä kyseisiä tuotteita. Sitä paitsi koskee sydämeen vaan muistella ja nähdä asioita joita ei haluaisi nähdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En käytä kyseisiä tuotteita. Sitä paitsi koskee sydämeen vaan muistella ja nähdä asioita joita ei haluaisi nähdä.

        Vai niin, no eipä minulla muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai niin, no eipä minulla muuta.

        Kyse ei ole naisesta vaan muista. Mutta ehkä tiedät tai et? Hän ehkä tietäisi...

        Hyvää yötä kuitenkin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse ei ole naisesta vaan muista. Mutta ehkä tiedät tai et? Hän ehkä tietäisi...

        Hyvää yötä kuitenkin!

        Tiedän kyllä, ne muutkin sattuu elämään kuulumaan eikä liity sinuun ja minuun mitenkään. Öitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän kyllä, ne muutkin sattuu elämään kuulumaan eikä liity sinuun ja minuun mitenkään. Öitä!

        Sinusta en olisi niin varma, mutta Hyvää yötä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinusta en olisi niin varma, mutta Hyvää yötä!

        Puhu suomea bösilö.


    • Anonyymi

      Sinkut-palsta aiheutti pelkkää apatiaa. Kun hattarat poistetaan palstoilta jää vai ydinosa, "pannaanko nyt vai pakettiin".

    • Anonyymi

      On niin hienostunut olo, syleilläänkö?

    • Melkein voisi tehdä saman tempun itse. Kun mitään vihjeitä ei toisen tunteista missään näy ja en tarkoita palstaa.

    • Anonyymi

      Täältä tuskin ainakaan vihjeitä löytyy, kun ne pitäisi vielä tunnistaakin. Monesti tunnisteidenkin jälkeen on vielä vähintään 10000 ihmistä, jotka voisivat olla etsitty henkilö. Heistä ehkä 10 käy palstalla vuoden sisään.

      • Samat tyypit täällä tuntuu kirjoittelevan joka päivä.


    • Anonyymi

      Minä en lue näitä Tunteet-viestejä enää. Tämänkin vaan nyt kun Ikävässä ei mitään eikä nukuta.

      • Anonyymi

        Joko on muu perhe nukkumassa?


    • Anonyymi

      Laskin näiden aloitusten perusteella että seitsemäs päivä olisi vasta maanantai. Taisin laskea väärin.

    • Anonyymi

      Pitikö ne tunteet vihjata näihin aloituksiin vai saiko niistä tehdä oman aloituksen?

    • Anonyymi

      Niin, kerropa nyt vähän tunnisteita itsestäsi. Selviää, jokellatko ihan soopaa?

    • Anonyymi

      Olin viikon tai reilunkin poissa. Elämäni on palstan ulkopuolella.
      No, heippa sitten.

      • Anonyymi

        Olit? No tervetuloa takaisin!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe