Moni varmaan muistaa noin kolmenkymmenen vuoden takaa paristokäyttöisen Lego Technic 8094 -sarjan, jossa oli neljä tai viisi erilaista rakennettavaa mallia. Oli mm joku nosturi, sitten sellainen palikoita nosteleva robotti, ja sitten sellainen piirtojuttu. Jokainen malli toimi sähkömoottorilla, ja siinä oli se ohjauspaneeli jolla jokaisen mallin toimintaa ohjattiin, ja siinä pystyi jopa ohjelmoimaan erilaisia toimintoja kullekin mallille.
Muistan kun tämä Technicin malli ilmestyi, niin olisin halunnut silloin juuri tämän sarjan, mutta olin silloin vielä vähän liian pieni kasaamaan sitä monimutkaisuutensa takia, ja päätimme silloin hankkia se sitten, kun olen riittävän vanha. Sarja jäi kuitenkin hankkimatta, ja nyt olen miettinyt, että kun tuon sarjan jos löytäisi vielä jostain, niin olishan siinä ihan kivaa ajanvietettä nyt näin aikuisenakin kasata sitä. Missään en ole vain nähnyt enään kyseistä sarjaa olevan myynnissä. Torissa en ole nähnyt kertaakaan, eikä kirppareillakaan ole tullut vastaan. Vieläköhän näitä voisi jossain tai jollakin olla myynnissä? Taitavat ainakin olla melko harvinaisia.
Mistähän voisi löytää vanhan Lego Technic 8094 -sarjan?
Anonyymi
1
210
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki muutkin oli liian pieniä, liian isoja tai liian köyhiä hankkiakseen sarjan heh heh.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513585Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142480Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar761730Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1371546- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941427