Moni varmaan muistaa noin kolmenkymmenen vuoden takaa paristokäyttöisen Lego Technic 8094 -sarjan, jossa oli neljä tai viisi erilaista rakennettavaa mallia. Oli mm joku nosturi, sitten sellainen palikoita nosteleva robotti, ja sitten sellainen piirtojuttu. Jokainen malli toimi sähkömoottorilla, ja siinä oli se ohjauspaneeli jolla jokaisen mallin toimintaa ohjattiin, ja siinä pystyi jopa ohjelmoimaan erilaisia toimintoja kullekin mallille.
Muistan kun tämä Technicin malli ilmestyi, niin olisin halunnut silloin juuri tämän sarjan, mutta olin silloin vielä vähän liian pieni kasaamaan sitä monimutkaisuutensa takia, ja päätimme silloin hankkia se sitten, kun olen riittävän vanha. Sarja jäi kuitenkin hankkimatta, ja nyt olen miettinyt, että kun tuon sarjan jos löytäisi vielä jostain, niin olishan siinä ihan kivaa ajanvietettä nyt näin aikuisenakin kasata sitä. Missään en ole vain nähnyt enään kyseistä sarjaa olevan myynnissä. Torissa en ole nähnyt kertaakaan, eikä kirppareillakaan ole tullut vastaan. Vieläköhän näitä voisi jossain tai jollakin olla myynnissä? Taitavat ainakin olla melko harvinaisia.
Mistähän voisi löytää vanhan Lego Technic 8094 -sarjan?
Anonyymi
1
119
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki muutkin oli liian pieniä, liian isoja tai liian köyhiä hankkiakseen sarjan heh heh.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409